- Emlékszel, mikor egyik nap, Fruzsinál a grillezés volt? - bólintottam, habár nem értettem, hová akar kilyukadni. - Azt hittem, bunkó leszek veled, de nem tudtam ellenállni a csupasz lábaidnak - pirult el alig észrevehetően, majd egy pillanatra elgondolkodott. - Istenem, az a rövidnadrág... - ezzel engem is kellően zavarba hozott (megint), és jobbnak láttam, ha a poharamat ismét a számhoz emelem, attól függetlenül, hogy másodpercekkel korábban ittam belőle. - Nem tagadom, borzasztóan kíváncsi voltam, mit reagálnál, ha én kezdeményeznék, és onnantól nem tudtam megálljt parancsolni magamnak - az elmém akaratlanul is pontosan levetítette elém az ott történteket, pedig szívesen eltüntettem volna már a szűnni nem akaró pírt az arcomról.
"- Szia - motyogtam, amikor benyitottam barátnőm szobájába.
- Szia, hercegnő - mosolygott, aztán kíméletlenül végigmért. - Máshogy festesz - sikerült megállapítania, én elég kellemetlenül éreztem magam, és nem segített rajtam, hogy nem mondott semmit végül a kinézetemre. Jót se, rosszat se. Talán így a legjobb.
- Mit keresel itt? - kérdeztem hirtelen, és lerogytam az ágyra.
- Igazán kedves vagy, de hidd el, nem téged - válaszolt flegmán. A múltkor, mikor kipenderítettem a házunkból, elég csalódottnak tűnt, most pedig visszatért az utánozhatatlan kegyetlenségéhez. (...)
Lassan, nagyon lassan kiborította a táska tartalmát, közben csak nevetett, én pedig felrobbanni készültem.
- Te - mondtam gyilkos hangnemmel, és mutatóujjammal fenyegettem, majd a földről felkapott - már üres- táskámmal rávágtam egyet. Egy pillanat alatt elkapta a kezem, és a falhoz szorított. A hátammal hirtelen ütköztem a kemény anyagnak, amiért egy picit nyögnöm kellett fájdalmamban. Fenyegetve éreztem magam, azt hittem, meg fog ütni, vagy valami, mert vészesen közel állt hozzám, és nem igazán tudtam megmozdulni.
Elengedte a csuklómat, kemény szorításának érzése lassan végleg eltűnt a testemből, de annyira közel volt... A harag, amit a lázadása miatt éreztem, és a vonzalom, amit a belőle áradó tömény erotika és érzékiség miatt éreztem, olyan vegyületet alkottak a bensőmben, amit csak egy nagyon tinédzser lány tud érezni.
Éreztem a férfias illatát, és egészen közelről szemlélhettem mellkasát fel és le mozogni a pólója alatt. Amikor egyszer csak lehajolt hozzám, akkor láttam szemei zöldjének legsötétebb árnyalatát, aztán egy halvány mosolyt a napbarnított arcán. (...) Megcsókolt."- Nem tudtam, te is akarsz-e engem, vagy korábban tényleg csak be voltál rúgva, ahogyan azt sem, hogyan álljak hozzád, mennyire messzire mehetnék el... Tudod, próbáltam megfejteni ezt az egészet - magyarázta mintegy mentségként, de én tökéletesen megértettem.
- Én a kezdetektől fogva vártam rád, hogy normálisan kezelj, hogy csak engem akarj... De úgy érzékeltem, hogy szórakozol velem.
- Mert így is indult, nem ismertelek, nem tudtam hogy mennyit vagy hajlandó odaadni magadból. A társasjáték közben is próbáltam húzni az agyad, de valamiért nem tudtam hagyni, hogy csak úgy kisétálj az életemből, és veszni hagyjam a gyönyörű kis pofikádat - közben huncut mosolya megborzongatta a testem, egy pillanatra elfeledkeztem arról, hogy abban az időszakban tényleg elég kaotikus volt a helyzet. - Nem is merem elképzelni, mi lett volna, ha kapásból lefekszel velem... Talán már nem is tartanánk a kapcsolatot."- Rossz ötlet, hercegnő. Abban semmi jó nincs, ha elmenekülsz, én pedig úgyis meg foglak támadni, hiszen ez a játék lényege... Mi abban a vicces, ha menekülsz? Te nem vágysz izgalomra? - kicsit mintha feszült lett volna. Nekem pedig nem kellett ennél több, robbant a bomba. Mi az, hogy játék?! És mi az, hogy ha elmenekülök, úgyis megtámad? Izgalom?? Köszönöm, nem kérek többet!
- Tudod, én nem az az ember vagyok, akivel csak úgy játszadozhatsz, és igenis a másik irányba megyek, mert elegem van ebből az egészből - keltem ki magamból, és az asztalra támaszkodva felálltam.
Marci is ideges lett, ő is felpattant, és kiabálva válaszolt.
- Ezt hívják unalmasnak! Ha így akarod, menj, de többet ne erőszakold rá a hülye sárga katonáidat a kékekre!
- Elegem van! Visszataszító és arrogáns vagy - ingerült köszönés után elhagytam a szobát. (...)
- Emma, ne rohanj már! - kiáltott utánam egy ismerős hang, de ügyet sem vetve rá, folytattam utam hazáig. Illetve folytattam volna, ha az irgalmatlan hosszú lábaival a másodperc töredéke alatt be nem ért volna... (...)
- Hagyj már békén! Nem fogod fel, hogy nem akarlak többé látni? - kiabáltam. Egy utcán. Nem érdekelt, mennyire illik, és mennyire nem. - Nyugodtan éldegélj csak az alkalmi barátnőiddel, de engem hagyj békén, és ne játszadozz velem!
- Emma, felfogod miket mondasz? Tán féltékeny vagy? - én?! Ó, dehogy! Miből gondolja? Marci sem volt kevésbé ideges, mint én, mégsem kiabált velem. - Nem én játszadozom veled, nem veszed észre?! Te voltál az, aki megcsókolt, emlékszel?
- Részeg voltam! És különben is, abban maradtunk, hogy elfelejtjük, erre te lekaptál, emlékszel? - próbáltam ugyan olyan számonkérő hangsúllyal visszakérdezni, de egy cseppet sem tudtam lenyugodni.
- Mert...
- Nincs mert, Marci! Elég volt! Hogy gondolod, hogy csak úgy taperolhatsz meg minden, aztán semmibe veszel, és vérig sértesz? Ez nem normális! Hagyj már - rántottam ki a kezem a szorításából, és újra megindultam a lakhelyemig. (...)
- Gyere el velem holnap délután valahova! Mutatok egy helyet - kérlelt lágy hangon, szemei csillogtak, a válaszomra várt. Nem értem, mit gondolhat... Hogyan mondhatnék igent egy ilyenre? Nem lehet kiigazodni rajta.
- Tudom már! Őrült vagy, és a bolondját járatod velem, de én most fogom magam, hazamegyek, és soha többé nem találkozunk!
- Emma! - kétségbeesetten kapott újra a csuklóm után, közel álltam ahhoz, hogy tényleg megüssem. - Kérlek! Én nem tudom, mi van...
- Az van, hogy a hangulatváltozásaid miatt már az idegeim tönkrementek, és nem bírom tovább ezt az undok de ugyanakkor kedves Marcit elviselni - könyörtelenül az arcába vágtam.
- Akkor... - elgondolkozott. Biztosan rájött, hogy bunkó velem, de minden esetre megerősítettem benne a tudatot.
- Ne utálj! - mondtam sokkal kedvesebben.
- Megpróbálok kedvesebb lenni - sóhajtotta, a hajába túrt, és látszólag nagyon össze volt zavarodva."
YOU ARE READING
Ellentétek
RomanceEmma egy 18 éves fiatal lány, akinek élete látszólag tökéletes, és mindene megvan amiről csak álmodhat. Kifinomult ízlése és jó tanulmányi eredményei ellenére a kissé konzervatív lány mindennapjai egyik napról a másikra változnak meg egy egyszerű vé...