Bab 49 (langgar?)

2.4K 50 0
                                    


"baby okay tak ni?"tanya aryan risau melihat muka pucat merlissa.

"okay,pening sikit je dalam kereta ni," ujarnya.

"sini lah baring dekat biy, biy picitkan kepala eh?" kata aryan menepuk-nepuk peha nya, merlissa meletakkan kepalanya di atas peha aryan dan memejamkan mata.

"emm," gumamnya saat aryan memicit micit kepala nya.

"feels Better?" tanya aryan.

"yes,thank you Biy," kata merlissa.

"lan jauh lagi ke ni? Bini aku dah tak larat ni," kata aryan dari tempat duduk belakang kereta itu.

"nak sampai dah lek ahh," katanya.

"kenapa lah aku tak naik dengan haffin ngan damian je tadi, bercelaru aku naik kereta ni tengok andengan slot akasia kasih,errr " kata harraz menggelengkan kepala nya.

"orang jealous memang selalu macam tuw," kata dylan.

"ehh kau ni,backup lah Aku cilaka,kata member keabadian? " bicara harraz.

"skali skala backup ar, asyik kauu je," bidas nya.

"bagus dylan nanti aku naikkan gaji Kau!!" kata aryan dari belakang.

"wuhuu tak sia-sia pengorbananku," kata dylan.

"heh cilaka " gumam harraz.

---------------------------------------------------

"wey ar mana satu rumah dia ni? Kejut jap bini Kau tuw," kata harraz, dekat 15 minit mereka terpusing pusing di kawasan yang sama.

"dia pening lah," selamba aryan.

"ikut dia punya pening sampai lusa lah kita macam ni jee!! Pening dah pale otak aku ni dok terpusing pusing," bidas harraz.

"ehh korang ni nak gaduh pulak bising ahh laknat!!aku yang bawak korang yang panas!!" kata dylan dalam sindiran.

BAMM!!

"woi pahal tuw, kau langgar apa sial!!" kata aryan risau mendengar bunyi dentuman itu. Damian dan haffin turut berhenti di belakang.

"kenapa ni?" merlissa turut terjaga terdengar bunyi itu.

"woii korang tunggu apa lagi ni? Pergi lah tengok dah malam ni," marah aryan dengan kuathir.

"memang tak lah!! Lan kau ahh pergi," kata harraz enggan keluar dari dalam kereta.

"babi!! Teman ah Aku sial,dah malam ni!!" kata dylan.

"ya allah kenapa korang ni? Biar lissa jelah pergi tengok,susah sangat!!" marah merlissa melihat kelakuan harraz dan dylan.

"biy ikut," kata aryan dan mereka berdua keluar dari dalam kereta itu.

"Ya allah!! Abang!!" ujar merlissa selepas melihat orang yang terbaring di depan kereta itu ialah hanafi.(abang? Aikk bini aku kenal ke?)getus aryan dalam hati.

"Biy!! Tolong lah Lissa!! Panggil harraz Cepat!!" arah nya dengan cuak sambil memegang tangan hanafi, kepala hanafi berdarah agak teruk dan pengsan.

"harraz!! Dylan!!" jerit aryan dari luar kereta.

"Ha sudah!!dah pahal dia mengamuk tuw?" kata harraz menelan air liur dan memandang dylan.

"matilah kita," kata dylan dengan risau.

"haa pahal? Sape pulak ni?" tanya harraz dari tingkap, melihat aryan memapah seseorang dengan merlissa.

"babi, kau boleh tengok je? Tolong aku lah bodoh!!" marahnya.

BELAIAN JEJAKA DINGINWhere stories live. Discover now