Selepas habis kelas thia dan Keisha pulang dahulu kerana ada janji temu dengan bf masing-masing petang ni."ishh mana Biy ni lambat nya?" bebel Merlissa seorang diri di tempat parking kereta itu.
"hye lissa!! Sorang je ke? Tunggu siapa?" tanya ariq yang ingin merapati Merlissa itu.
"saya tunggu suami saya,awak nak apa ariq? Jangan rapat dengan saya!! Saya ni isteri orang!! Suami saya tak suka saya berkawan dengan awak,awak nak apa?" tegas Merlissa berkata-kata.
"Ohh jadi suami awak lah yang tak bagi saya rapat dengan awak? Takpelah sekarang kan suami awak takde ,dia bukan tahu pun saya dengan awak buat apa!!" kata farhan lalu mengusap rambut Merlissa.
"awak ni kenapa ariq? Jangan sentuh saya lah!! Pergi sebelum saya menjerit!!" ugut Merlissa dia tidak selesa dengan perbuatan farhan itu.
"bukan nya ada orang pun lissa? Jerit lah kalau awak nak? Saya tak kisah!!saya dah lama sabar dengan awak, " kata ariq lalu menarik tangan Merlissa menuju ke kereta nya.
"awak buat apa ni? Lepaskan saya lah!! Saya tunggu suami saya!! Lepaskan saya!!" kata Merlissa lalu meronta-ronta.
"alah saya nak pinjam awak sekejap je!! Boleh kan?" kata ariq dengan senyuman sinis nya.
"tepi jangan buat saya macam ni ariq Jangan lepaskan saya!!" rayu Merlissa.
"no!! Aku ni dah lama sabar dengan Kau lah betina!! Apa yang kau nampak dekat jantan tuw Ha? Apa kurang nya Aku!!" kata ariq lalu menolak Merlissa ke kereta nya.
"ariq,jangan, maafkan saya,tapi saya tak cintakan awak,jangan buat saya macam ni tolong,kesian kan saya, saya mengandung awak tak kesian kan saya ke? " rayu Merlissa kepada farhan.
"Ohh,kau dah mengandung, meh sini kau, anak kau ni patut mati jee!! Kau patut nya kandung kan anak aku bukan anak jantan tuw,perempuan murah!!" kata ariq dengan geram lalu melempang muka Merlissa dengan kuat.
"ariq maafkan saya, tolong jangn buat saya macam ni, saya yakin ada perempuan lebih baik di luar sana untuk awak!!" kata Merlissa cuba memujuk ariq yang sudah sepergti gila.
(Ya allah ya tuhanku kau selamatkan lah anak aku ya allah, Biy,mana biy ni lissa perlukan Biy!!) bicara Merlissa di dalam hati nya."aku taknak!! Aku nak kau lah bodoh apa yang susah sangat kau nak faham ni Ha? Budak ni menyusahkan kerja Aku,budak ni kena mati," kata ariq lalu mengeluarkan pisau dari dalam pocket nya.
"ariq jangan ariq,tolong jangan buat saya macam ni,awak sayang saya kan? Awak sanggup ke nak tikam saya?" kata Merlissa cuba untuk mereka kan ariq.
"aku sayang Kau,tapi budak ni semak!! Dia kena mati!!" kata ariq lalu mengacukan pisau tersebut ke arah Merlissa ,dengan pantas Merlissa elak.
"kau nak lari mana? Kau takkan terlepas!!"kata ariq penuh kegilaan.
Merlissa berlari tiba-tiba seseorang memegang nya.
"baby? Kenapa ni?" aryan pelik melihat isteri nya yang ketakutan itu."Biy!!! Lissa takut!! Ariq!!Dia nak bunuh anak kita!!! Biy lissa takut Biy, dia pukul lissa dia kata nak bunuh anak kita!!" kata Merlissa lalu memeluk Aryan.
"hey,sayang takpe -takpe biy kan ada dah ni! Shhh duduk belakang Biy,sorry biy lambat Ya?! Mana dia berani dia sentuh isteri Biy!!" kata aryan lalu menuju ke tempat parkir kereta mencari kelibat ariq.
"wow hero kita dah sampai, come bro!! " kata ariq mencabar Aryan.
"kau nak apa babi,berani kau sentuh isteri aku kau memang dah melampau siap Kau!!! Kau siapa nak bunuh anak Aku!! Kau ni gila ke Ha? Ke takde otak? Otak sempit!!" kata- kata aryan membuat ariq berang.
"kau rampas dia dari Aku!! Kau memang babi, kau dan anak dalam perut dia tuw patu mati!! Dia sepatut nya mengandung kan anak aku bukan Kau!!" kata ariq dengan amarah nya.
"babi Kau!!!" aryan tidak tahan lagi dengan kata-kata yang keluar dari mulut ariq itu.dia merapati farhan ingin menumbuk muka lelaki itu.
BUKK!!
Aryan menumbuk padu muka farhan tersembur darah dari dalam mulut nya,Merlissa pula mengekor di belakang Aryan.
ariq menumbuk muka aryan kemudian menumbuk dada Aryan. Merlissa masuk campur dia menolak ariq, marah kerana membuat aryan sebegitu.
"kau ni perempuan!! " kata ariq lalu mengeluarkan pisau ingin menikam Merlissa tetapi tersasar terkena pada lengan nya.
"lissa !! Woii jantan jahanam babi Kau!!!" aryan sudah mula baran. Aryan menumbuk ariq menendang sehingga lunyai ariq di situ kemudian aryan mendapatkan Merlissa.
"kenapa baby tak tunggu je? Tengok apa dah jadi? Ya allah jom kita balik biar jahanam tuw nanti biy suruh harraz dan haffin settle kan " kata aryan dengan tegas.
"dia pukul Biy!! Lissa tak suka!! " kata Merlissa dengan mata berkaca-kaca.
"ya allah baby,takpe lah biy kan hero awak? Awak jangan lah risaukan Biy,risaukan diri awak tu,awak tu mengandung kesian dekat anak," kata aryan lalu membuka kod nya,kemudian kemeja putih nya turut dibuka dia mengoyak kan kemeja nya untuk membalut luka di lengan Merlissa.
"Arghhh!! Sakit lah biy slow lah," adu Merlissa.
"ya sorry babygirl!! Thankyou sebab jadi heroin biy tadi!! Jom kita pergi klinik," kata Aryan.Merlissa memegang perut nya yang terasa seperti senak itu.
"auchh,Biy Arghhh, perut lissa sakit Biy," adu Merlissa.
"ya allah!!" aryan mendukung Merlissa yang mengerang kesakitan itu,dia meletakkan Merlissa di Tampat duduk belakang dan memandu kereta nya dengan laju.
"Biy!! Arghhh sakit Biy!! Lissa taknak hilang baby ni!! Biy lissa taknak!! Arghhh " Merlissa mengerang kesakitan di tempat duduk belakang, dia memegang perutnya.
"jangan cakap macam tuw baby," kata aryan dengan risau. (ya allah kau selamatkan lah anak aku ya allah,) doa aryan di dalam hati.
915 words
Voted
Comments
Ariq durjana!!🤬
Keep support BELAIAN JEJAKA DINGIN 🥰
YOU ARE READING
BELAIAN JEJAKA DINGIN
RomanceARYAN LEITH MIKAEL, seorang jejaka dingin Dan baran dia juga berdarah kacukan, mempunyai mata berwarna ocean blue yang digilai ramai wanita di UNIVERSITY dia juga anak kepada orang ternama iaitu DATO AFFAN LANGE MALIQUE, CEO kepada BERJAYA HOLDINGS...