Merlissa dan aryan berehat di dalam bilik selepas makan malam bersama-sama keluarga nya."biy,lissa mandi dulu tau," kata merlissa kepada aryan yang sedang menelek telephone itu.
"okay baby!!"kata Aryan,selepas Merlissa memasuki bilik mandi aryan mencapai tuala dan baju nya berlalu keluar dari dalam bilik.
Tokk tokk!! Tokk Tokk!!
"kau nak apa sial? Aku nak tidur lah esok nak settled majlis khawin kau pulak aduhh,penat tahu tak?" kata harraz.
"tepilah ni rumah aku suka hati lah," kata aryan dengan selamba lalu memasuki bilik harraz.
"ni bukan rumah kau lah laknat,ni rumah mummy dengan daddy." kata harraz melawan.
"diorang tuw parents aku so suka hati aku lah,bla aku nak mandi," kata Aryan.
"ehh musibat ni, bilik kau macam takde toilet pulak," kata harraz .
"diam lah kau, kau apa tahu,aku nak cepat ni, malam ni special!! " kata aryan dengan senyuman sinis nya dan memasuki bilik air harraz.
"haram jadah betul, dia yang nak beromen aku yang tak boleh tidur babi!!" carut harraz.
"apa kau bising-bising ni?" tanya haffin baru muncul.
"si setan tuw mandi dalam bilik Aku, dasar nafsu kuda belang,tunggu jelah si lissa tuw siap mandi ishh,nafsu bagai kuda belang betul " rungut harraz.
"alah chill lah,bagi dia chance malam ni dia nak menjalankan tugas HAHAHA " pecah tawa haffin.
"bodoh punya kuda belang."kata harraz tidak puas hati.
Merlissa membuka pintu bilik air dan melihat aryan sedang baring di atas katil.
"biy? Kenapa tak pakai baju dengan seluar ni?biy ni dah kenapa?" tanya merlissa pelik.
"biy nak sayang lah,biy lapar lah hmm " kata Aryan lalu mengenyitkan mata nya kepada merlissa.
"apa yang lapar nya? Biy makan tambah tadi kan?nak makan lagi ke lissa boleh butkan jom turun bawah," ajak merlissa.
"biy bukan lapar tuw biy lapar benda lain," kata aryan mengada.
"habistu biy lapar apa ni?mengada betul lah suami lissa ni," kata Merlissa.
"biy lapar dan dahaga kan kasih sayang baby!!" kata aryan lalu bangun dan menarik merlissa dibawa ke atas katil.lampu ditutup oleh Aryan.
"biy ni kenapa? " tanya merlissa dengan curiga.
"biy nak baby malam ni boleh?" bisik aryan di telinga merlissa.
"gatall!!" kata merlissa.
"boleh tak ni? Ingat pesan nenek jangan ingkar arahan suami!! Jangan derhaka tak cium bau syurga nanti! Baby nak ke?" ugut aryan kepada merlissa.
"ishh, okay!!" kata merlissa.
Aryan menjalankan kerja nya,dia membuka tuala dia badan nya dan dia membuka baju dan seluar Merlissa dengan rakus.merlissa dan aryan bercium mulut dengan rakus.aryan mencium dan menghisap leher merlissa dengan rakus dan lasak.
"biy slowly, it's hurts me," kata merlissa kepada aryan yang mencium dan menghisap rakus lehernya.
"okay sayang,I'm in now,tahan okay" kata aryan lalu memasuk kan junior nya ke dalam faraj merlissa. Merlissa menahan sakit perbuatan Aryan itu.
"biy!!it's hurts " kata merlissa lalu mencakar badan Aryan,aryan hanya berdiam dan terus menjalankan kerja nya.
"it's okay baby,just for a while, " kata aryan kemudian memeluk dan mencium rakus keseluruhan badan merlissa.
YOU ARE READING
BELAIAN JEJAKA DINGIN
RomanceARYAN LEITH MIKAEL, seorang jejaka dingin Dan baran dia juga berdarah kacukan, mempunyai mata berwarna ocean blue yang digilai ramai wanita di UNIVERSITY dia juga anak kepada orang ternama iaitu DATO AFFAN LANGE MALIQUE, CEO kepada BERJAYA HOLDINGS...