BAB 70 (harraz)

1.6K 120 18
                                    


RUMAH-

" ar aku nak bincang sikit hal office dengan kau, kita bincang atas boleh?" tanya haffin.

" kau naik dulu kejap lagi aku datang" jawabnya.

" okay"

" sayang, biy ada kerja sikit dengan haff, biy dekat atas tau kalau ada apa-apa panggil je biy okay?"

" okay biy, no worries lah kan saya dengan keisha ni"
jawab merlissa dengan senyuman.

" yaa encik aryan, saya boleh jaga isteri kesayangan awak ni" kata keisha lalu menepuk peha merlissa lembut.

" okay hahaha i naik dulu, i love you!!" kata nya lalu dihadiahkan flying kiss buat isteri tercinta itu.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" woi kau ni tak pandai main ke sepak lah betul-betul bocah sial kau lan" marah harraz.

" aku dah sepak betul-betul lah ni bodoh kau buta ke?"

" kau ni macam budak hingusan main game ahh, bosan sial main dengan kau baik aku main dengan dam"

" ahh taknak aku kejap lagi haff naik masak aku, aku nak buat kerja dengan haff yang korang ni macam takde kerja jee memekak lahanat main game dekat sini" kata damian dengan sindiran.

" ehh babi dahtu kau nak aku main dekat mana kepala kau? memang aku nak hangkut tv besar ni bawak bilik sebelah dimanakah terletak nya akal dan fikiran kau yang telah diberikan oleh allah s.w.t" harraz berkhutbah di petang hari.

" kau diam dam, kau nak kena cop adik derhaka ke? sebelum aku sumbat kau masuk neraka baik kau diam" marah dylan pula dengan matanya yang tidak beralih dari memandang tv dan memegang controller ps5 itu.

" ehh ehh korang berdua ni, ehh bang kau pikir aku kesah pergi mampos dasar abang jalanan, harr kau punya otak lagi tak func" damian tidak berdiam diri lalu memaki kedua lahanat tersebut.

" cilaka punya adik, eshh nasib baik aku ni tengah main game kalau tak dah arwah dah kau!!" kata dylan.

" kalau otak aku tak func takpe asalkan muka aku func HAHAHA sebab tuw tya nak dekat aku, aku kan lelaki paling hensem dalam muka bumi ni, muka kau tuw stock-stock sudan je" tempelak harraz.

" gelak-gelak dulu, haff dengan ar naik nanti padanmuka korang" damian tersenyum jahat.

kedengaran pintu dibuka dari luar.......

"it's showtime" gelak damian.

"dam mana fail yang ak... woi apahal korang main ps5 kat sini baruah? kita nak bincang hal kerja lah cilaka!!" haffin dengan serta merta merampas kedua-dua controller ps5 dari tangan mereka.

" wey haff sial lah ishh bak lah bodoh tak lawak anjing aku nak menang dah sial aduhh" adu harraz.

" wey haff bapak ahh kau ni bakk lah sial aduhh kacau ahh" rungut dylan pulak.

" pergi mampos aku nak bagi korang bla pergi ambik fail masing-masing sekarang jugak!!" perintah haffin serta merta.

" ahh taknak aku ar tak cakap apa-apa pun kau pulak lebih-lebih mampos aku nak tidur bye baby" jawab harraz.

" aku ikut harr cau" kata dylan"

" korang nak pergi mana ni?" kedengaran satu suara yang dikenali depan pintu bilik itu.

" ehh ar, takdelah aku dengan lan nak pergi ambik fail dalam kereta sekajap tunggu kitorang jap" tipu harraz.

" ha ah betul lah tuw aku pun nak ambik fail ni cau" jawab dylan pulak.

BELAIAN JEJAKA DINGINWhere stories live. Discover now