Untitled Part 19

296 5 0
                                    

HARRY PO

Celý let jsem naštěstí prospal se sluchátkama v uších. Musím uznat, že to byla ta nejlepší možnost, teda mnohem lepší, než se celou dobu koukat na Zerrie a na to, jak jsou spolu šťastný.

„Tak jo kluci, nejprve vás dovezeme do hotelu a potom budete mít nějaké rozhovory v rámci tour, jasný?“ otočí se na nás Paul, když se chystáme k přistání. „Málem bych zapomněl, budou tu zase novináři a fanoušci, tak se držte pohromadě.“

Všichni hromadně přikývnem na souhlas a čekáme, až budeme konečně moct vystoupit. Nějakým způsobem, který jsem stejně moc nevnímal, jsme se dostali až k autu, které nás odveze do hotelu.

„Kluci je mi to líto, ale došlo k nějakým nesrovnalostem, co se týče pokojů… takže budete muset spát po dvou,“ přijde k nám po několika minutách vytočený Paul. „Takže tady máte klíče a nějak se dohodněte,“ hodí po nás ještě klíče, než si unaveně sedne na křeslo v hale.

„Mám pokoj s Niallem,“ vykřiknu ihned, možná až trochu nahlas.

„To není fér, ty jsi s ním seděl, já bydlím s Niallem,“ vloží se do diskuze Louis. To si snad ze mě dělá srandu. Já s Liamem bydlet nebudu, to raději přespím na chodbě.

„Chováte se jak malý… Harolde ty jsi na pokoji s Liamem a Louisi ty s Niallem,“ zakončí naši menší hádku Paul.

„Ale…“ snažím se něco namítnout, ale když uvidím Paulův naštvaný obličej, tak raději mlčím. Proč zrovna já.

„A teď padejte do pokojů, za hodinu v sále.“

Vzal jsem si teda klíč od našeho společného pokoje a i s kufrem se vydal k výtahu. Úplně ignorujíc jestli jde za mnou Liam nebo ne. K mojí smůle byl přímo za mnou.

„Jenom pár dnů, to přežiješ,“ pořád jsem si předříkával v hlavě.

„Kterou postel chceš?“ otočí se na mě Liam, když vejdeme do pokoje.

„Abys mi ji mohl zase přebrat?“ zamumlám si pro sebe tak, aby on nic neslyšel, a věci hodím na postel blíž k sobě, čímž mu dám jasně najevo, kde budu spát já.

„Půjdu do sprchy,“ prolomí ticho Liam. Jsem snad tvoje chůva? Nemusí mi říkat, co chce dělat.

Lehnu si na postel a z kapsy vytáhnu mobil, abych se mohl podívat, jestli mi někdo nevolal. Nevolal, alespoň můžu zavolat Iz hned a ne až po tom, co bych si musel zařídit nějaké telefonáty.

*

„Ahoj, Harry, tak jaký byl let?“ ozve se na druhé straně Iz. Jak hrozně mi chybí.

„Celkem v pohodě, jen… prosím řekni mi, že už ti je dobře. Cítím se hrozně, že jsem tě tam musel nechat samotnou.“

„Přestaň prosím… ty prášky jsou vážně dobrý a už jsem v pořádku, navíc tady mám Jamese.“ No právě, že máš Jamese…

„Už budu muset končit, ale určitě ti ještě zavolám nebo napíšu, tak zatím.“

*

Ukončím hovor, když slyším, že Liam vypnul sprchu, protože nechci mluvit s Iz před ním. Stačí, že spolu musíme být na pokoji. Tohle si Tomlinson odskáče.

„To byla Iz?“ vyjde z koupelny Liam jenom v ručníku omotaném kolem pasu.

„Jo,“ lehnu si zpátky na záda a začnu zírat do stropu.

„Můžeš mi laskavě říct, co máš za problém?“ vyjede na mě už oblečený Liam.

„Děláš si ze mě srandu? Ty se ještě ptáš?“ vyšvihnu se do sedu, až se mi z toho zamotá hlava. Ty a ta tvoje úžasná přítelkyně Sophie jste ten problém.

„No tak mi to řekni?“

„Já ti nevim… co třeba Iz, hm? Nejdřív si s ní užiješ a pak se k ní chováš, jak kdybys jí neznal.“

„Říká ten, co si to s ní rozdával každou chvíli…“

„Jak tohle můžeš říct? Iz by tě nikdy nepodvedla, na rozdíl od tebe. Tak schválně jak dlouho si byl s tou mrchou Sophií, zatímco jsi lhal Iz, jak jí miluješ, hm?“

„Vůbec nic o tom nevíš…“

„No tak mi to řekni!“ stoupnu si naproti němu a čekám, co z něj vypadne.

„Iz je v posteli celkem dobrá, co?“ uchechtne se po chvíli ticha. Tak tohle je už i na mě moc. Zatnu ruce v pěst a jednu mu vrazím. Škoda, že není zase na šrot, protože by sebou praštil o zem a byl by klid, ale takhle si to zase bude pamatovat.

Po chvíli se vzpamatuje a ránu mi vrátí. Během několika sekund ležím na zemi s Liamem, který mi sedí na nohách, abych se nemohl hýbat, a mlátí do mě jako kdybych byl boxovací pytel. Tohle jsem možná trochu neodhadl.

„Kluci máte zpož… co se to tady děje? Okamžitě přestaňte,“ vtrhne do pokoje Paul a okamžitě nás od sebe odtrhne. Teda Liama ode mě odtrhne, abych to upřesnil. Celkem jsem ho podcenil, on má vážně sílu.

Friend or girlfriend: Only girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat