12.

264 16 2
                                    

□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□

Jutro wyjeżdżam na święta. Naprawdę cieszę się że spędzę ten czas z moimi przyjaciółmi, a nie sama ze Stworkiem. Mam nadzieję że jemu również się trochę rozerwie. Wytrzymywać z portretem mojej babki to udręka i prawdziwa męka.

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Byłam już spakowana. Wstałam wcześniej, mimo że jest sobota. Musiałam poświęcić dzisiaj co najmniej dwie godziny na medytację.

Wzięłam koc i weszłam na piętro. Za rok nie będę tu mogła medytować, ale to tak tylko jednorazowo aby nikt mi nie przeszkodził.

Usiadłam po turecku. Powoli brałam głębokie wdechy i wydechy. Pozwoliłam przejąć demonowi władzę nad moim ciałem. Lepiej, aby nikt nie wszedł mi do pomieszczenia, gdy jestem w czasie medytacji. Nie wiem co mogłoby się stać. Najprawdopodobniej ta osoba by się przeraziła. w najgorszym przypadku to COŚ zrobiłoby coś tej osobie. 

Z medytacją jest różnie. W książce były opisane przypadki gdzie świadkowie medytujących czarodziei zostali ogłuszeni, otumanieni, oślepieni oraz nawet zabici przez kreatury, które w nich były i uwalniały się podczas tego rytuału. Lecz to były tylko pojedyncze przypadki, zwykle jeśli zachowało się spokój i nie przeszkadzało się osobie medytującej uchodziło się bez szwanku.

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Z medytacją zeszło mi dłużej niż myślałam. Gdy skończyłam wzięłam szybki prysznic i zaczęłam czytać jedną z książek o eliksirach od wujka.

Po świętach będę musiała się udać na Pokątną. Muszę kupić książki na drugie półrocze, ponieważ zakres z pierwszego roku już mi się skończył. Nauczyciele byli tym bardzo zaskoczeni, ale byli równie zadowoleni. Powiedzieli, że jeśli chcę i utrzymamy takie tempo będziemy mogli przerobić rzeczy nadprogramowe w dwóch ostatnich latach. Nie wiem czy w takim tempie odbędą się te ostanie lata. Skoro dwa lata nauki, potrafię zmieścić w jednym roku szkolnym skończę swoją naukę w połowie czwartego roku, mając prawie 14lat. Normalni uczniowie będą wtedy na swoim trzecim roku.

Trudno.

Spodziewam się że w drugiej mojej klasie będę robić coś nadprogramowego lub będę się przygotowywać do SUMów, które będę zdawać na trzecim roku. Ło. Czternastoletnia czarownica zdaje SUMy rok wcześniej. Brzmi śmiesznie.

Wyobraźcie sobie jakie ja obliczenia matematyczne rozwiązywałam pisząc ten fragment XD

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Położyłam się spać. Nie miałam ochoty na jedzenie. Byłam wyczerpana. Czym sama nie wiem, ale miałam dość i marzyłam tylko o głębokim śnie.

☆☆☆☆☆☆☆☆□☆Time skip☆□☆☆☆☆☆☆☆

Wieczorem, gdy było już ciemno, do mojego dormitorium wparował wujek. Obudził mnie natychmiast.

- Co się dzieje, jeśli mogę wiedzieć hmmm? -zapytałam nie rozbudzona.

- Dlaczego nie byłaś na obiedzie i kolacji? -zapytał wujek Severus poddenerwowanym tonem.

Ogarnąć Demona|| HPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz