Bab 43 (kejadian)

3.2K 56 13
                                    


Aryan hanya mengenakan baju hoodie berwarna hitam dan seluar jeans juga bewarna hitam.Merlissa memakai baju yang dipaksa aryan dikenakan dengan seluar bewarna putih.

"jom keluar,dah sampai!" kata aryan kepada Merlissa dengan dingin di dalam kereta.

"awak,Nak tanya boleh?" kata Merlissa dengan lembut.

"Apa?cepat lah sikit jalan macam siput lah kau ni!!dulu takde pulak macam ni " rungut aryan dengan muka masam.

"awak teman saya ke malam ni? Or awak nak balik rumah?" tanya Merlissa.

"Aku balik rumah lah,kau kerja 3 jam je tak lama mana pun,nanti kalau dah siap call aku, aku ambil Kau," jelas Aryan.

"okay " sepatah jawapan Merlissa.

Mereka masuk ke dalam club malam milik aryan itu dengan secara langsung aryan membawa Merlissa ke tempat pelayan bar seperti yang diberitahu oleh nya kelmarin.

"bro!! Long time no see, kau buat apa dekat sini kael?" tanya seorang lelaki yang berpakaian segak itu.

"rizz, hahaha makin smart kau sekarang!! " kata aryan dengan senyuman.

"aku memang dari dulu smart Apa? Hahaha btw siapa ni? Taknak kenalkan ke?" kata arriz.

"yeah forgot,this is my girlfriend, aku nak bagi dia kerja dekat sini," kata aryan dengan muka biasa.

"I see nice, hye beautiful what's your name? I'm harlan arriz," kata arriz memperkenalkan diri nya kepada Merlissa.

"hye, Aurora Merlissa just call me Lissa, " kata Merlissa dengan sopan.

"I see but I panggil Aurora jelah seems nice!! Nice to meet you Aurora, " kata arriz dengan senyuman.

"ehh dah-dah kau jangan over," kata aryan lalu menyorokkan Merlissa di belakang nya.

"chill lah bro,aku dah khawin kot, takkan lah nak rembat awek kau ni,tapi kalau aku tak khawin lagi memang aku memperisteri kan dia HAHAHA, aku kena gerak lah kael, nanti calling -calling ahh kita lepak-lepak, cau geng," kata arriz lalu beredar dari situ sempat dia mengenyitkan mata kepada Merlissa.

"kau jangan menggatal!! Kau ingat aku tak nampak?"kata aryan kepada Merlissa.

"apa awak ni? Siapa yang menggatal? Saya kan awek awak je? So why not? suka hati Saya lah,awak nak sibuk-sibuk Kenapa?"perli Merlissa.

"kau jangan nak melawan,dah pergi buat kerja Kau,aku nak gerak,kau ingat dah habis kerja nanti call Aku,apa-apa kau bagitahu je staff dekat sini, tempat ni aku punya so kau kalau nak pape bagitahu je," pesan aryan dengan prihatin.

"Ya!!dah pergi lah balik," kata Merlissa.

"kau halau Aku? Fine!!" kata aryan dan terus pergi dari situ.

"eleh tadi nak balik sangat,balik jelah semakk jee!!dah lah bagitahu kawan dia yang aku ni awek dia!!ishh aku ni buruk sangat ke sampai malu nak bagitahu kawan dia yang aku ni isteri dia,menyampah heh," kata Merlissa dengan sendiri.

"aduhh banyak pulak jenis air haram ni!! Kena hafal ni," kata Merlissa selepas melihat kesemua arak yang tersusun rapi di depan nya itu.

"eyy busuk!! Welkk," kata Merlissa selepas menghidu botol wine yang depegang nya itu.

"eyy busuk!! Welkk," kata Merlissa selepas menghidu botol wine yang depegang nya itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BELAIAN JEJAKA DINGINWhere stories live. Discover now