Bab 60 (Australia)

1.6K 47 0
                                    


"Biy bila kita nak balik rumah tenang kita?" tanya merlissa kepada aryan yang sedang menonton tv di ruang tamu itu. Sejak 1 bulan Ni aryan busy mengikuti dato affan bertemu klien klien nya di office dan di luar office.

"lagi 2 weeks lah sayang Biy kena uruskan Hal business daddy dekat Malaysia sekejap, nanti kita balik Australia Ehh? " kata aryan dengan mata tertumpu pada tv.

"lama nya, yang lain semua dah balik kita je dekat sini lagi, baby bosan lah dah lah Biy busy malam je ada masa dekat baby tuw pun sekejap je ishh " aryan memandang merlissa Dengan pelik kerana merlissa bahasakan diri nya baby selama Ni dia cuma bahasakan diri nya saya atau i, harraz, haffin dan yang lain semua sudah pulang ke Australia sejak seminggu yang lalu.

"Biy banyak kerja baby kena faham, Biy busy sikit lately Ni, kalau bosan nanti esok Biy suruh pak mail bawak sayang pergi shopping Nak? Haffin kan takde so biy kena cover dia jugak" kata aryan.

"baby nak masa dengan Biy je, taknak shopping malas lah layan biy ni!!" kata merlissa dengan muka masam mencuka lalu meninggalkan aryan di ruang tamu terkebil kebil.

"haih," keluh aryan.







"baby, " panggil aryan dengan perlahan.

"hey kenapa menangis Ni? I'm sorry sayang jangan lah macam Ni," kata aryan lalu melabuhkan punggung nya di atas katil. Merlissa berselubung di dalam selimut dan menangis dengan sedu seduan.

"okay biy janji lepas kita balik Australia nanti biy 24 hours dengan baby okay? " kata aryan dengan lalu menarik selimut itu dari badan merlissa.

"babygirl tak sayang Biy ke? " kata aryan sambil mengusap rambut nya.

"Biy yang tak sayang baby huu huu huu " kata merlissa dalam tangisan.(manja betul)

"kenapa cakap macam tuw? I love you so damn much sayang, okay tomorrow biy bawak baby pergi office sekali Nak?" kata aryan memujuk merlissa dengan tawaran.

"betul Ni? "

"Ya baby, nak ikut biy tak esok?" tanya aryan.

"nak Nak!! Yeayy sayang Biy " kata merlissa dengan gembira lalu memeluk tubuh aryan.

"dah Boleh tutup lampu ke belum Ni?"

"buat apa nak tutup?" tanya merlissa.

"kita kan ada projek bilik tenang malam ni " kata aryan dengan senyuman nakal.

"gatal Ehh? " kata merlissa lalu memukul bahu aryan.

"gatal dengan baby je!! " kata aryan. Merlissa menutup lampu seperti biasa dan mereka menjalani malam itu dengan indah (gituw hahaha).

*cut cut😂






410 words
Voted
Comments
Lama jugak diorang terperuk dekat Malaysia Ni, apa khabar sir tommy' ada yang rindu dia Tak?
Keep support BELAIAN JEJAKA DINGIN 🥰

BELAIAN JEJAKA DINGINWhere stories live. Discover now