Bab 59 (rumah tenang)

1.7K 46 0
                                    



"ehh lissa biar I yang angkat you masuk je, pergi tengok aryan dekat atas tuw" kata harraz kepada merlissa yang ingin mengangkat beg galas nya.

"alaa takpe biar I tolong you, ar tengah mandi so Takpelah," kata merlissa berdegil.

"okay then,"

"btw lissa I nak keluar ada hal sikit nanti you bagitahu ar eh? " pesan harraz sambil meletakkan beg di atas sofa dalam rumah itu.

"okay, Ehh you nak pergi mana? Dating dengan thia Ehh?" tanya merlissa dengan mengusik kepada harraz.

"hehehe, saja nak spend time dengan Dia mana tahu  I dah takde Nanti kan, " kata harraz dengan maksud tersirat membuatkan merlissa pelik dengan kata katanya.

"dah takde? Nak pergi mana pulak you Ni, jangan macam macam harr, jaga kawan I elok elok jangan tinggalkan Dia, she loves you so much," kata merlissa dengan muka serious diajukan.

"mana ada pergi mana-mana, mana tahu ajal sampai Hahaha ehh okay lah I gerak dulu, enjoy your beautiful night " kata harraz dan membuat flying kiss kepada merlissa.

"careful harr, Hahaha " tawa merlissa dengan senyuman.

"I nak anak buah, cepat sikit cau " laung harraz dari dalam kereta.

"ada ada jelah dia Ni haih," keluh merlissa dengan gelengan.











"hey, dah makan ubat? " tanya merlissa selepas melihat aryan yang sedang menelek laptop nya di beranda bilik.

"dah mrs mikael!!" kata aryan dengan tabik dan senyuman manis.

"amboi mikael eh? I'm not Mrs mikael, " kata merlissa sambil memeluk tubuh di depan aryan.

"sayang Ni, kalau bukan mrs mikael mrs apa?" kata aryan dengan mulut muncung.

"Mrs leith, " kata merlissa dengan bisikkan ke dalam telinga aryan.

"you'll see how Mr leith treat you this night, let's move "  kata aryan dengan pandangan penuh makna lalu mencempung badan merlissa ke atas katil.

"ishh apa Ni, I can walk " bebel merlissa dengan senyuman bahagia.

"I know tapi this is Mr leith style so can I have you tonight? " kata aryan selepas meletakkan tubuh merlissa ke atas katil.

"all yours, " kata merlissa sambil membuka baju aryan.

"off the light, " merlissa mencapai suis lampu tidur di sebelah katil itu dan dimatikan nya.

*kita usha sampai sini je dah jangan kacau diorang nak bermadu Asmara 🤪

----------------------------------------------------

"good morning my king, pergi mandi after that kita breakfast dekat bawah, mummy dah tunggu kita, cepat " kata merlissa sambil menyisir rambut nya di depan meja solek.

"penat lah sayang, mandikan...."" kata aryan dengan mulut mencebik.

"mengada lah pergi mandi cepat , ishh gatall " kata merlissa sambil mencekak pinggang nya memandang aryan.

"kenapa sayang pakai macam Ni? Sejuk sangat ke rumah Ni? Berhoodie bagai?"kata aryan dengan mata tertuju ke arah pakain merlissa yang bertutup litup itu.

"bukan panas tapi banyak benda panas dekat badan I Ni, ?" kata merlissa lalu tampil mendekati aryan di atas katil.

"apa yang panas dekat badan you? Jom pergi hospital lah, risau i " kata aryan lalu tangan nya membuka ikatan goodie di kepala merlissa itu.

BELAIAN JEJAKA DINGINWhere stories live. Discover now