BÖLÜM 65 ~A~

856 583 21
                                    


🌷~~Dürüst bir kadının güzelliği, ateşe benzer; yaklaşmayana hiçbir zararı dokunmaz. ~~🌷

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Yavuza korku dolu gözlerle bakarken o da bize kızgın bakışlarını yollamıştı.

"Soruma cevap alamadım. O adam burada mıydı?"

"Evet senin affetmen için gelmiş. Bundan dolayı da benden yardım istedi."

"Sen ne dedin?"  Diye  bağırmasıyla konuşacağımı unutmuştum.

"Afira sen ne dedin? Bir soruma hemen cevap ver"

"Ya bakırmasana kabul etmedim"

"Başka bir şey dedi mi?"

"Hayır "

"Ya anlamıyorum  hangi yüzle buraya gelebilir hangi yüzle affetmem için senden yardım ister? Bunu senden ilk isteyişi mi daha önce sana bir şey dedi mi?"

"İki kez mesaj attı oğlum beni affetsin yardım et diye "

"Ne zamandır var?"

"Bir haftadır "

"Sen bana bunu yeni mi söylüyorsun. Şimdiye kadar niye söylemedin ?"

"Kimin olduğunu bulmak istedim o yüzden söylemedim"

Böyle dememe daha da sinirlenmişti ondan bir şey saklamam doğru değildi biliyorum ama yapacak bir şeyim yoktu gereksiz gibi görünen mesajla meşgul edemezdim. Yavuz öfkeyle etrafı dağıtırken zelal odadan çıkıp bizi yanlız bırakmıştı. Titreyen sesimle zorla konuştum.

"Yavuz bir sakin mi olsan "

"Sakin mi olayım o adam buraya kadar gelsin sen benden sakla bir şey söyleme sonra gel yavuz sakin ol de " Yavuzun bağırması üzerine ben de bağırmıştım.

"Bana bağırıp durma ben de bilmiyordum şimdi öğrendim. Seni gereksiz şeyle meşgul etmek istemedim "

"Sana başka bir şey dedi mi?"

"Ne demesi gerekiyordu yavuz başka sen ne duymak istiyorsun ? Bu adam sana ne yaptı? "

"Abimi döverek öldürdü anneme yıllardır işkence etti. Dövdüğü yetmezmiş gibi kış gününde de dışarı attı. Ben daha küçüğüm diye annem beni bırakmayıp yıllarca o adama maruz kaldı.

Sen ne demek bilir misin gözünün önünde de annemi bayıltana kadar  dövülmesini izlemek? Yardım edemiyordum en zoruma giden de buydu benim . Annem polisti ama yine de kendini koruyamadı bir erkekten sevgisi ağır bastı.

O adam yüzünden annem abimin hasreti yüzünden hastalığa kapılıp öldü ve ben yine bir şey yapamadım annem sonsuza kadar giderken yine kurtaramadım."

Duyduklarım karşısın da gözlerim daha da açılırken diyecek hiç bir kelimenin olmaması. Yavuz yıllar önceki yapamadığı şey için di öfkesi annesini koruyamadığı için nefret ediyordu. Ne denirdi buna kaybeden kimdi? Kaybedilen neydi?

"Eğer bir daha o adam yanına gelirse hele ki düğün de karşıma çıkarsa sana yemin ederim acımam "

"Bana niye bu öfken ben ne yaptım sana. "

"O adamın bana attığı mesajlarını sakladın "

"Al o zaman o adamın attığı mesajları başına çal"

Sinirle çantamı alarak odamdan çıktım gözlüğümü takarak arabaya bindim. Beyefendiye bak sen ben ne yaptım ki o adamın mesaj attığını bilmezken suçlu ben olmuştum. Babasını affetmeye bilirdi isterse nefret etsin umrum da değil. Beni gereksiz yere suçlaması kalbimi kırıyordu.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin