69.

77 3 0
                                    

Proszę bardzo na rozweselenie taka grafika:)

□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□

No tu się kończy w pewnym sensie przygoda Maggie. Jej losy dalej się toczą w szczęśliwej rodzince, którą założyła z George'em.

Tutaj chciałabym zawrzeć dwie sprawy. Tą drugą są wyjaśnienia paru postaci, które się nawinęły i było o nich mało powiedziane, ale pierwszą jest:

Wielkie DZIĘKUJĘ

Dziękuję każdemu kto przeczytał wizję mojej wyobraźni, nad czym myślałam chyba prawie rok, ale nie jestem pewna.

Dziękuję za każde te gwiazdki, miłe komentarze, za to że po prostu ktoś się tym zainteresował.

Pisząc tą książkę nie sądziłam że tak to się potoczy. Pamiętam jak mówiłam do mojej kuzynki, że na 1k wyświetleń miałyśmy to opić picolo, liczba wzrosła, a my nadal nie mamy picolo:))

Miałam w paru momentach kryzys piśmienniczy, ale pozbyłam się go po tygodniu i później leciałam z rzeką.

Jeszcze raz dziękuję wam, każdemu z osobna.

Zeroprocentduszy

OPISY POSTACI:

Alfred Baggins- jego matka była czarownicą, a sam Alfred utracił część swoich magicznych umiejętności w wieku 19lat. Należał on do Ravenclaw w czasach Hogwartu i był członkiem Zakonu Feniksa. Pomagał czasem rodzeństwu Black dając im notatki, ale niezbyt się z nimi trzymał. Alfred po drugiej wojnie został nauczycielem mugoloznastwa na kolejne dziesięć lat, później zastąpiła go Lucy.

Lucy Grey-Jordan- przyjaciółka Maggie z sąsiedztwa. Mieszka w 10 kamienicy. Później żona Lee Jordana. Mieli oni dwójkę dzieci Weronikę i Nel. Lucy jak się okazuje ma swoje czarodziejskie korzenie. Jej babcia była czarownicą, a ojciec czarodziejem, ale nigdy się nie przyznał. Victoria wiedziała o pochodzeniu ojca Lucy, ale nie powiedziała Jej tego, do czasu gdy Lucy powiedziała mamie o bitwie w Hogwarcie i śpiączce Jej najlepszej przyjaciółki. Lucy kiedy była mała okazywała magiczne zdolności, ale jej mama nie była tego świadoma. Lucy może spokojnie przechodzić pomiędzy światem magii i mugoli. W pewnym Maggie do Olivander'a u którego kupiła swoją pierwszą w życiu różdżkę. spędziła z Maggie parę ładnych dni na wyspie ucząc się zaklęć i uroków. Po dłuższym czasie i dopingu przyjaciół opanowała posługiwanie się zaklęciami i stała się pełnoprawną czarownicą. Po tym jak Alfred zrezygnował ze stanowiska nauczyciela mugoloznastwa objęła tą posadę,

Pani Brown- charłaczka mieszkająca w 11 kamienicy na Grimmuald Place. Maggie spotykała ją za dzieciaka, gdy wracała ze sklepu i pomagała jej z jej zakupami, gdy miała prawie 12 lat. Od tamtej pory Maggie co któryś dzień robiła dla sąsiadki zakupy. Maggie dowiedziała się tydzień przed swoim wyjazdem, że jej sąsiadka utraciła swoje magiczne moce gdy miała ponad 50 lat. Jej moce były słabe już od początku. Kobieta uczyła się w magicznej szkole we Francji.

Teddy Remus Lupin- syn Nimfadory i Remusa. Po wojnie Maggie opiekowała się nim razem z Harry'm i George'em. Po roku i po ślubie Maggie i George'a, Maggie zaproponowała Andromedzie przeprowadzkę do ich domu, ale Andromeda się nie zgodziła. Maggie chciała to zrobić głównie z powodu Ted'a i bardzo ciężkiego stanu zdrowia Andromedy, ale doszła do punktu gdzie Andromeda chciała swoje ostatnie dni spędzić w domu spokojnej starości nieopodal Jej domu. Maggie więc na prośbę cioci zabrała Ted'a do siebie i wychowywała go jakby był Jej synem. Razem z Fabianem Weasley robią dowcipy w szkole, ale w porównaniu do synów Fred'a są bardziej spokojni.

Merida Weasley- córka Maggie i George'a, starsza bliźniaczka Fabiana. Merida ma piękne szaro-brązowe oczy i bujne, rude loki sięgające jej do talii. Również jak rodzice była wysoka, a po ojcu odziedziczyła piegi na twarzy i ramionach. Merida jest spokojna i opanowana tak jak jej mama, nie panikuje i jest bardzo opiekuńcza. Czuje się zobowiązana pilnować swojego brata i Ted'a, gdy robią razem komuś dowcipy. Merida w Hogwarcie tak samo jak jej brat trafi do Gryffindoru, a jej najlepszą przyjaciółką będzie córka Luny oraz szkolna pielęgniarka Pani Pomfey, która będzie jej pomagać, gdy coś się stanie z jej bratem lub kuzynami. Merida bardzo chciała wstąpić do drużyny quidditch'a, ale została rezerwową ścigającą.

Fabian Weasley- młodszy brat Meridy. Z wyglądu wygląda jak kopia jego ojca. W przeciwieństwie do swojej bliźniaczki lubi rozrabiać z Teddy'm, ale najlepsze dowcipy robi ze swoimi kuzynami. W Hogwarcie trafi z siostrą do Gryffindoru, a najlepszym jego przyjacielem będzie Ted, a potajemnie będzie się przyjaźnił z Weroniką Jordan. Zostanie on ścigającym drużyny quidditch'a. Razem ze swoją rodziną i rodziną wujka Fred'a podczas spotkań rodzinny lubi grać w quidditch'a z kuzynostwem w ogrodzie lub na wyspie.

Gideon, Ethan, Luke Weasley'owie -trzej synowie Angeliny i Fred'a Weasley. Są trojaczkami. Wszyscy mają rude włosy i ciemne oczy po ojcu. Są z tego samego roku co bliźniacy Merida i Fabian. Lubią grać w quidditch'a, ale tylko dwóch z nich zakwalifikowało się do drużyny na piłkarzy, a jeden został rezerwowym. Po ojcu odziedziczyli charaktery i skłonność do robienia dowcipów. Wszyscy trafili do Gryffindoru. Merida Weasley ich kuzynka często się nimi opiekuje i stara się aby nie wpadli w tarapaty. Często grają na uroczystościach rodzinnych w quidditch'a z kuzynostwem i uwielbiają przyjeżdżać do ich wujostwa na Grimmauld Place, aby spędzić tam kilka dni.

Dziękuję jeszcze raz wam, to już wszystko z mojej strony w tej książce. 

One-shots z "Ogarnąć demona" już hulają na wattpadzie więc możecie tam zaglądnąć.

Do zobaczenia

Zeroprocentduszy

;)))

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 19 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ogarnąć Demona|| HPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz