- Igen, ez nagyon tetszik! - mondtam anyukámnak, mikor éppen az újonnan vett szoknyát mutatta nekem, amit az esti vacsorán viselnem kell.
Reméltem, hogy nem veszi észre a hangomban bujkáló szomorúságot, amit amiatt éreztem, hogy ismét egy dögunalmas vacsorára kell mennem a dúsgazdag szüleimmel, akik egyébként nem is kérdezték meg soha, hogy szeretnék-e menni.
Igazából nem is számít, hogy van-e kedvem velük lenni, egyszerűen csak ott vagyok, és előadom a boldog tinédzsert.- Akkor gyerünk, nyomás készülődni! Egy órán belül indulunk - közölte az anyám ellentmondást nem tűrő hangon, és kiment a szobámból.
Igazából nagyon boldog is lehetnék, ha egy nagyon picit is törődne velem bárki. Úgy élek, mint egy hercegnő, és mégis boldogtalan vagyok.Múlt héten ünnepeltük a 18. szülinapomat, amikor is megengedtem magamnak ötperc késést, amit úgy érzem, soha többé nem merek megkockáztatni, ugyanis a szülinapi ebéd felét a nevelésemmel töltöttük. Emiatt már indulás előtt 10 perccel ott várakoztam a szüleimre a földszinten.
Egy elragadó szoknyát kaptam az anyámtól, ami valahol a halvány rózsaszín és krémszín között kavargott. Kordbársony anyaga a térdemig ért, és tökéletesen passzolt a világos bőrömhöz. Általában nagyon szeretek pasztell színeket viselni, és örültem, hogy ezt az egyébként elviselhetetlen anyám is tudja.- Emma, drágám, vedd a cipődet, és szállj be az autóba! De a kabátodat ne feledd - rikoltotta vissza az ajtóból a már annyit emlegetett utálatos nő, az anyám.
- Jövök már, várjatok! - szaladtam utánuk, miközben épp egy vékony széldzsekit kaptam magamra. Nem is értem, hogy tudtak hamarabb kijutni a házból, mint én, amikor majdnem negyedórát vártam rájuk...
YOU ARE READING
Ellentétek
RomanceEmma egy 18 éves fiatal lány, akinek élete látszólag tökéletes, és mindene megvan amiről csak álmodhat. Kifinomult ízlése és jó tanulmányi eredményei ellenére a kissé konzervatív lány mindennapjai egyik napról a másikra változnak meg egy egyszerű vé...