Untitled Part 73

197 15 4
                                    

Moc děkuji za všechny komentáře a votes. Vyhlášení soutěže najdete na konci! :)


HARRY PO

"Wille, kde je Iz?" vyděšeně se rozhlednu po celém pokoji a jediný koho najdu je Will, jak spí na křesle v rohu nemocniční místnosti.

Ten sebou vyděšeně trhne a rozespale se kolem sebe rozhlédne. Možná jsem na něj nemusel tak křičet, když chudák spal. "V noci se její stav trochu zhoršil a doktoři nechtějí nic podcenit, takže je na jednotce intenzívní péče," rozespale se posadí na křesle a začne se protahovat. Musím uznat, že jsem to, co se týče pohodlí, vyhrál na plný čáře.

"A co se stalo, bude v pořádku?" tentokrát se ho zeptám už o něco mírněji, ale stejně to má do úplného klidného tonu hlasu vážně daleko. 

"Harry uklidni se, bude v pořádku. Je tam jenom kvůli tomu, že má teď hodně oslabenou imunitu a stačí málo a může znovu onemocnět...takže bude lepší když bude někde ve sterilním prostředím bez všech těch bacilů co jsou všude kolem," znovu se protáhne na křesle. Určitě ho z toho musí bolet záda, hlavně nechápu jak takhle po ránu a ještě navíc po mém ne zrovna nejklidnějším probuzení může už přemýšlet...to já obvykle nedokážu pořádně uvažovat ještě minimálně hodinu po probuzení.

"Můžu jit za ní?" s nadějí v hlase se na něj podívám.

"Půjdu s tebou," přikývne na souhlas a začne se pomalu zvedat z křesla.

Společně projdeme přes celou chodbu, až se dostaneme k proskleným dveřím s nápisem JIP, za kterými se skrývalo několik pokojů a dezinfekce, která tohle místo obklopovala byla cítit už od poloviny chodby.

"Ještě než tam půjdeš, musíš si vzít tohle," zastaví mě Will ještě předtím, než se natáhnu ke klice od jednoho z pokojů a ukáže na několik plášťů a chirurgické roušky. Rychle si na sebe vezmu jeden z těch modrých plášťů a roušku, abych už konečně mohl vejít dovnitř.

Pomalu, tak abych zbytečně moc nebouchl dveřmi jsem za sebou zavřel a hned se mi naskytl pohled na celý pokoj, kterému dominovala nemocniční postel a všechny ty pípající přístroje. "Ahoj... já vím, že mě nejspíš neslyšíš, ale omlouvám se ti za to, jak jsem na tebe křičel... choval jsem se jako žárlivej idiot... Slibuju, že až se uzdravíš, tak spolu pojedem někam na dovolenou a já si vypnu mobil, aby nás nikdo narušil..."

"Už bys měl jít, musí odpočívat," opatrně nakoukne do dveří Will i s Camilou.

"Zase přijdu," trochu se na ní pousměju, i když to přes tu roušku není vidět. Když už mám jistotu, že je Will i s Camilou na chodbě, roušku si stáhnu a políbím Iz přímo na rty... nepřirozeně studené rty bez té zdravé barvy.

"Kdy bude zase na normálním pokoji?" odchytnu si před jejím pokojem jednoho z doktorů.

"Až bude mít za sebou několik dávek antibiotik... možná zítra, všechno to záleží na tom, jak bude její tělo reagovat na léčbu," odpoví mi s povzbuzujícím úsměvem, když zrovna zapisuje něco do jejího spisu.

"Aha... děkuju."

"Nemusíte se bát, vaše přítelkyně se brzo uzdraví a bude zase v pořádku... jen na ní budete muset dávat pořádný pozor, a když bude nemocná tak ji vařit čaj a nepouštět ji z postele," znovu se na mě mile usměje a odejde. Tohle je snad první příjemný doktor, kterého jsem tady potkal.

„Děje se něco?" zeptá se mě Camila, když si všimne mého lehce překvapeného výrazu.

„Ne nic, jen když jsem se ptal doktora jak je Iz, tak mi odpověděl místo toho, abych si znovu vyslechl přednášku o tom, že nejsem rodinný příslušník."

„Za to bys měl poděkovat Willovi, on tě totiž nechal zapsat na seznam lidí mimo okruh rodiny, kterým se mohou sdělovat informace," usměje se na mě Camila. Tuhle informaci zpracovávám ještě několik minut, on mě vážně nechal zapsat...

"Měl by ses jít prospat, vypadáš vážně hrozně," podívám se na Willa, který udrží oči sotva otevřené.

"Slíbil jsem Iz, že tady s ní budu..."

"Jenže tím, že budeš vyčerpaný, ji ničím nepomůžeš," připojí se na mojí stranu Camila. Takže to už jsme dva na jednoho.

"Camila má pravdu, měl by ses jít prospat. Já tady budu."

"Ale kdyby se něco dělo..." pokusí se ještě zaprotestovat Will.

"Dám ti vědět, neboj."

"Harry, malém bych zapomněla, tohle máš ke snídani, protože si určitě nic nejedl," přiběhne ke mě Camila s papírovým sáčkem s nějakým pečivem a kelímkem kafe.

"Děkuju, ale stejně bych si něco koupil..."

"Já děkuju za Willa, Iz je pro něj důležitá a normálně by nejspíš neodešel a seděl by tady, dokud by neodpadl," unaveně si promne spánky. Zajímalo by mě, kolik toho naspala ona, ale víc jak pár hodin bych neřekl.

"Pořádně si odpočiňte a pak se tady zase sejdem, kdyby něco, tak okamžitě zavolám."

"Tak zatím," ještě mě rychle obejme a potom se rozeběhne k výtahu za Willem.



Takže z klobouku (opravdu nekecám) jsem vytáhla jména v tomhle pořadí *slavnostní fanfára* h-lover14, anouseknynousek, eltommo007

CENY

1. h-lover14 - postava Dani se objeví v příběhu FOG:OG + 2 věnování

2. anouseknynousek - postava Mel se objeví v jednom díle FOG:OG + věnování

3. eltommo007 - věnování + postava Cassidy se objeví v jednom díle Old love (pokud budeš mít zájem) :)


Jen mě mrzí, že se nezúčastnilo více lidí ( :/ ), to by pak teprve bylo losování :D


Friend or girlfriend: Only girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat