"GIRL!!!BABY!!LISSA!! WHERE ARE YOU BABYGIRL!! "jerit aryan."LISSA OH LISSA, JOM BALIK DAH MALAM NI WOI AKU MENGANTUK!!"jerit harraz.
"LISSA LET'S GO HOME,DAH LEWAT NI BAHAYA ,LISSA"jerit haffin pula.
"ar kau dengar tak?"kata haffin dan melemparkan pandangan curiga kepada aryan.
"dengar apa pulak ni baruah,kau jangan cakap kau dengar suara cik Lang "kata harraz
"bukan lah babi, kau diam jap boleh tak?"tegas haffin.
"shhh haff ,harr slow down!!"kata aryan.
"aku dengar suara lissa lah,ehh jap pahal boleh ada rumah pulak dekat tengah-tengah hutan ni gila sungguh orang yang duduk situ tak takut cik lang ke gila mu"jelas harraz panjang lebar.
"haff cover Aku,kau bawak tak?"tanya aryan.
"always bro!!"kata haffin.
"aku pun bawak,move move"kata harraz.
----------------------------------------------------
"ARGHHH,dasar saiko, lepaskan aku lah betina sundal"jerit merlissa yang diikat di atas kerusi itu.
"WOII BETINA MURAH DIAM LAH BABI,takpe kau kalau nak jerit jerit lah,biy kau tuw tak boleh nak selamatkan Kau silap-silap bila dia sampai kau dah arwah HAHAHAHA "gelak naddy yang memegang pisau dan sepucuk pistol.
"kau nak apa hah?lepaskan aku lah sundal!!"kata merlissa masih melawan.
"woi perempuan kau diam sebelum aku tumbuk muka kau yang lawa tuw"kata aleya pula.
"kau nak apa lagi ni tak cukup lagi ke kau hampir bunuh aku haritu?apa yang kau tak puas hati dengan aku lagi ni?aryan tak suka dekat kau bukan salah aku!! "jelas merlissa.
"woi betina murah kau tanya apa salah kau memang soalan bonus!! Kau tu dah rampas aryan dari aku that's it, berapa kali aku nak cakap jauhkan diri dari aryan tapi kau degil kau nak jugak rapat dengan aryan!! Disebabkan kau degil aku ada hadiah untuk kau kau pilih kiri or kanan"kata naddy mengugut merlissa. Di sebelah kiri dia memegang pisau dan di sebelah kanan dia memegang pistol.
"woii betina cepat lah pilih kau nak mati cepat ke kambat?"giliran aleya pula bertanya.
"aku taknak!! Tolong jangan buat aku macam ni!! Aku taknak tinggalkan aryan aku sayang dia jangan paksa aku buat macam tuw!!tolonglah naddy lupakan aryan aku bahagia dengan dia jangan buat aku macam ni"rayu merlissa dan mengalirkan air matanya dengan deras.
"hey betina kau ingat senang-senang aku nak biar aryan bahagia dengan kau no way, aku akan seksa kau macam mana sakitnya hati aku kau tak layak dengan aryan,tapi kalau kau taknak aku boleh je call orang-orang aku bunuh aryan senang dua-dua putih mata takdelah aku merana kan?"jelas naddy dengan mengangkat keningnya dan dia mengeluarkan telephone miliknya.
"ha kau nak yang mana pilih? Aryan mati atau kitorang seksa Kau?cepat aku takde masa nak tengok air mata palsu kau ni betina murahan!!"jerit aleya.
"jangan naddy jangan tolong jangan apa-apakan aryan jangan, okay aku setuju kau buat lah apa kau nak dekat aku tapi kau jangan sentuh aryan aku merayu!!! "kata merlissa dengan lelah dan mula menangis dengan kuat.
"Ha senang pun nak berbincang dengan kau ni okay,takpe kalini aku pilih untuk kau!! Aku taknak lah pakai pistol tak best nanti kau cepat sangat mati aku nak pakai pisau biar kau rasa pedih macam mana aku rasa!!"kata naddy tanpa belas kasihan terhadap merlissa. Lalu dia merapati merlissa dan menghulurkan pisau ke arah pergelangan tangan merlissa.
YOU ARE READING
BELAIAN JEJAKA DINGIN
RomanceARYAN LEITH MIKAEL, seorang jejaka dingin Dan baran dia juga berdarah kacukan, mempunyai mata berwarna ocean blue yang digilai ramai wanita di UNIVERSITY dia juga anak kepada orang ternama iaitu DATO AFFAN LANGE MALIQUE, CEO kepada BERJAYA HOLDINGS...