BÖLÜM 5 🎈İSİM🎈

1.3K 65 6
                                    

' Gazel. ' yazdım ve gönder tuşuna bastım. İsmim gerçekti, ben gibi. Ama başka şeyler yalandan ibaretti, uydurmaca bir kurgunun içindeki tek doğruyu şimdi söylemiş gibi hissettim kendimi.

' Adım Gazel. '

' Güzel isim. '

' Olabilir, senin ismin de gerçekten Efgan mı ? ' yazıp gönderdim. Bir kaç saniye sonra mesaj gelmişti bile.

' Evet, adım Efgan. '

' Hiç Efgan diye tanıdığım var mıydı acaba diye düşünüyorum..'

' Ahahahaah, var mı ? '

' Sanırım yok. '

' Tekim yani ? '

' Haa yok ya, kuzenimin adı da Efgandı. '

' Ne kadar da bağlısın ailene..'

' Ya ya öyleyimdir, unutmuşum ben onu..'

Cidden unutmuştum. Kuzenim vardı ama onunla görüşmüyorduk ki nereden adı aklımda kalacaktı. Hem aile arasında da birbirine bağlı değildik. Senede bir ya da üç yılda bir görüşürdük. Olabiliyordu böyle şeyler. Bizde olmuştu.

' Peki benim adımda olmuş muydu senin arkadaşın? '

' Yok sanırım ilksin. '

' Hmm.. '

' Hmm ya..'

Ne kadar da güzel anlaşıyorduk öyle. Gözlerim yaşaracaktı neredeyse. Bu çocuğun hmmlarına karşılık hmm ya diye mesaj atmasını sanırım hiç anlayamayacaktım. Nedenini sorsam ayıp olur muydu ?

' Kaç kardeşsiniz ? ' diye sordum. Bugün birbirimizi tanıma günü müydü? Olabilirdi, birbirimiz hakkında fazla bir şey bilmiyorduk, okulumuz dışında ve benim bilgilerim güncellenmeliydi. Çünkü içi dürüst kelimeleri taşımıyordu.

' İki. Ablam var bir de, ben küçüğüm. Senin ? '

' Ben büyüğüm, iki tane daha var. '

' Onların cinsiyeti ne ? '

' Biri kız, biri erkek. '

' Ablan kaç yaşında ? ' diye sordum. Neden bu kadar soru sorduğumu kendime sormak kendi kendimi bilgilendirmek istesemde bunu yapmayarak sadece soruma bir cevap bekledim.

' 24. Seninkiler ? '

' 14 kız olan 5 erkek olan. '

' Küçükmüş bayağı. '

' Evet, sanırım öyle. '

Ellerim klavyede gezindi bir süre. Kendimi duraklama dönemi yaşayan Osmanlı gibi hissetmem geçene kadar bekledim, bu sırada yeni bir bildirim gelmişti. Ama bu mesaj ondan değildi. Uygulamadaki diğer insanlardan gelen bir mesajdı. Mesaji silerek atan kişiyi engelledim. Evet, bunu yapıyordum sürekli, sadece o yazdığında yazıyor sadece ona cevap veriyordum.

' Ne yapıyorsun? '

' Sıkılıyorum, sen ne yapıyorsun? ' diye yazdım. Aynı ortamdaydık ama sanırım şu anlık konuşacak bir şey kalmamıştı.

' Uzanıyorum öyle. '

' Odandasın yani. '

' Evet, sen ? '

ANON (Bir Varmışım Bir Yokmuşum)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin