İçimdebirsen
' Sanırım o gerçek. '
' Kendime ait bir iz buldum, yani galiba..'Hemen uygulamaya girip Rüyalardayaşayanbiradam 'a mesaj atmıştım. O kadar heyecanlanmıştım ki doğru düzgün düşünemiyordum bile. Gözlerimin önüne sanki bir perde serilmiş de o perdenin arkasındaki oynayanları görmeye çalışıyor gibi heyecanlı ve hevesliydim. Bir an önce eve gidip o bilekliğim evde mi diye bakmak istiyordum. Rüyalarımda bu ayrıntıyı hatırlatıyordum ama bu belki de bir işaretti. Belki de o gerçekten vardı. Belki de ben orada yatarken dokuz ay boyunca onun yanında başka bir bedendeydim. Tamam saçmalamıştım. Bunun nasıl bir açıklaması olurdu bilmiyordum ama vardı işte. En azından onun gerçek hayattan biri olduğunu kanıtlayacaktım. Bunu yaptığımda belki de onu bulmak daha kolay olacaktı.
Rüyalardayaşayanbiradam
' Ne izi ? '
' İstanbul 'dan geldin mi sen ? 'Yazdığı mesaj beni gafil avlamış gibi hissettiğimde zihnimi yokladım. Ben ona gideceğimi söylemiş miydim ? Asaf biliyordu, ailem biliyordu Mert zaten benimle geldiği için biliyordu da Rüyalardayaşayanbiradam nasıl biliyordu?
İçimdebirsen
' Buraya geleceğimi sana söylediğimi hiç hatırlamıyorum.. '
' Söylemiş miydim? 'O kadar heyecanlıydım ki aslında ona söyleyip söylememem de umrumda değildi. Yani belki de söylemiştim ve unutmuştum.
İçimdebirsen
' Her neyse, o gerçek olabilir. ' yazdım tekrar heyecandan ellerim ne yazdığını bilmiyordu. Gözlerimi kapatmak aynı rüyaya dalmak için sabırsızlıkla bekliyordum. O gerçekten var olabilirdi. Belki de ben rüyamda onu görüp bulmakla yükümlüydüm. Bu da ondan bana kalak bir izdi.Rüyalardayaşayanbiradam
' Nasıl anlayacaksın ki bunu ? 'Mert 'le Kardelen 'i bıraktığımız o kayalıklara gelmiştik. Biraz Sonra onların gezisi bitip yanımıza geleceklerdi ve tekrar dönecektik. Içim içime sığmazken Mert 'in bir sigara yaktığını gördüm. Gündüz kullanmadığını söylemiş olmasına rağmen şu an içiyor olması beni şaşırtmıştı ama bu unutamayacağım bir şey değildi şu an için. Tek umursadığım şey evde bu bileklikten bir tane daha olmamasıydı. Eğer varsa zaten bütün heyecanım, mutluluğum gidecek yerine yıkık, harap olmuş bir ben bırakacaktı.
" Bileklik bulan birinin heyecanını da ilk defa görüyorum. " dedi Mert gözlerini dikmiş denize karşı sigara içmeye devam ederek.
" Gündüz kullanmıyorum demiştin ? " dedim soru sorar bir tonda. " Ama yakmışsın bakıyorum. "
" Ben gemileri yakmışım bir sigara mı yakmayacağım ? " dediğinde ayakta dikildiğimi fark ederek yanına oturdum.
" Hangi gemiler ? " dedim afallayarak. " Ne oldu be sana ? "
" Sana aşıktım ben ya, şimdi sende çocuğa ulaşacak bir şey buldun ya beni sardı işte böyle bir melankolik haller. Az sonra da Müslüm baba dinler jiletlerim kendimi. " dediğinde koluna indirdim sertçe. " Ne vuruyorsun kızım ya şaka yapıyorum. Yav, İstanbul 'a geldik deniz gördük. Bende dedim ki iki efkarlanayım şuranın tadını çıkarayım. Bir izin vermedin be lak lak lak, ne çok konuşuyorsun sen ? "
" Yani deniz gördük deniz, ne efkarlanması ? Bence sevin. Bak dudaklarını kıvır şöyle iki yana. " dediğimde telefonumu elime alarak uygulamadan Rüyalardayaşayanbiradam 'a yazmaya başladım.
İçimdebirsen
' Eğer bu bulduğum bilekliği evde bulamazsam o, var demektir. '" Gülümsesem ne olacak ? Hem sen dizilerde hiç sevinçli olduklarında denize geldiklerini gördün mü ? Benim izlediklerimde hep bir hüzün, mutsuzluk vardı. Hatta ağlamak için seçiliyordu bu mekan. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANON (Bir Varmışım Bir Yokmuşum)
Fiksi RemajaNe kadar ileriye gidebilirdiniz ? Hiç tanımadığınız biri için.. Ben sanırım kimsenin yapamadığını, aklına dahi getiremeyeceği bir şeyi anlık cesaretle yaptım. Söz konusu kalbimse herşeyi yapabileceğimi kendimi bile feda edebileceğimi öğrendim. 16...