Untitled Part 3

337 7 0
                                    

„Už jste si to spolu roz… teda vyříkali?“ podívá se na nás s úsměvem Anna, když dojdeme ke stolu.

„Jo,“ přikývnu jí na souhlas. Zajímalo by mě, jak to spolu s Jamesem teď mají, jsou pár nebo to byl jenom úlet? Musím se jí potom zeptat.

„Jdem si pro něco k jídlu?“ přeruší moje přemýšlení Harry.

„Ehm… jo jasně.“ Společně se zvedneme od stolu a jdeme ke stolům s jídlem.

„Jsem ti ani neřekla kdy odjíždíme,“ otočím se na Harryho, když mi dojde, že on vlastně vůbec neví, kdy se vracíme zpátky do Londýna.

„Vlastně jsem si to už stihnul zjistit a rezervovat letenku, mimochodem sedíme vedle sebe,“ usměje se na mě Harry. Jak on tohle dělá?

„Takže si právě zkazil můj plán odjet a nechat tě tady,“ ušklíbnu se a postavím se na špičky abych ho mohla políbit.

„Ježíši už zase se po sobe sápou,“ slyším Annu, která si pohoršeně zakrývá oči. Asi po ní něco hodím.

„Myslím že jí brzo zabiju, pokaždé nám to musí zkazit,“ o kousek se ode mě odtáhne, ale stále cítím jeho dech na svých rtech.

„Prostě jí ignoruj,“ zruším tu milimetrovou mezeru a zase spojím naše rty. Naštěstí je Anna už ticho.

„Pane bože to je Harry. Harry!“ ve dveřích od restaurace se objeví parta holek.

„Promiň,“ zašeptá Harry. A o kousek ode mě odstoupí.

„Půjdu si sednout ke stolu, tak tam potom přijď,“ vezmu si od něho talíř s jídlem a společně se svým je donesu na náš stůl.

„Divím se, že nežárlíš,“ podívá se na mě Anna.

„Proč?“

„Se na ně podívej, jak se kolem něj plazej,“ ukáže rukou k Harrymu s partou holek.

„Je to jeho práce,“ skloním hlavu k talíři s jídlem a raději se tam nekoukám. Jasně, že žárlím. Jen to nedávám najevo, nevím jak by dopadlo, kdybych tam k nim přišla a řekla těm holkám: „Ten je můj mrchy.“ Nejspíš ne zrovna nejdřív.

„Už jsi je všechny uspokojil?“ začne se smát Anna Harrymu, když si k nám přisedne. To je už zase opilá? Počkat ona se takhle chová i normálně, že mě to ještě vůbec překvapuje. Ihned jí pod stolem kopnu, čímž si zasloužím její ublížený pohled.

„Iz?“

„Jo promiň... říkal jsi něco?“ usměju se na Harryho, když si to pomocí mimiky vyříkám s Annou.

„Ptal jsem se tě jestli se mnou zůstaneš pár dnů v Londýně až se vrátíme,“ zopakuje svoji otázku.

„Dobře,“ věnuju mu nejistý úsměv, přeci jen v Londýně je Liam a Sophie...

Friend or girlfriend: Only girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat