Bölüm 48 🎈AFFEDEMEMEK🎈

651 27 4
                                    

Ben sigara dumanın altında, yana yana en sonunda kül oldum. Durumum buydu aslında. Bir sigara vardı ve bendim sadece onun dumanında tüten. Benim tüttüğümden ne sigaranın haberi vardı ne de külün. Kendi halimeydim daha çok.

Hani bazen çok acı çekerdiniz ama kimsenin bilmesini istemezdiniz ya, o halde olabilirdim. Gözlerimi kapatıp sakin kalmak bile yetmiyordu. Kimseyi yanımda istemiyor isteyemiyordum. Hayat bize bazen çok acı yanını gösterirdi. Hatta göstermez yüzümüze çarpardı. Gösterdikleri kadar şanslı olmal isterdim ama maalesef değildim.

" Öyle uzaklara dalmış ne düşünüyorsun bakalım ? " dudaklarındaki tebessüm Elif 'e yabancıydı. Bu acıyı içine hapsetmiş tebessümler birini avutmak için dudaklara oturtulurdu, bunu iyi bilirdim.

" Evime gitmem gerektiğini. " dedim bir çırpıda. Gözlerine bakmak o kadar zordu ki. Aslında Elif ile oturup konuşmak istiyordum. Onunla dertleşmek bana iyi geliyordu. Bana bu oyunda yardımcı olan oydu. Herseyi beraber ilerlemiştik. Kurgu benim olsa da bana yardım etmesi gerçekten beklemediğim bir şeydi. Ama o aksiyon seven biri olduğu için hemen teklifimi kabul etmişti.

" Hişst duymamış olayım. " dedi kızar gibi. " Dedeme söylerim bak. " Herşeye rağmen bende o acı tebessümü yüzüne oturtarak gülümsedim. " Hem bitti mi yani her şey? Bırakıp gidecek misin gerçekten? "

" Bilmem. " dedim gözlerim parkta oynayan cocuklardayken. Biri kayıyorken diğeri onu bacağından tutmuş aşağı doğru çekmeye çalışıyordu. " Sence görmemekten başka yapacak bir şeyin kaldı mı ? "

" Kalmadı mı ? " dedi gözleri üzerimdeyken. O an ona herseyi anlatmak istedim. Kardeşinin o gün yanına gittiğimde yaptıklarını anlatıp ne yapmam gerektiğine karar vermemizi istedim. Ama bunu yapmak benim için zordu. Bana ettiği hakaretleri unutmam zaman alacak gibiydi ki o kadar bile zamanım yoktu. Artık vakit eve dönme vaktiydi.

" Bende sana soruyorum. Benim pilim bitti, ya seninki ? "

" Şey.." dedi ne diyeceğini bilemediğini bende biliyordum. Sürekli bunu düşünüyordum zaten bende. Onunla konusunca ne konuşacağımı. Planım bu kadardı işte. Bir yerde patlak vermişti. Hep öyle olmaz mıydı zaten ?

Biz her şeyin iyiye gittiğini sanarken bir yerden patlak vermez miydi ?

Bitmişti.

Ya da bir melek için kendimi zorlayacaktım. Secim benimdi.

" Bakar mısınız? " diyen sesle kendimi toparlayarak bana doğru yaklaşan sarışın çocuğa doğru döndüm. Benden ya bir iki yaşküçük ya da büyüktü. Yaşları tespit etme konusunda hiç de iyi değildim.

" Baktım. " dedim kaşlarımı havaya kaldırarak. Gergin olduğum zamanlar insanlarla normal konuşamıyordum hele ki yabancılarla. Elif verdiğim cevaba şaşırmış olmalı ki beni kolumdan dürttü.

" Siz onun kusuruna bakmayın. " dedi bir anda. " Ben yardımcı olayım. "

" Sizin pek yardımcı olabileceğiniz konu olduğunu düşünmüyorum. " dediğinde Elif 'in sinirlenmemek için kendini tuttuğunu görerek gördün mü böyle konuşursan tepene çıkarlar demek istedim ama sakin kalmayı tercih ettim.

" Sen bi sadede gelsene. " dedim oturuşumu bozmayarak. " Ne demek istiyorsun açık ol ve bas git. "

" Zor kız rolünü iyi oynuyorsun. " dedi zevzekce gülerek. " Fena değilsin aslında bir ajansa falan kaydolsana. "

" Sende bir sirke kaydol, hatta kayıt olmana bile gerek kalmaz sen kapısından geç seni direk işe alırlar. " dedim gözlerinin içine bakarak.

ANON (Bir Varmışım Bir Yokmuşum)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin