„Přivítejte naše dnešní hosty…prosím potlesk pro Nialla Horana, Zayna Malika, Harryho Stylese, Louise Tomlinsona a Liama Payna,“ ozve se z televize, když James přepne na nějaký kanál.
„Ten je taky gay…“ překřičí moderátora Anna, zrovna když představuje Liama.
„A navíc ho nemáme rádi,“ doplní ji James. Mám já to, ale skvělé kamarády.
„Vážně se na to chcete koukat?“
„Děláš si srandu? Tvůj přítel je v televizi a ty se na něj nechceš koukat…no jasně chápu, že po tom víkendu ho máš dost, ale no táák,“ šťouchne do mě Anna a ovladačem, který stihla vzít Jamesovi, zvýší hlasitost. Jenom nad její poznámkou protočím oči a raději se ještě pohodlněji usadím.
„Harry všude se píše, že jsi měl víkendovou návštěvu, řekneš nám o tom něco? Mimochodem líbí se mi tvoje kravata,“ usměje se moderátor na Harryho.
„No jooo to teda měl,“ zašklebí se na mě Anna.
„Anno, sklapni!“ musím jí okřiknout. Proč do toho musí pořád kecat.
„Ano,“ usměje se Harry do kamery, která ho zabere zblízka, „byla tady moje přítelkyně.“ To snad není pravda on má na sobě… „Tohle je moje oblíbená kravata, která mi připomíná určitou událost,“ znovu se usměje tím svým úsměvem a trochu si kravatu ve vlasech upraví.
"Proč má kravatu místo čelenky, to je nějaká nová moda? No pokud jo tak je to vážně divný..." Vážně Jamesi ještě ty do toho kecej, když už se na to chcete koukat tak buďte alespoň zticha.
Pomalu, ale jistě cítím, jak začínám rudnout v obličeji, jenom po tom, co se na tu kravatu podívám a vzpomenu si…
„By mě zajímalo, co…“ otočí se na mě Anna, po Harryho odpovědi, „to si ze mě děláš srandu Isabelo. Okamžitě mi řekni detaily,“ rychle se ke mně přišoupne a čeká, až jí to všechno povyprávím, jenže to se dost plete.
„Nevím, o čem to mluvíš,“ snažím se to nějak zakecat, ale můj obličej mluví za vše.
„A proto jsi červená jak rajče, no tak je mi jasný, že jste něco dělali s tou kravatou a já chci vědět co,“ přestane vnímat nějaký rozhovor v televizi a pořád na mě zírá tím svým pohledem. „Kdo byl aktivní…no jasně určitě Harry, to je jasný a ukaž mi zápěstí, jestli tam nemáš otlaky…tak už mi to řekni…“
„Nerozuměla jsem ani jednomu slovu, které jsi řekla,“ rychle jí přeruším a podívám se na ní výrazem, jako vážně. Myslím, že nerozumím řeči jejího kmene.
Koukám, že se James celkem dobře baví místo toho, aby taky něco řekl a zastal se mě. Teda pokud by neřekl něco ve stylu Anny, to je potom lepší, že je z ticha.
„Jsi vážně divná,“ odšoupne se ode mě Anna zpátky na svoje původní místo a znovu se začne dívat na televizi.
„Jo jasně já jsem ta divná,“ proběhne mi hlavou myšlenka na to, co tady Anna vyprávěla.
HARRY PO
„Skvělý rozhovor kluci,“ pogratuluje nám moderátor předtím, než odejde do své šatny. Uděláme podle jeho vzoru a taky odejdeme do šatny, kde se převlékneme do pohodlnějších věcí a konečně se vydáme k autu, které nás odveze na letiště.
„Co je tak zvláštního na té kravatě?“ prolomí ticho v autě Niall, který sedí na sedadle vedle mě.
„No víš…připomíná mi Iz,“ přiznám po chvíli s tajemným úsměvem. Myslím, že kvůli tomu jsem začal milovat kravaty a to jsem je předtím tak nějak odsuzoval.
„Jo táák,“ uchechtne se nad mojí odpovědí Niall. Odpovědí je mu můj nechápavý výraz ve stylu, nemám absolutní ponětí, o čem to tady mluvíš. „Slyšel jsem vás,“ znovu se uchechtne.
„Ale…“
„Když jsem šel do společenské místnosti pro notebook.“ Tohle mě celkem zaskočilo, protože když to slyšel Niall, který šel po chodbě, teda pokud neposlouchal s uchem přitisknutým na dveřích, tak kolik lidí tam za tu dobu prošlo? Ale ještě nikdo mi nic neřekl, takže by to mělo být nejspíš v pohodě…
„Nikomu to neříkej a už vůbec ne Iz,“ zašeptám mu nazpátek, aby nikdo neměl šanci nás slyšet.
„Tak to je snad jasný, ne? Jen mě zajímalo to s tou kravatou a Zayn říkal, že ses dal na malování, ale Iz si to tvoje dílo prej odvezla sebou…oh, takže…“
„Neptej se.“