BÖLÜM 1 ~A~

5.5K 1.9K 812
                                    

🌷 ~~ Kadınları anlatmaya kelimeler, anlamaya da ömürler yetmez. ~~ 🌷

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

5 yıl önce

"Afira rahat bırak hayvanı"

"Yaw abla vallaha bir şey yapmıyorum kovalıyorum sadece" deyip devam ettim.

"Kızım nasıl bir şey yapmıyorsun hayvan dört duvar arasında koşmaktan helak oldu dili damağı kurudu. "

"Emre su kabını getirsene" oflayarak su kabını bana uzattı.

"Al"

"Al değil alır mısın?"

"Almaz mısınız ?" ağızımızı eğerek onu taklit ettiğimde ablam ikimize de kızdı.

"İkinizde rahat durun artık hayvan sevmeye mi geldiniz kavga etmeye mi "

"O bu değil de annem kızmasın yine hayvan barınağına gittiniz diye."

"Bir şey olmaz abla babam kurtarır bizi."

Hep beraber gülerek çıktık Barınaktan. Sıra anneme hesap vermeye geldiğinde , korkmuyor değildim. Eve yaklaştığımız da sitenin önün de polis ve ambulans vardı. Kime ne olmuştu ki? Bu aralar hırsızlık çok oluyormuş polis onun için geldi belki de, peki ya ambulans biri mi yaralandı acaba? Üçümüzde anlamayan gözlerle birbirimize baktık. Arabayı kenara çekip aşağı indik. Babamın arkadaşı selim abi bize doğru geliyordu.

"Abla ben korkmaya başladım."

"Sakin ol bir kızım" gözlerim yavaştan dolmaya başladı bile.

"Selim abi annem nerde babam senle değil miydi?" diyen ablamdı o da fark etti kötü bir şey olduğunu. Emre'nin dediğiyle gözlerimiz kapıya çevrildi.

"Babam değil mi o?"

Evet babamdı o benim babamdı, ellerinde neden kelepçe var? Annem neredeydi? Koşarak babamın yanına gittiğimizde, babam içki kokuyordu fena bir şekil de. Ama babam hiç içmezdi ki.

"Baba annem nerde evde mi?" fena sarhoştu ne yaptığını hatırlayamayacak bir şekil de sarhoştu. Ağzında geveleyerek bir şeyler mırıldandı.

"Annem nerede baba?"

"Öldü sizin anneniz öldü ben öldürdüm onu içmemi yasakladı kapıyı da kapat dedi öldürdüm."

Gülerek söylemişti bunu. Şakadır ya şaka dimi benim babam şaka yapmayı sever çünkü. Herkesi geride bırakıp, eve doğru koşmaya başladım. Annem evdedir bize kızacak ya cezadır bu kesin. ALLAHIM NE OLUR OLMASIN O ANNEM OMASIN NE OLUR. Duam yarım kalmıştı gördüklerimle. Sağlık görevlileri ve polisle doluydu ev. Peki annem nerede ah olamaz ne olursun olmasın ALLAHIM NE OLURSUN gözlerim yere kaydığın da anneme kalp masajı yapan adam umudu kesip eşyaları toplamaya başladı.

Annemin boynu mosmor olmuş her tarafında kesikler vardı. Ağzımdan çıkan tek şey kocaman ANNE feryadıyla sesim odada yankılanmıştı. Hızla annemin yanına gittim elini tuttuğum da buz gibi olmuştu. Üşümüş benim annem uyurken bir şey almamış üstüne hasta olacaksın annem kalk hadi. Ablam ve emre ağlıyordu neden ağlıyordu ne oldu ki?

"Abla kalk hadi annemi yatıralım da yatağına rahat uyusun üşümüş zaten"

"Afira sakin ol bak annemiz artık öldü kabul etmen lazım o bizimle değil artık alışsan iyi olur

"Of ne saçmalıyorsun sen, anne şu kızına bak bir şey de anne cevap versene"

Sadece ağlıyordum benim annem...BENİM ANNEM ARTIK ÖLDÜ bıraktı bizi ne yaparız biz onsuz . Elimle saçlarını okşamaya başladım .

"Annem kalk hadi çok üşüdün çok uyudun kalk hayvanları sevdik diye kız bize babama şikayet et kalk hadi gücüm tükendi artık annem canım annem hani annem ben sana kek yapacaktım daha beraber sarılarak uyuyacaktım ben senin kokunu içime çekecektim gül kokulum diyecektim sana. Abla bir şey yap, annem uyan hadi sonsuza kadar uyumasına katlanamam "

İnanmak istemiyordum öldüğüne bırakıp gittiğine. Ablam başımı göğsüne yaslayıp oda ağladı benimle ağlama demeden ağladı. Başımı annemin boynuna gömdüm son kez içime çekmek istedim kokusunu kan kokuyordu benim annem.

şimdiki zaman

Yine ağlıyordum o anı tekrar yaşamış gibi. Benim annem öldü çünkü annem öldü. Başka anneler ölmesin diye uğraşıyorum artık. Onları korumak için avukat oldum ben. Ablam psikolog oldu dava için gelen kadınların ruhunu iyileştirmek için. Emre o da avukat ikizler de avukat oldu artık diye söylenir ablam. Davaları kazanmak için elimizden geleni ardına koymayacağız. Bu direniş ERKEK KADINI ÖLDÜRMEKLE DEĞİL KORUMAKLA GÖREVLİDİR bu sloganla yola çıktık. Şimdi önüm de duran dosyayı açamaya korkuyordum. Kapağı yavaş bir şekil de açtım. OLAMAZ.

umarım bu bölümü beğenmişsinizdir ben severek yazdım. beğenmediğiniz bir yer olursa yorumlara yazın. oy vermeyi severseniz verebilirsiniz kabulümdür. okumanız beni fazlasıyla sevindirecektir. iyi okumalar:)

Kitabı başkaları görmesi için etiket atar mısınız?

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin