BAB 67 (dan)

1.7K 62 10
                                    

I used to think that I wasn't fine enough
And I used to think that I wasn't wild enough
But I won't waste my time tryin' to figure out why you playin' games
What's this all about
And I can't believe
You're hurting me
I met your girl, what a difference
What you see in her
You ain't see in me
But I guess it was all just make believe
Oh, love
Never knew what I was missing
But I knew once we start kissin'
I found, love
Never knew what I was missing
But I knew once we start kissin'
I found you
Now you're gone, what am I gonna do
So empty
My heart, my soul can't go on
Go on, baby, without you
My rainy days fade away when you come around please tell me baby
Why you go so far away
Why you go
Oh, love
Never knew what I was missing
But I knew once we start kissin'
I found,...

"yang kau ni putus cinta ke bukak lagu mcm ni?" tanya aryan.

"suka hati aku lah nak dengar lagu mcm mana pun hek eleh kau dengki-dengki kenapa?" tebak harraz.

" mati hidup semula pun aku takkan dengki dengan kau lah burma" sindir aryan pedas.

"ehh dah lah korang ni asyik bergaduh je tak penat ke?" tanya merlissa cuba memberhentikan pergaduhan kecil itu. " biy pun satu biar lah harraz tuw nak dengar lagu tuw asalkan dia bahagia" tegur merlissa terhadap suami nya itu.

" yang awak backup sangat mangkuk ayun ni kenapa? suka lah kau kan mangkuk?" marah aryan lalu melontar jelingan tajam kepada harraz.

" uishh gila tak suka ada bidadari backup kita !" sakat harraz.

" bidadari abah kau!! ehh tapir ni ada yang arwah jugak dalam kereta ni nanti" aryan geram dengan gurauan harraz lalu mengugutnya dengan bersahaja.

" nak buat kes bunuh jangan dalam kereta aku ar, lagi-lagi orng yang jahil mcm dia ni, malang kereta aku nanti" sempil haffin sambil memandu kereta dengan cermat.

" eh siput kau ni sebuk jelah orang gaduh kau nak gaduh kau bawak jelah kereta tuw, bila nak sampai macam ni bawak pun macam siput babi, siput babi lagi laju lah sial!" jelas harraz.

"kau takyah banyak mulut aku tinggal kau tepi jalan nanti" ugut haffin.

"dah dah haff kau drive je jangan layan mangkuk ayun tuw" sambung aryan.

"nye nye nye, dasarrr" celotehh harraz.

————————————————————

-Rumah aryan-

setelah dekat 1 jam memandu mereka akhirnya tiba di rumah pada waktu yang tepat seperti yang dirancangkan.

" babeeeeeee oh my babyyy i miss you girlfriend!! how's flight?" tanya tya lalu berlari memeluk kawan karib nya itu.

" heyyo my babygirll!! i miss you too, but now here i am!!! flight's was okayy satu je tak okay" merlissa menyambut pelukam hangat tya.

"apa tuw?"

"you know what dalam kereta tadi, pening laa aku dengan ar dengan haff and your kesayangan harr bergaduhh jee sikit lagi i nak ketuk kepala tiga-tiga tuw" kata merlissa lalu menjeling ke arah ketiga- tiga jejaka itu, mereka berpura-pura tidak dengar malah memandang ke arah lain.

" ouhh biasalah diorang kan kanak-kanak you macam tak biasa hahaha, by the way i dah kemaskan rumah you and keisha tengah masak at the kitchen tau jom letak barang you dulu, i know you penat!!" kata tya dengan gelak tawa nya namun sempat menjeling harraz yang berada di sofa ruang tamu itu.

"wow jelingan maut i like it baby!!"

"haff aku nak naik atas dulu dengan lissa, kau rehat lah dulu aku tahu kau penat drive, see you bro" aryan berlalu pergi bersama tya dan lissa ke tingkat atas.

" aku laparr ahh lama sial keisha masak, dia masak anak gajah ke?" bebel harraz memegang perut nya yang berbunyi.

" kau lapar ke? kalau kau nak cepat kau berambus masak sendiri burma CAU!!" haffin beredar dengan hati yang puas selepas memarahi harraz yang berperangai firaun itu.

" ada ubi ada batas ada awek aku kebas, kau lekk jap haff" kata harraz sambil menggapai telephone miliknya yang berada di atas meja.

————————————————————

" korang rest lah dulu aku nak tolong keisha masak kejap" ujar tya lalu meninggalkan pasangan suami isteri itu.

"ohh my i miss our room biy!! lissa nak mandi kejap biy baring lah dulu" perlahan-lahan dia mendekati suaminya yang duduk di hujung katil itu lalu merlissa mecium bibir suaminya secara tiba-tiba lalu mengambil tuala dan berlari masuk ke dalam bilik air yang terdapat di dalam bilik itu.

" you tahu lah apa jadi nanti bila you siap mandi, silap-silap kita dapat kembar 3 tau babygirl jangan main-main dengan biy" laung aryan memberi amaran kepada isteri nya dengan muka yang tersenyum bahagia.



hye maaf author senyap dicium iblis HAHAHA😂❤️
tomorrow author update lagi pkpb kan so author free see you tomorrow my beloved readers!!❤️😳

KEEP SUPPORT BELAIAN JEJAKA DINGIN🥰

BELAIAN JEJAKA DINGINWhere stories live. Discover now