8🎈İSTANBUL🎈

290 18 0
                                    

Keyifli okumalar !

Bir yıldız bırakmadan geçmeyelim :)

Rüyalardayaşayanbiradam
' Uyuyor musun ? '

İçimdebirsen
' Evet. '

Rüyalardayaşayanbiradam
' Uykusunda mesaj yazabilen biriyle ilk defa karşılaşıyorum, ne mutlu bana. Rüyalardan mı yazışıyoruz? '

Göz devirerek yataktaki pozisyonumu değiştirdim. Yürüyüş yaptıktan sonra onun gelen mesajına hicbir şey yazmamıştım. Donakalmıştım belki de. Sesimi oldukça abartıyordu ve bu benim sevdiğim bir şey değildi. Kardelen 'e veda ederek eve çıktığımda kendimi uyumak için direk yatağa atmıştım ama olmamıştı. Saat 1 i geçmiş olmasına rağmen hala uyuyamıyordum ta ki ondan yeni bir mesaj gelene dek.

İçimdebirsen
' Ne mutlu sana. '

Onunla oldukça soğuk konuşmama rağmen benimle yakın bir arkadaşıymış gibi konuşması bazen sinirimi bozsa da bazen o kadar iyi geliyordu ki anlatamam. Yani bir uzağımda olsun istiyordum bir yakınımda. Gerçi yanıma pek yaklaştıracak hareketler sergilemiyordum.

Rüyalardayaşayanbiradam
' Sana yanlış bir şey mi söyledim, rüyasından bana mesaj yazan İçimdebirsen ? '

İçimdebirsen
' Ne gibi bir yanlışlık ? ' yazdığımda sesimle alakalı bir şey yazacağını o kadar iyi biliyordum ki ama yine de bir şey demeden onun yazmasını bekledim. Bu saatte hala neden uyumadığını sorgulayacak gibi oluyor sonra bütün gece evde yalnız kalacağım aklıma gelince bunu ona sormaktan vazgeçiyordum. En azından onunla mesajlaşabilirdim uykum beni kollarına alana dek.

Rüyalardayaşayanbiradam
' Sesine tutulmuş olmam gibi....'

İçimdebirsen
' Kesinlikle abarttığını düşünüyorum. '
' Başka bir fikrim daha var ama dillendiremiyorum. '

Rüyalardayaşayanbiradam
' Neymiş o ? '
' Kesinlikle abartmıyorum, bunu bir gün sende anlayacaksın. '

Yazdıklarını göz devirmeden edemedim. Bir gün anlayacaksın da nasıl bir cümleydi öyle? Ondan başka sesimi duyan mı vardı da bana bir şeyler söyleyecekti ? Bir dakika, bir dakika.. biz şarkıyı yayınlamıştık değil mi ? Onun takipçileri dinlediğinde bana geri dönüş yapacakları için miydi bu lafları ? O an öyle bir gülesim geldi ki, telefonu elimden bırakıp yatakta dik bir şekilde oturmaya başladığımda seslice güldüm. Onunla olan düetimize gelecek yorumların sadece ona yazılacağından o kadar emindim ki.. bunu ona söylemek bile istemedim. Zaten kendi de görecekti. Şu ana dek sadece bir kaç beğeni dışında herhangi bir yorum gelmemişti.

İçimdebirsen
' Yoksa bu senin flört etme taktiklerinden biri mi ? ' yazdığımda random atmasıyla dudaklarımı büzdüm. Demek ki onu güldürmüştüm. Vay canına aferini hak etmiştim.

Rüyalardayaşayanbiradam
' Hiç görmediğim sadece sesini duyduğum biriyle flört etmek... güldürüyorsunuz beni hanımefendi. '

İçimdebirsen
' Sadece bir varsayım...'
' Bu şıkkı kabullenmediğinize göre abartmış olduğunuz seçeneği seçtiniz demektir beyefendi..'

Gözlerim öyle yorgundu ki aslinda uyuyakalma ihtimalim çok yüksekti. Ama bir türlü uyuyamıyordum. Telefona bakarken uykusu gelip elinden bırakınca gözleri pörtlek bir şekilde açılan ve uykusuna hoşçakal diyen tek kişi ben olamazdım herhalde değil mi ?

Rüyalardayaşayanbiradam
'Şimdilik böyle düşünmeniz normal hanımefendi ama bulduğunuz iki seçenekten biri.. reddettiğim halde doğru, bu mesajıma cevap gelmeyeceğini bilerek iyi geceler diliyorum. '
' Artık o boncuk gözlerini kapat ve uyu, sesine tutulduğum kişi...'

ANON (Bir Varmışım Bir Yokmuşum)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin