Batuhan kordel / Sıcak şarap 🎶
Okuduğunuz saati ve tarihi buraya yazabilirsiniz, hadi bakalım upuzun bir bölüm sizi bekliyor :)
Bir şeyi istemek onu alacak gücün olmadığını gösterir derler, sizce de öyle midir?
Ben bu hayatta en çok onu istedim sanırım. Ama alamadım. Belki de doğru kişi değildi. Belki de benim tercihlerim yanlıştı. Plânlarımla onu darmadağın etmiştim. Benim böyle bir plan yapacağım ve onu bulacağım hiç aklına gelmemiş olmalıydı. Ama o değil miydi beni bu yola iten ? Bir anda ortadan kaybolan ben değildim değil mi ? Oydu, beni bu yönteme başvurmama o ikna etmişti. Kimi kandırıyordum ki ? Herşeyi kendi kafamda büyüterek onun yanına gelen bendim.
Kısacası her şeye maydonoz olan bendim. Onu suçlamak belki de yapabileceğim en son şey olmalıydı. Ben onu bulmak istemiştim ve bulmuştum. Şimdi ne diye onu suçluyordum ?
Çünkü kendini bir yerlerden haklı gibi göstermek istiyor olabilir mi işin acaba Gazel ? dedi iç sesim. Ben kendi vicdanımı rahatlatmaya çalışıyordum galiba. Durum bundan ibaretti.
" Gazel ? " diyen sesle gözlerimi telefon ekranından çekerek Ela teyzeye çevirdim.
" Efendim Ela teyze ? " dedim durgundu. Kendi halimden eser yok gibiydi. Biraz önce Elif 'in yanından ayrılmış şu içmek için mutfağa gelmiştim. Kimse yoktu ilk geldiğimde ama şimdi Ela teyze gelmiş yemek yapmak için mutfak önlüğünü giymişti.
"Şöyle otur karşıma da bir kahve yapayım, biraz konuşalım seninle. "
" Ben yaparım, siz oturun. " diyerek oturduğum sandalyeden kalktım. Ela teyze oldukça samimi biriydi. Beni kabullenmiş, sevmişti. Gözleri ne baktığımda aklıma hep Efgan gelse de belli etmemeye çalışarak kahveyi cezvenin içerisine koyarak üzerine su koydum.
" Elif'le bizimkilerin maçına gidecekmişsiniz diye duydum. " dediğinde ona arkamı dönük olduğum için rahatlamış hissediyordum. Evdeki herkese belli etmiştik sanırım onunla aramızda geçen bir şeyler olduğunu. Yoksa Ela teyze bana Efgan 'ın konusunu açmazdı, biliyordum. Efgan 'ın bir zamanlar eve gelmeme sebebinin de ben olduğumu öğrendikleri gün yanaklarım beni terk edecek kadar alevlenmiş bir yangına el vermişti ama neyseki kimse o konunun üzerinde fazla durmamıştı.
" Evet, Elif çok ısrar etti. "
" Bir değişiklik olur size de. " dediğinde ona doğru döndüm. Bir yandan da kahveyi karıştırıp oluşan köpükleri fincanlara koyuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANON (Bir Varmışım Bir Yokmuşum)
Roman pour AdolescentsNe kadar ileriye gidebilirdiniz ? Hiç tanımadığınız biri için.. Ben sanırım kimsenin yapamadığını, aklına dahi getiremeyeceği bir şeyi anlık cesaretle yaptım. Söz konusu kalbimse herşeyi yapabileceğimi kendimi bile feda edebileceğimi öğrendim. 16...