Balhés Gimi 25. 💜

829 33 3
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

~~~

- Ami pedig titeket illet... - mutatott ránk. Ajaj mi lesz még ebből?
- Sikerült elérnetek, hogy ez legyen életem legrosszabb szeptembere.
- Elnézést. - mondtam, de az igazgatónő konkrétan leugatott.
- CSÖND! Mi volt? Először Fruzsina beszél, aztán Réka. És talán a fiúkat is kikérdezem.
Fruzsina elmesélt egy teljesen más történetet. Szerinte úgy volt hogy Zalán és a 3 fiú rá vártak, hogy elmehessenek próbára. És mi akkor jöttünk ki. És elvileg beszoltunk valamit, ők csak egy kicsit visszaszóltak, és mi erre elvileg nekik estünk.
- Értem. Szépen kidolgoztátok a hamis történetet. De akkor miért jött szólni egy lány, hogy sok ilyesztő alak meg akarja verni Marcit?
- Mi? - kérdezte Fruzsi.
- Az a lány Sára? - kérdeztem.
- Igen. Ti küldtetek?
- Igen. Mi küldtük, hogy szóljon az igazgató asszonynak hogy azonnal jöjjön ki. Mi nem akartunk balhét. Csak csöndben sétáltunk és Fruzsina kezdte egy röpke beszólással. Aztán mindenki beszólt nekünk. Marci felvilágosította Zalánt hogy már van 2 igazgatóija, és erre Zalán neki akart ugrani Balunak. De Marci megvédte. És az a 3 srác is csatlakozott és lefogtak a fiúkat. Én elmenekültem és egyenesen az igazgató asszonyhoz akartam menni, de Fruzsina lefogott. Ki szabadultam, de elgáncsolt. Elestem, az a Kristóf fogott meg. Aztán ön ki jött és innen már tudja.
- meséltem el gyorsan a történetet.
- Értem. Ez sokkal hihetőbb. Nektek hiszek. Csak a büntetéseket kéne megszabnom.
- Nekem vannak jogaim. - mondta Fruzsina.
- Nekem is. - förmedt rá Nádas.
- Hm. Balázs te nem verekedtel ugye?
- Nem. Tűrtem, hogy lefogjanak.
- Értem. Marci te se ugye?
- Nem. Csak annyi, hogy lefogtam Zalánt, nehogy neki menjen Balu törött kezének.
- Értem. Akkor nem csináltatok semmit. Se te, se Balázs és se Réka. Zalán? Fruzsina? Nektek mit kéne adnom...
- Nekem semmit. - mondta Fruzsina.
- Pedig de. Te kezdted az egészet. Úgyhogy igazgatói.
- Hogy miii?! - kérdezte Fruzsina.
- Jól hallottad. És Zalán. Mivel a verekedést te kezdted, és hoztál bajtársakat is ezért neked is igazgatói. És ezzel még van a 3 igazgatói. Ami azt jelenti hogy ki vagy csapva.
- MI?! Az nem lehet! ÉV KÖZBEN NEM LEHET!
- De! Ez esetben nagyon is lehet.
- De... De... És Balu? Őt nem csapja ki?
- Miért tenném? Csak 1 igazgatójia van.
- Ajjj!!! A kurva életbe!
- Na fiam! Így nem beszélsz az irodámban. Egyébként ami a barátaidat illeti. Én az igazgatóit ajánlom. De majd megbeszélem az iskola igazgatójával. Most pedig menjetek. - mondta Nádas. Mikor kimentünk a teremből akkor Fruzsina szólalt meg először. Mondandóját pedig Zalánnak címezte.
- Szakítok.
- Jó.
- Semmi ellentmondás?
- Nincs. Nem is szerettelek.
- Ah. Ezt nem hiszem el! Ezért kaptam igazgatóit, ezért kaptam szaktanárit? A semmiért?
- Igen. - mondta Zalán és ránk nézett.
- Remélem elégedettek vagytok. - mondta Zalán és elment a suliból. Valami azt súgja, hogy nem látjuk többé. Hurrá!
- Ezt nem hiszem el! Beszélnem kell Nádassal! - háborgott tovább Fruzsina és visszament az irodába.
Mi hárman elindultunk haza. Marci elkanyarodott a Kandó Kálmán utca felé, mi pedig Baluval mentünk a Wesselényin felfelé.
- Szerencse hogy nem kaptunk semmit.
- Szerencse hogy nincs semmi bajunk. - mondta Balu. Ki minek örül. A házunk előtt voltunk amikor Balu így szólt:
- Most hétvégén lenne kedved eljönni anyámhoz?
- Anyudhoz? - kérdeztem vissza.
- Ja. Ő is Budán lakik, csak a Kandó felé költözött a vőlegényével.
- Aha. Nem is tudom... Ha elengednek akkor szívesen megyek. Legalább az anyukádat is megismerem közelebbről. - mondtam.
- Jó. Majd holnap mond meg, hogy mi van. - mondta.
- Oké. Majd megmondom.
