💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
~~~
Aztán becsöngettek. Az egész nap némán telt számomra. Teljesen magamba szálltam, de ezt Balunak nem akartam kimutatni. Mikor az utolsó óráról is kicsöngettek úgy meg örültem, hogy mehetek haza. Aha, persze. Kedd. Vagyis énekkar. Baluval. Szuper. Külön mentünk.
Beléptem a terembe és leültem Niki, mellé. Ott ült még Dóri és Emma is. Biztos feltűnő volt az elsavanyodott képem, mert...
- Mi történt? - kérdezte Dóri.
- Semmi. - motyogtam.
- Aha, persze. Rá van írva az arcodra. - mondta Emma.
- Mégis mi?
- A világfájdalom. - mondta Niki.
- Összevesztünk Baluval. -nyögtem ki.
- Jaj, ne bánkódj. Biztos hamar kibékültök. - mondta Emma.
- Igen. Én is mindig össze veszek Danival. De mindig kibékülünk. - mondta Dóri.
- De ez nem olyan! - akadtam ki. - Szerintem szakítottunk vagy mi. De lehet, hogy csak szünet van.
- Miért? Mi történt? - kérdezte Niki.
- Egy másik lánnyal csókolózott, és én mérgemben elhatároztam hogy egy 11.es fiúval megyek a halloween buliba, és erre kitalálta, hogy ő meg elviszi azt a lányt... Elég gyerekes viselkedés, de na!
- Baszki. - mondta Niki.
- Kivel smárolt Balu, és kivel mész a bulira? - kérdezte Dóri.
- A 10.es Fannival csókolózott, és én a 11.es Török Dáviddal megyek.
- Dáviddal? - kérdezte Emma.
- Akkor ezért vigyorgott egész nap. - tűnődött el Niki.
- Hjaj, Réka. Bolond vagy. - mondta Dóri.
- Mi? Miért? - értetlenkedtem.
- Fanni egy kis ribanc. Havonta váltja a pasikat. Gondolta az idei évet kezdi Baluval. Dáviddal meg ugyanez, csak fiúban. Úgyhogy inkább ne haverkodjatok velük. - mondta Dóri.
- Miért? Olyan rossz?
- Nőcsábász. - mondta Emma.
- Hogy mi?
- Felsoroljam, hogy 9. óta kikkel járt? - kérdezte Niki.
- Hajrá. - néztem rá.
- Oké. Az első az a-s Gréta volt, aztán jöttem én, aztán a most 12.a-s Jázmin, aztán a 10.et Dórival kezdte, aztán jött a most 10.es Timi, aztán a tavalyi 12.-b-ből Daniella vagy ki. Aztán idén gondolta veled kezd. Tehát ez összesen 6 lány 2 év alatt. - hadarta. Én tökre ledöbbentem. Ő is be leesett a csapdába és Dóri is. Én nem fogok.
- Nyugi. Én nem fogok járni vele.
- Aha. Most még ezt mondod. - sóhajtotta Emma.
- Nyugi! Nem esek bele abba a csabdába amibe Niki és Dóri. - mondtam.
- Remélem is. - ölelt meg Niki. Aztán nyílt az ajtó. Belépett rajta Tami, Fruzsi és Balu. Először nem értettem miért voltak így, együtt, de később kiderült...
- Réka! Kiosztottam Balut. - mondta Fruzsi önelégült fejjel.
- Köszi. De nem kellett volna.
- Ugyan már... Mondjuk szentül állította, hogy nem szívleli Fannit, és hogy csak téged szeret. De azt mondta, hogyha te elmész a buliba egy himringyóval, akkor ő meg elmegy egy ribanccal.
- Aha, értem. Ez így korrekt. Én is szeretem Balut. Mindennél jobban. De neki ezt nem kell tudnia. Most szünetelünk. De egyszer úgyis vége lesz ennek az egésznek és majd csak nevetünk az egészen. - öntöttem ki a szívem a lányoknak. Aztán Tomi belekiabált a mikrofonba, hogy kezdünk.
- Nos, akkor kezdődjön az énekkar. Mint tudjátok már volt egy műsorunk az éven. De ott kizárólag az újoncok énekeltek. - mondta Lili és felém, Balu felé és Tami felé nézett. Balu mosolyogva rám nézett, de én elkaptam a fejem.
Hallottam, hogy Patrik röhögve azt kérdezi "fasírt van?". Balu nem válaszolt csak röhögött vele. Haha. Ez tényleg szörnyen vicces.
- December elején lesz a következő fellépésünk. De ott mindenki szerepelni fog. De nem szólóban, hanem konkrét csapatok lesznek. Az első csapat kapásból meg van. - folytatta Lili.
- Balu, Réka és hozzájuk megy Tami. Kell egy olyan dal amiben énekel fiú és lány is. De a lánynak legyen hadarósabb része is, amit természetesen Tami fog énekelni. A következő... - mondta Lili. De engem nem igazán érdekeltek a többiek. Csak arra tudtam gondolni, hogy Baluval kell énekelnem. Szuper... Az a szerencse, hogy Tami is ott lesz.
Egyébként a csapatfelosztás:Én, Tami, Balu.
Lili, Tomi, Dóri.
Niki, Fruzsi, Patrik.
Panka, Emma, Samu.Samunak még nem is mondtam a nevét. Szegény. Ő a szöszke, gombahajú srác, aki videóra vette, azt hogy Zalán és Balu verekszik. Ujuj, de rég volt. Vajon mivan Zalánnal?
Te jó ég. Ha meg egyszer erre gondolok felakasztom magam...
Emmáék az 1. csapat, Nikiék a 2. Mi vagyunk a 3. és Dóriék a 4.
