💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
~~~
Fanni és Balu. Szellem és szellem irtó. Zsír. #Erőltetett mosoly.
Szerintem Balu is úgy tervezte az együtt jövetelt, hogy eljönnek együtt, aztán elválnak útjaik. De nem. Fanni nem olyan lány... Átkarolta Balut és el sem engedte. Balu próbálta levakarni magáról, de sajnos nem sikerült neki. Amúgy Fanni felháborítóan szép volt. Hasonlított hozzám. Csak minden pont fordítva. Tehát mégsem. Fehér ruhák (hiszen szellem), sápadt smink, erős szemps., halvány lila (!!!) rúzs és fehér körömlakk. A szőke haja pedig be volt göndörítve és a vállára omlott. A frufruja is tökéletesen állt. Szóval ő a szellem. Balu pedig szellem irtó. Valami vegyész ruhában volt, és egy porszívót (!!!) fogott a kezében. A másik kezét nem tudta használni mert Fanni rajta csüngött. Hogy ez milyen gyerekes, és nevetséges. De mind1. Nem vagyok féltékeny. Á... Dehogy...
Tovább beszélgettem a lányokkal. Aztán megszólalt Nádas.
- Kedves gyerekek. Köszöntök mindenkit - bla. bla. bla. - Kezdődjék a tánc!
A rádióból azonnal elindult a Say My Name, és egy csomó diák felözönlött a színpadra. Ami így már nem is tűnt olyan nagynak. Amúgy miért nem megyünk át a tesi terembe, mint az éneklős műsornál?
- Kitti, jössz? - kérdezte Ádám, aki nem tudom, hogy teleportált mellénk. Kitti, tőle szokatlan módon, de lefagyott. Ádám elég furán nézett rá.
- Persze, hogy megy. - mondtam és felsegítettem Kittit a székről. Aztán odaadtam Ádámnak. Aki köszönet képen csak rám mosolygott és felment a színpadra Kittivel.
- De szép pár. - sóhajtott fel Vanda. - Bezzeg mi meg itt gubbasztunk.
- Vanda! Mi is táncolhatunk. Gyere!
- Oké. Menjünk! - ugrott fel. Felmentünk a színpadra és táncoltunk. Odajott hozzánk Tami, Fruzsi, Niki, Emma, Dorina és Betti. Szóval lett egy lány banda. Zsír!
Egyre csak jöttek a zenék. Lush Life, Lean on, Back to you, Problem, Don't Dance, High hopes, Cheap Thrills... Aztán Tomi (!) beleszólt a mikrofonba.
- Haló, haló! Tomi vagyok. De ezt már tudjátok. Most a szerelmes párok érdekében jöjjenek a lassú számok. Had szóljon! - mondta és átölelte Lilit. Na neee!!! Lassú szám? Neee!!! 😡
Jött pár fiú a csapatunk felé, az már biztos. Tamit elvitte egy 12.es fiú, Fruzsit elvitte Boldi, Vandát Marci (!!!), hogy ne kelljen Sárával lassúznia, Nikit pedig Patrik. Én, Dorina, Betti és Emma ott maradtunk. Csak álltunk és vártuk a hercegünket. De elég bénán néztünk ki ezért gondoltuk leülünk. Én voltam az utolsó. Már majdnem leraktam a lábam az 1. lépcsőfokra, amikor valaki átkarolta a derekam, felemelt és letett a színpadon. Azért imádkoztam, hogy ez ne Dávid legyen. Hát nem ő volt. Rosszabb. Balu. Továbbra is átkarolta a derekam de most már nem háttal voltam neki. Szemtől szemben álltunk egymással. Elvesztem a barna szemeiben. Ő pedig az én kék szemeim közt. Így álltunk már vagy fél perce amikor a zene átváltott. A Thousand years. Ne!!! Ezen a zenén mindig sírok.
- Nos, tudom hogy haragszol rám. De tudom hogy szeretsz. És én is szeretlek. És ez sosem fog változni. Eddig bírtam nélküled. - mondta. Én totál lesokkoltam. - Táncolunk? - kérdezte mosolyogva. És ettől a mosolytól nekem is mosolyognom kellett. - Akkor ezt igennek veszem. - mondta és bevitt a tömegbe. Ott táncoltunk, lassan, egymást szorosan átkarolva, a világ egyik legszebb zenéjére. Úgy éreztem itt az idő.
