Hari ni merlissa hanya mengenekan t-shirt bewarna putih dan seluar jeans sahaja, malas ingin bergaya simple -simple je hari ni."thia, keisha korang kalau aku tak rehat dengan korang harini boleh tak sebab Aku dah janji dengan aryan nak rehat dengan dia harini hehe" kata merlissa kepada fatihah dan keisha."yelah ,orang dah ade pakwe kan"kata fatihah lalu beredar dari dalam kelas tersebut dengan keisha."bye lissa have a great day muah"laung keisha dari jauh dan berlalu pergi dengan fatihah dari dalam kelas itu meninggalkan merlissa."hmm call dulu lah"bicara merlissa sendirian yang berada di dalam kelas itu, segera mencapai telephone miliknya dan mendail no aryan atau lebih tepat lagi (biy❤️)."hello biy dekat mana,baby dalam kelas ni kita nak rehat sama-sama kan? Dekat mana baby datang"ujar merlissa ."baby kita rehat dekat dalam kelas baby jelah semua dah keluar kan?biy datang sekarang baby tunggu sekejap biy nak pergi ambil barang dalam kereta"ujar aryan pula lalu mematikan panggilan dengan segera.
Merlissa menunggu aryan di dalam kelas kosong itu kalau di ikutkan hati takut juga kerana masih trauma dengan apa yang pernah terjadi kepadanya sebelum ini.KTAKKKK!!!!!!! Bunyi pintu kelas dibuka dari luar."biy? Biy ke tuw?"laung merlissa yang berada di kerusi paling atas dalam kelas tersebut, figura manusia itu masih tidak jelas."siapa biy kau betina sundal"laung perempuan yang berada di depan pintu itu lalu membuat muka berang kepada merlissa. "siapa kau?kau nak apa betina,suka hati je panggil aku sundal, kau cermin dulu diri kau bangsat" laung merlissa mempertahankan diri nya dan dia bergegas bangun dari tempat duduknya melangkah menuruni tangga satu persatu dan merapati kedua-dua perempuan yang bermulut lancang itu, ya dua orang tapi hanya seorang sahaja yang bermulut sial lagi seorang diam membatu tapi buat muka langsi.
"ehh ehh betina sundal ni kurang ajar ehh mulut kau aku lempang nanti ,ehh kau dengar sini Ehh kau jangan berani dan jangan bermimpi nak dapatkan aryan dia tuw pakwe aku sebelum aku pecah muka kau baik kau blaa dari hidup dia"dengan lantang perempuan itu bersuara dan menudingkan jari nya kepada merlissa yang kelihatan marah."woii mangkuk ayun kau ni jangan nak perasan sangat, sejak bila pulak kau tuw jadi awek aryan kau jangan berangan lah, aku ni awek dia kau tuw perempuan jalang je puih"kata merlissa lalu meludah muka perempuan bermulut lancang itu."Ehh kurang ajar minah ni suka hati kau je ludah muka aku ,dasar perempuan kampung ,aku ni yang awek aryan kau ingat nama aku betul-betul NADIERAH ELISSA, and sebelah Aku ni ALEYA MAISARAH kau jangan berlagak dekat sini kau tuw perempuan kampung je dasar murahan".
PANG!!!
Merlissa memegang pipinya yang baru dilempang oleh perempuan bernama nadierah itu,lalu air matanya mengalir dengan deras,dia tidak mahu melawan kerana takut dikenakan tindakan disiplin cukup lah dia sekadar meludah muka nadierah.
"rasakan ,betina macam kau tak layak nak ludah atau pun sentuh muka aku ,satu kolej ni aku yang pegang kau ingat nama aku betul-betul naddy okay naddy kalau aku tahu kau jumpa atau rapat dengan aryan lagi siap kau nanti mati aku kerjakan betina sundal murahan puihhh"selepas melempang muka merlissa kalini perempuan yang bernama nadierah itu meludah pula muka merlissa seperti mana merlissa meludah muka nya sebentar tadi.(sial punya perempuan berani kau lempang Aku,nenek aku pun tak pernah lempang aku dasar haram jadah,nama nadierah acah-acah nak panggil naddy puihh blaa ahh bodoh punya mangkuk, sabar lissa sabar yang si aryan ni pun satu lama sangat kenapa nak tunggu aku kena uli dulu baru nak datang ke apa)monolog merlissa di dalam hati lalu memandang rakus muka nadierah a.k.a naddy itu.
"woii betina sundal kau tak payah lah nak menangis bagai dah lah rampas hak orang bodoh punya betina eyy geram aku dengan kau ni, aku warning kau jangan rapat dengan pakwe kawan aku lagi kalau tak siap kau aku cungkil-cungkil mata kau yang lawa tuw"ujar aleya sahabat kepada nadierah itu dengan penuh amarah.
Kalini merlissa tidak tahan lagi apa nak jadi-jadi lah.
"korang ingat aku takut sangat ke dengan perempuan jalang macam korang ni dua-dua bodoh aryan tuw tak suka dekat kau pun miss naddy jangan nak perasan and kau tak payah lah nak back up sangat kawan mangkuk kau ni, kau dengan dia dua-dua sama je nampak bodoh dan hodoh"selamba merlissa berkata sambil mencekak pinggangnya. "ehh betina sundal ni memang cari pasal dengan aku, ohh kau nak play game Ehh okay meh sini kau betina"kata nadierah dengan pantas merapati merlissa dan mencekik leher merlissa padu kawan nya pula si aleya menarik rambut merlissa dengan penuh rakus.
YOU ARE READING
BELAIAN JEJAKA DINGIN
RomanceARYAN LEITH MIKAEL, seorang jejaka dingin Dan baran dia juga berdarah kacukan, mempunyai mata berwarna ocean blue yang digilai ramai wanita di UNIVERSITY dia juga anak kepada orang ternama iaitu DATO AFFAN LANGE MALIQUE, CEO kepada BERJAYA HOLDINGS...