Ilyen sorrendben fogunk énekelni.
- Most álljatok össze, így csapatonként és beszéljétek meg hogy mit kéne énekelni. - mondta Gitta és leült egy székre. Én riadtan néztem Tamira aki afféle "nyugi, nem lesz semmi baj" pillantassal próbálta csillapítani a "félelmem". Hát nem sikerült, mert Balu unott fejjel ugyan, de felállt a helyéről és odajott hozzánk. Ezt még talán ki is bírtam volna, ha nem ül le mellém. Nem szóltunk egymáshoz. Még csak egymásra se néztünk. Ő a körmét rágta (pfúj! Le kell róla szoktatnom, amint kibékülünk. Már ha kibékülünk...), én pedig a cipőm orrát bámultam, mintha olyan érdekes lenne.
- Nos, mit énekeljük? - törte meg a csendet Tami. De nem válaszolunk semmit, csak a vállunkat vonogattuk.
- Így nem lesz könnyű dolgozni. Tartsatok fegyver szünetet. Ha nem békültök ki, akkor nem tudunk elő adni semmit. És akkor lebőgünk az egész suli előtt. - hadarta Tami.
Balu unott fejjel felé nézett és úgy tett mint aki gondolkozik. Én csak némán folytattam a cipőm órának tanulmányozását. Hátha eszembe jut valami.
- Én ezt nem hiszem el! Nem tudok veletek egy csapatban lenni. - fujtatott Tami.
- Zara Larsson és MNEK, Never forget you. - mondtam ki az ötletem. Csodákra képes ez a cipő!
- Mi? - kérdezte Tami.
- Never forget you. Van benne fiú, és lány is. Van hadarósabb része is. Az lesz a tiéd. - mondtam.
- Ó. Hát jó. Balu, mit szólsz hozzá?
- Nekem nyolc. - mondta flegmán.
- Oké. Réka, megmutatod melyik az a dal? Mert így cím alapján nem ismerős. - kérlelt Tami.
- Hol? Telón?
- Jaja.
- Nincs letöltve a zene, nincs mobilnetem, és nem tudok rácsatlakozni a suli wifijére. Pedig már annyiszor próbáltam. - mondtam.
- Akkor kezd el énekelni. - mondta Balu.
- Hogy mi?
- Ezaz! Énekeld! - helyeselt Tami is.
- Ahhh... Hát jó. De csak halkan. - sóhajtottam, és elkezdtem halkan énekelni. Ahhoz képest, hogy milyen halk volt, mindenki engem nézett. Szuper... De kevesebb mint egy perc múlva abba hagytam, mert Tami felkiáltott, hogy "most már tudom!".
- Balu, te ismered? - kérdezte Tami. Én is odafordutam hozzá. Balu feleszmélt a bambulásból (elkápráztattam, nem vitás...).
- Ja. Hallottam már valahol.
- Ezt fogjátok énekelni? - kérdezte Lili.
- Úgy látszik. - mondta Balu.
- Rendben. Ti mehettek is, ha megvan az ötlet. - mondta Gitta.
- De sulin és énekkaron kívül is találkozhattok egymással. Minél többet gyakoroltok, annál jobb lesz a műsor. - mondta Lili.
- Akkor én léptem. Császtok. - mondta Balu és kiment. Mi is elköszöntünk és ki mentünk.
- Balu! Meg kéne beszélni hogy mikor gyakoroljuk. - kiáltott utána Tami.
- Jó, majd holnap. Most virágot kell vennem.
- Minek? - kérdeztem.
- Nem fontos. De hidd el nem neked. - mondta. Aú! Ez szíven ütött. De várjunk csak... Kinek ha nem nekem? Biztos nem az anyjának hisz egymáshoz se szóltak azóta a nap óta. Vagy várjunk csak... Miattam vesztek össze. Lehet, hogy ki akar vele békülni, mert én már nem tartozok hozzá. Vagy... Fanninak lesz. Igen, ez reálisabb. De mit érdekel ez engem.
Megjegyzés nélkül hagytam a beszólását és hazamentem Tamival.
Otthon kezembe vettem a telefonom. Elindítottam a JUST A DREAM című zenét (hátha elsírom magam). Aztán beléptem Messengerbe. Bejelöltem Dávidot és rá is írtam.RÉKA: Hi. Minek öltözzünk?
DÁVID: Amit te akarsz. 😉😍
RÉKA: Akkor én vámpír leszek.
DÁVID: Ez de tré. De nem számít. Én is beöltözök vámpírnak.
RÉKA: Nem kell. Legyél ami akarsz.
DÁVID: Én mindent megteszej érted.
DÁVID: k*
RÉKA: Ennél bénább csajozós szöveget még sosem hallottam.
DÁVID: Hű! Te más vagy mint a többi lány. Ez tetszik.
RÉKA: Ez még rosszabb volt. Most tudattad velem, hogy ezelőtt már sok lánnyal voltál. 🙄😂
DÁVID: WOW!
RÉKA: Tisztázom a dolgot oké? Nem tetszel, nem is fogsz soha. Nem állok be a sorba a többi lány közé. Én Balut szeretem, csak most összevesztünk egy kicsit. És nem lesz itt semmi. Csak elkísérsz a buliba meg vissza.
DÁVID: Hát oké...És itt vége van. Pont. Jól kiosztottam az biztos. De valami azt súgja, hogy még nem adta fel.
Fanni 5/1 :/
Balu 5/1 :(
Halloween buli 5/3 hát, nem várom...
Dávid 5/2 szánalmas. Jobb lenne Kristóf.
CZYTASZ
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Dla nastolatkówSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...