Untitled Part 62

313 14 2
                                    

HARRY PO

Další celodenní focení... copak už nemají našich fotek dostatek. Podle mě je zbytečné, že nás fotí každou chvíli, stejně se za těch pár dnů nijak nezměníme... Kdyby to bylo na mě, tak chodím jenom na koncerty a další věci, které děláme pro fanoušky... K čemu nám jsou voňavky a boty... vlastně jenom k tomu, aby si ty nad náma pořádně nahrabali. Ani se nedivím, že nás už někteří berou jako obchodní značku, sice se to na venek snažím nadávat nijak najevo... ale je to pravda, jenomže stačí naznačit i jen sebemenší nesouhlas a všichni skončíme na pracáku.

"Co na to říká Iz?" vyruší mě z přemýšlení Niallův zvýšený hlas. Jak dlouho na mě asi mluví, ale když už zvýšil hlas, tak asi hodně dlouho a já místo toho, abych na něj reagoval, koukám někam do zdi a brouzdám si ve svých myšlenkách...což se mi poslední dobou děje nějak podezřele často.

"Už se na ten koncert do Manchesteru těší," pokusím se mu nějak odpovědět, protože nemám sebemenší ponětí, o čem to předtím mluvil. Ale předpokládám, že o Iz.

"Mluvím o tom, že je Iz na titulní straně..."

"Cože?" překvapeně se na něj podívám. Přeci, proč by měla být na titulní straně...

"Tys to asi ještě nečetl, co?" přijde do místnosti Louis. O čem to sakra všichni mluví?

"On to nepotřebuje číst a přestaňte mu závidět, tak si prostě narozdíl od vás užívá," připojí se do diskuze Liam. Ten tu teda vážně chyběl. A taky si mohl nechat ty svoje připomínky... Hlavně by mi už někdo mohl říct, o co se jedná.

Zayn nejspíš pochopí můj zoufalý pohled a hodí po mě dnešní noviny. Hned se podívám na titulní stranu, z čehož dostanu málem infarkt. Jak se to tam mohlo dostat, vždyť jsme tam byli sami... teda alespoň jsem si to myslel, protože kdybych věděl, že tam někdo je, nikdy bych do toho Iz nepřemlouval.

„Kam jdeš Harry?" zastaví mě náš dnešní fotograf, jehož jméno mi nějak vypadlo z hlavy. Stejně to není nijak podstatné, za pár dnů nás bude fotit zase někdo jiný.

„Musím si zavolat...hned jsem zpátky," rychle se k němu otočím, jen aby to nevypadalo divně, že kolem něj jen tak proběhnu bez jediného pohledu.

Když jsem doběhl někam, kde bych mohl mít alespoň nějaké soukromí, vytáhl jsem z kapsy svůj mobil, abych mohl zavolat Iz.

*

„Co chceš Stylesi?"

„Jamesi? Proč zvedáš Iz její mobil?"

„Protože je v pokoji a tašku s mobilem si nechala v obýváku. Co jí chceš?"

„Mohl bych s ní prosím mluvit?"

„To asi nepůjde, protože spí."

„Dobře...ehm, tak jí alespoň řekni, že jsem volal. A ať nečte noviny..."

„Tak to ses asi o hodinu zpozdil. Právě proto je zavřená v pokoji a řekla, že už nikdy nikam nepůjde. Měl bys vážně přemýšlet, než něco uděláš, protože Iz na tohle všechno kolem není zvyklá...někdy se vážně chováš jako naprostej kretén. Máš jediný štěstí, že ona to nevidí."

„No tak děkuju."

*

Sakra...sakra...sakra! Tohle jsem nechtěl, mělo to být super a místo toho se děje tohle.

„Co na to říkala Iz?" ozve se za mnou Niallův irský přízvuk.

„Mluvil jsem s Jamesem, protože Iz spí a všechno to četla. Vůbec jsem neměl stavět na tom odpočívadle, nechápu, co mě to vůbec nepadlo..."

„Můžeš být rád, že na tý fotce nebylo vidět něco víc,"

„Jenže ono nic víc nebylo...možná bych mohl požadovat nějaký odškodnění nebo je zažalovat..."

„A v čem to pomůže Iz?"

„Jen jsem myslel, že by to alespoň nebylo tak hrozný...třeba by se mohli omluvit."

„Vždyť znáš novináře...jim je úplně jedno, co si o tom všichni myslí, hlavně, že mají senzaci, která jim zajistí lepší prodej. Takže to je podle mě zbytečný, příště si prostě dejte pozor a všechno bude v pohodě."

Jak může být tak klidný, já kdybych mohl tak si najdu toho, kdo to vyfotil a potom to prodal do novin a osobně bych si to s ním vyříkal...

Friend or girlfriend: Only girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat