HARRY PO
„Koukám, že už jsi vzhůru,“ podívám se na Iz, která leží na posteli a kouká do stropu.
„Kde jsi byl?“ zvědavě se na mě podívá a trochu se pošoupne, aby mi udělala místo. Rychle si k ní lehnu a stáhnu si jí do náručí, abych jí mohl políbit.
„Byl jsem Anně vrátit tu krabici.“ Trochu se ode mě odtáhne a nechápavě se na mě podívá.
„Já myslela…“
„Proč jsi mi večer lhala?“
„Chtěla jsem, abys byl šťastný, protože když jsi vyndával ty…“ Celou dobu se snaží vyhnout mému pohledu.
„Tohle už nikdy nedělej, dobře?“ rukou jí zvednu hlavu, tak aby se mi dívala do očí. „Vždyť jsem řekl, že tě nebudu do ničeho nutit a ty jsi přesto souhlasila.“ Jenom němě přikývla na souhlas.
„Nikdy bys mi neublížil, že ne?“ zvedne hlavu a podívá se mi zpříma do očí. Myslím, že se mě ptá na to, jestli bych jí dokázal podvést, jenže já nejsem Liam. Jí bych nikdy nedokázal lhát.
„Nikdy,“ o kousek se skloním, až se naše rty skoro dotýkají a čekám, co udělá. Netrvá to ani dvě sekundy a cítím její rty na svých. Nikdy jí neopustím, stačilo mi pár dnů a cítil jsem se, jako kdybych měl umřít, a to znovu nedovolím.
Bez toho abych přerušil náš polibek, se přetočím na záda a Iz se tak ocitne nade mnou. Svoje ruce přemístím na její boky a začnu jí pomalu vyhrnovat tričko, rychle jí ho přetáhnu přes hlavu a znovu si ukořistím její rty. Když už mě to přestane bavit, zase se otočím a tentokrát jsem to já, kdo je nahoře a přebírá veškerou iniciativu.
Rty se přesunu na její krk, kde jí párkrát políbím a přes klíční kost se přesunu až k zapínání podprsenky, která letí navštívit naše trička. Konečně se dostanu k zapínání riflí, které rychle rozepnu a stejně tak jako svoje odhodím na zem. Zase se vrátím k jejím rtům, které přímo žádají o další polibky…
„Snííídaně,“ vtrhne do našeho pokoje James s Annou a místo toho, aby se omluvili a odešli, zůstanou stát mezi dveřmi.
Rychle se od sebe odtáhneme a Iz se přikryje dekou.
„Vy jste jak nadržený chipmunkové,“ začne se smát Anna. „Jdeme na snídani tak za námi potom přijďte,“ dořekne a konečně zavře dveře.
„Iz?“ otočím se na ní, jenže je celá schovaná pod peřinou. Místo toho, abych z ní peřinu stáhnul, jsem si tam zalezl taky a sledoval, jak si zakrývá obličej.
„Nedívej se na mě,“ otočí se ke mně zády, když jsem se jí pokusil sundat ruce.
„Ale no ták, jsi strašně roztomilá, když se červenáš,“ přisunul jsem se k ní o něco blíž, až jsem se dotýkal jejích nahých zad.
„Ne nejsem, vypadám jak rajče,“ zamumlá do svých rukou.
„Ale sexy rajče,“ trochu se pousměju a začnu jí líbat na rameno a krk.
„Sorry, že zase ruším, ale za dvě hodiny odjíždíme, tak aby, jste to věděli,“ zase vtrhne do pokoje Anna. Má jediný štěstí, že jsem pod peřinou, protože jinak bych jí už asi vážně zabil.
„Měli bychom jít nebo sem zase někdo přijde,“ otočí se na mě to moje sexy rajče.