- Figyelj. Mondhatok valamit?
- Igen.
- Jó. Csak azt akarom mondani hogy te vagy a mindenem. Nem is tudom mihez kezdenék nélküled. Nem is tudom, hogy eddig hogy tudtam élni. - mondta és én elérzékenyültem. - Szeretlek. - fejezte be, és magához húzott a bal kezével. Megcsókolt. Na végre! Ez az 5. komoly csók.
Ott álltunk a ház előtt, egymást átölelve és csókolóztunk. 5 perc múlva egyszercsak eleredt az eső. Erről az 1. csók jutott eszembe. Uhhh... Na de ez! Ez a csók az összes eddiginél jobb volt. Minden érzelem benne volt. Abba se akartam hagyni. De szerintem Balázs se.
- Akkor én megyek. - mondta. - Szia szerelmem.
- Szia szerelmem. - mondtam én is nevetve. És Bementem a házba. Szép nap volt, mondhatom...

Vivi 5/2 gonosz. De átlátszó.
Nádas és az irodája 5/3 lassan törzsvendég vagyok.
Zalán 5/1 utálom. Jó hogy kicsapták.
Fruzsina 5/2 végre észhez tért! Azért még szerintem bunkó marad.
Piros Guba, Tüskevár és Rasza 5/? kik ezek?
Marci 5/5 bátor. Megvédi a haverját és a barátnőjét is. Azaz engem.
Kristóf 5/4 elkapott, és még a bunyóba is beállt volna, ha nem jön ki Nádas.
Sára 5/5 hívta a dirit, és ezért Marcival fog menni a halloween buliba. De ezt majd részletesebben át kell beszélnünk.
Balázs 5/5* nem balhézott. És megcsókolt.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Szeptember 30. Kedd

Énekkar. Balhé nélkül. Úristen!
Reggel mikor kiléptem a kapun akkor Balázs ott várt rám. Kívülről nekidőlt a kerítésnek és le volt hajtva a feje.
- Szia. - mondtam. De nem felelt, meg se moccant.
- Haló! Balu! - kiabáltam. Na erre már kapcsolt.
- Jaj. Szia. - köszöntött egy puszival. Közben pedig kihúzta a fülhallgatót a füléből. - Bocs. Nem figyeltem, mert zenét hallgattam.
- Nem baj. Anya azt mondta hogy mehetek hétvégén. Örül hogy ilyen közel vagyok valakihez.
- Én is. - mondta és megcsókolt. Kézen fogva elindultunk a suliba.
A suli... Azt mindenképp meg kell említenem hogy a suli egyre nehezebb. Dolgozatok, beadandók... Kész őrültek háza.
Nyelvtanon szóelemzés volt. A táblánál kellett mindenkinek negoldanis egy-egy szót. Én egy nagyon könnyű kaptam. Aha... MEGKÁROSÍTOTTA. Értem a magyart (úgy ahogy) ezért, sikerült. De Levi nagyon nem érti ezt az egészet. 10 percig ott állt a táblánál (és hálásak voltunk neki, mert húzta az időt). Ő azt kapta hogy VADÁSZGATTAK. Nem tudom Huszár honnan szedi ezeket a szavakat, de mindegy. Matekon röpdogát írtunk a... Nem tudom miből. Ez mondjuk nem túl előnyös. 2es lesz, azt hiszem. És még Hannáról se tudtam lesni mert A és B csoport volt. Argh! Angolon is írtunk pár szóból. Aztán Attibá feladott nekünk egy minimum 4 oldalas Házi dolgozatot angol tudósokról. Na szuper... Akkor otthon irány a Wikipédia. Földrajzon írtunk vagy 3 oldalt a füzetbe. Lacibá megállás nélkül, villám sebességgel diktált. Én a felénél lemaradtam így Hannáról kellett másolom. És ha ez még nem lenne elég... Jövő héten dolgozat. Remek. Tesin futottunk a suli körül 1 kört (hála az égnek csak 1-et). Aztán párok a kellett állni és kézilabdával adogattunk meg kapura lőttünk. Stb. Stb. Én Vandával voltam. És egyikőnknek sincs labdaérzéke, úgyhogy nagyon jók voltunk.
A nap végén jött az énekkar. Egy kicsit féltem, pedig tudtam hogy Zalán nem lesz ott (hisz ez az utolsó hete, de az énekkarról kitették). Viszont Fruzsina igen. Jujuj. Baluval bementünk a terembe és mindenki aki bent volt ránk nézett. Tomi és az ölében ülő Lili. (olyan szép pár!), a beszélgető Niki, Emma és Dóra is. A fiúk is. A szőke Patrik meg Samu (a videós).
- Sziasztok! - mondtam és leültem a lányokhoz.
- Réka! Szia! - mondta Emma.
- Hogy vagytok? Balu hogy van? - kérdezte Niki.
- Jól. Törött karral de megvan. És boldog, mert Zalánt Kicsapták.
- Mi? De még láttam ma. - mondta Dóri.
~~~

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Where stories live. Discover now