Bab 32 (serang)

1.9K 44 0
                                    


Malam sudah menjelang aryan dan Merlissa sudah pun berada di dalam bilik untuk tidur.aryan baring di sebelah Merlissa dan mereka saling berpelukan.

"Biy.." panggil Merlissa.

"Ya baby?" jawab Aryan.

"dekat sikit boleh tak?" kata Merlissa.

"eh kan Biy tengah peluk ni,nak dekat mana lagi?" tanya aryan yang kekeliruan.

"hmm,wangi lah Biy ni..." kata Merlissa lalu menghidu-hidu badan aryan dan mencium dada aryan yang terdedah itu.

"pelik lah baby ni,kenapa anak suka bau biy eh? Biy tahu lah biy ni wangi HAHAHA " kata Aryan.

"Biy.." panggil Merlissa lagi.

"Ya nyawa?" jawab Aryan.

"jangan tinggal kan lissa please, walau apa pun yang jadi tolong percaya dekat lissa, lissa sayang sangat dekat Biy,biy segala nya buat lissa," kata Merlissa memandang sayu muka Aryan.

"kenapa cakap macam tuw?kenapa pulak biy nak tinggal kan baby? Biy takkan tinggal kan baby dengan anak,dua-dua ni nyawa Biy,walau apa pun yang jadi biy akan sentiasa percaya dan ada di sisi baby okay? Dah jangan fikir bukan-bukan, wait here.." jelas aryan sambil mengusap pipi Merlissa dan dia berlalu bangun mengambil cawan yang berisi susu itu.

"alaa Biy,siang tadi kan dah minum? Nanti muntah lah,lissa tak suka..." kata Merlissa enggan minum susu yang dihulur Aryan itu.

"mana boleh, baby kena minum,nanti anak lapar!!tadi baby makan sikit je!okay biy minum separuh baby minum separuh boleh?kalau sayang biy minum susu ni kalau baby tak minum makna nya baby tak sayang dekat Biy!" kata aryan cuba menarik minat Merlissa.

"okay,biy minum dulu.." kata Merlissa bersetuju.

"alright then," aryan meneguk susu itu setengah dan mula menghulur kan nya ke arah Merlissa semula.Merlissa mencapai susu itu dan mula meneguk dengan laju. -Merlissa tak suka susu putih*

"good girl,okay let's sleep?esok biy kerja baby pun ada kelas kan?" kata Aryan.

"hmm,nak hug.." kata Merlissa dengan manja.

"alolo come.." kata aryan dan mendapatkan Merlissa lalu memeluk nya erat.aryan membelai rambut Merlissa.

"BELAIAN JEJAKA DINGIN is the best thing ever , I love you Biy.." Merlissa mengungkap perkataan itu dan membuat kan aryan tersenyum bahagia.

"I love you more sweet lavender.. Goodnight.. " kata aryan dengan perlahan di telinga Merlissa.

----------------------------------------------------------

"hello mummy to be!! Nah minum susu ni aryan suruh.." kata keisha lalu menghulur sekotak susu kepada Merlissa.

"alaa apa ni taknak lah nanti muntah.." kata Merlissa eggan.

"kau nak aku report dekat abang dingin ke macam mana?" ugut fatihah.

"ishh yelah-yelah korang ni kan sama je macam ar bukan nak back up Aku ishh.." kata Merlissa lalu meneguk susu itu.

"HAHAHA tahu takut kena bebel," ejek fatihah kepada Merlissa.

"puan Merlissa? " tanya seorang lelaki yang cukup tinggi dan tampan itu.

"Ya?" kata Merlissa dengan pelik.

"tuan aryan minta saya membawa puan pulang ke rumah," kata lelaki itu.

"oh ye ke? Awak ni Damian eh? Alah panggil lissa je.." kata Merlissa dengan ramah.

"Ya puan,boleh ke? Saya onzz je " kata Damian.

BELAIAN JEJAKA DINGINWhere stories live. Discover now