„Kde budu spát?" podívá se na mě s úsměvem Harry, když dojdeme do apartmánu.
„No... je tady ještě jeden pokoj anebo u mě, ale budeš spát na zemi," otočím se na něj a ukážu na jedny dveře. Musíme být oba ticho, jelikož James s Annou už určitě spí.
„Myslíš, že už je zpátky?" slyším Annu, jak mluví u Jamese z pokoje. Tak počkat, co dělá u něj v pokoji. Otevřou se dveře od jeho pokoje a z nich vyjde Anna jenom v Jamesově tričku. Oba na ní zíráme s otevřenou pusou... Jak?
„Ahoj," pozdraví ji Harry, když se vzpamatuje z šoku.
„Vás dva bych tu vážně nečekala," začne se nervozně usmívat Anna. Myslím, že já můžu říct úplně to samý.
„Už radši půjdem," chytnu Harryho za ruku a táhnu ho do svého pokoje. Tohle bylo opravdu hodně divný.
„Děkuju, že jsi za mě rozhodla, kde budu spát," uchechtne se Harry, když za námi zavřu dveře od pokoje. Pohodlně se rozvalí přes celou postel a čeká, až k němu půjdu.
„Tohle je, ale moje postel, takže ..." ukážu na zem, kde bude spát.
„Tys to myslela vážně?" ublíženě se na mě podívá a nezapomene připojit ten štěněčí výraz.
„Nepřijde mi zrovna nejlepší spát spolu hned v jedný posteli," sklopím zrak ke svým botám. Připadám si hrozně divně... rozpolceně, to je to správný slovo. Jedna moje část by si k němu hned lehla a chtěla s ním být v náručí do konce života a ta druhá se bojí, že jí ublíží.
„Fajn," rezignovaně si povzdechne a dá jeden polštář a deku na zem. Potom si tam lehne a otočí se ke mně zády.
Převléknu se do věcí na spaní a zalezu si pod peřinu.
HARRY PO
„Iz?" zkusím to po chvíli, kdy slyším její klidné oddychování. Potichu se dostanu z přikrývky a svléknu se do boxerek. Zítra si budu muset od Jamese půjčit nějaké oblečení, jelikož mám jen to, v čem jsem přijel. Opatrně dám svojí deku a polštář zpátky na postel a potom si tam lehnu i já. Jakmile tak udělám, přitáhnu si Iz do náručí a spokojeně usnu.
***
„Ahoj," zašeptám, když vidím, jak začne pomalu rozlepovat víčka.
„Vím, že jsi tady spal," řekne s mírným zamračením, ale má pořád zavřené oči.
„Na zemi byla zima a navíc jsem tam viděl velkého pavouka a nechtěl jsem aby na tebe zaútočil," políbím jí na nos. Trochu ho nakrčí a potom otevře jedno oko a následně i druhé.
„Miluju tě, Harry," podívá se na mě s lehkým úsměvem.
„Já tebe víc," úsměv jí opětuju a políbím na rty. Kdybych mohl tak bych zastavil čas a tuhle chvíli si přehrával pořád dokola a nikdy by mě to neomrzelo.
„Kolik je hodin," porozhlédne se po pokoji, když se naše rty od sebe oddálí.
„Ještě je brzo, takže spolu budeme ležet v posteli," přitáhnu si jí ještě blíž k sobě, i když to snad ani už nešlo a zase jí políbil. Popravdě, vůbec nemám ponětí kolik je hodin a vůbec mě to nezajímá, klidně bych s ní strávil celý den v posteli.
„Měli bychom vstát," zamumlá mi do krku Iz a snaží se vymotat z mého sevření.
„Ne ještě ne," nehodlám se jí jen tak vzdát, takže jí chytím ještě pevněji.
„Chci si jít dát sprchu," zasměje se, když se jí nedaří vykroutit. Konečně se to posilování vyplatilo.
„To zní fajn," začnu se zvedat i s Iz v náručí a jdu směrem do koupelny.
„Já neříkala, že máš jít se mnou," otočí se na mě s úsměvem.