- Én is szeretlek. És az én véleményem se fog változni soha. Nem tudom mi ütött belém, de szerintem normális volt a reakcióm. Mert ha engem csókolt volna meg egy másik fiú, akkor te biztos hogy leütöd. És ahogy reggel mondtad Fanninak, ha jó napom van akkor csak pofont kap. Nos, igen. Nem mondom el mit tennék legszivesebben azzal a lánnyal, de most nem is az a lényeg. Hanem, hogy te is szeretsz, és én is szeretlek. Ne kerülgessük tovább egymást. Legyen minden a régi. Na, mit szólsz?
Balu csak mosolygott egyet. A világ legszebb mosolya volt. Aztán közelebb hajolt hozzám és hosszasan megcsókolt. De nem 1-2 percig. Á... Lement vagy 3 zene, és mi meg mindig ott álltunk. Egymást szorosan átkarolva csókolóztunk. Szerintem képesek lettünk volna a buli végéig ott állni és... Khm. De valami megszakított minket. Vagyis nem valami hanem valaki. Vagyis nem valaki hanem valakik. Vajon kik? Fanni és Dávid.
- Ti mégis mi a francot műveltek??? - visította Fanni. Mindenki aki a terembe volt, ránk nézett. Hú. Ez azért elég kínos volt.
- Kibékültünk. - mondta Balu.
- Hogy mi??? Kibékültetek? Azt mégis hogy? Balu! Térj már észhez! Hagyd ott Rékát! Gyere hozzám! Sokkal jobban jársz.
- Nem. - mondta határozottan Balu.
- Mi az hogy nem??? Rékát is várja a partnere. Ugye Dávid?
- Ami azt illeti, igen. Én is itt lennék. Nem értem mi a faszt látsz ebben a kis pöcsben. Engedd el! Ők boldogok lesznek Fannival. Mi meg együtt. Így ketten. Csak mi ketten. Még sose voltam ennyire szerelmes. - mondta Dávid. Balu nyitotta a száját, de intettem neki. Fanni továbbra is idegbeteg fejjel nézett ránk.
- Valóban sose voltál még ennyire szerelmes?
- Nem. Még soha. - én gúnyosan elmosolyodtam. Balu visszatartotta a röhögést, mert látta az arcomon, hogy most alázni fogok.
- Tényleg? Soha? Ezt a mondatot szerintem már elég sokszor ellőtted. Soroljuk csak fel, kik estek a csapdádba. Gréta, Niki, Jázmin, Dóri, Timi, Daniella. Azt hiszem ennyi. Ja várjunk csak. Lehet hogy több is volt, csak iskolán kívül. De én nem állok be a sorba. Nem leszek hülye. Nem fogok beléd szeretni pár hétre, hónapra. Én nem vagyok olyan lány, aki elájul tőled. Nem, én Balutól ájulok el. Ő az a fiú akire mindenki vágyik. És én megkaptam. És az biztos, hogy soha többé nem eresztem el. Pláne nem miattad. - hadartam. Mindenki lesokkolt. Szinte megfagyott a levegő, és egy légy zümmögését is lehetett volna hallani, hiszen a zene is le állt. Elég kínos helyzet volt ez az egész. Mind a négyünknek. De most Dávid égett be a legjobban.
- Aha, értem. Te tényleg más lány vagy, mint a többi. Te vagy az a lány akit nem kívánok senkinek. Legyetek csak boldogok Balázzsal. Igazán megérdemlitek egymást. - mondta majd hátat fordított.
Fanni már épp neki kezdett volna a visítozásnak, amikor Dávid hirtelen megfordult és egy akkorát lekevert Balunak, hogy azt nem tudom leírni szavakkal. Az állát találta el. Ököllel. K. O. Ajaj...~~~
Hali. Kicsit érzelgős volt nem? 😂 A végére mégis beraktam egy kis akciót. Vajon mi lesz ennek a vége? A folytatást hamarosan hozom...
YOU ARE READING
Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔
Teen FictionSzálkás Réka, a 14 éves lány Budapestre költözik a családjával. Hatalmas változás ez, elvégre Budapest nem Tiszaújváros. Eddigi élete borzalmasan unalmas volt, ám elkezdődnek a gimis évei, és egyre BALHÉSABB lesz minden. Barátok, ellenségek, szerelm...