🌷~~Kadın şiirdir, şairi belli olmayan. Kadın çiçektir, koklamaya bile kıyılamayan. Kadın meltemdir ılık ılık eser ama bir kırıldı mı fırtına gibi yıkar geçer...~~🌷
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°Kafamızı sesin geldiği yöne çevirdiğimiz de emre'nin soluk soluğa olduğunu gördüm.. Kamera kayıtlarını getirmişti. Hakime bakarak.
"bir kanıt daha var sayın hakim.
Hakim gözlüğünün üzerinden bakarak.
"ver bakalım."
Hakim görüntüleri perdeye yansıtırken Zeynep heyecanla bakıyordu. Mirza ne yapacağını bilemez bir şekilde sakalıyla oynuyordu bu davayı tek celsede bitireceğiz inanıyorum. Açılan görüntülerde mirza zeynebi kemerle dayak atarken görüntü vardı. Diğer videoyu açtığında uyuşturucudan içeri atılmadan önce konuşmalar vardı. Hakim videoyu durdurup.
"delillerin tekrar incelenmesi durumunda 20 dakika sonra devam edecektir."
Salondan çıktığımız da hepimiz derin bir soluk aldık.
"şimdi ne oldu afira. Bitti mi?"
"bitti zeynebim bitti. Mirzanın hiçbir itirazı durduramaz avukatlar bir şey yapamaz."
"yani artık özgürsün Zeynep"
"özgürüm emre özgürüm çok mutlu oldum."
"davacı Zeynep aykan davalı mirza aykan duruşmaya"
20 dakika boyunca mirza yanımıza gelememişti. Koridorda bir ileri bir geri gidip durmuştu.
"delillerin tekrar incelenmesi sonucunda son savunması yapmak için mirza akay Zeynep aykandan boşanmak istiyor musun?"
"hayır ben seviyorum karımı."
"Zeynep aykan sen boşanmak istiyor musun?"
"evet sayın hakim bundan sonra beni öldürmeyeceği ne malum boşanmak istiyorum ayrıca bebeğimin katili olduğu için şikayetçiyim."
"İTİRAZ EDİYORUM"
"İTİRAZ RED EDİLDİ"
"sanıkların dinlenmesi kararında mirza akayın tutuklu yargılanması ve 60 yıl hapis cezasına çarptırılması. Tek celsede boşanması arz edilmiştir. Duruşma bitmiştir."
Hakim tokmağı vurarak duruşmanın bittiğini iki kez duyurmuştu. İçeriye giren polisler mirzayı tutuklamışlardı. Mirzayı salondan çıkarken zeynebe öldürücü bakışlar atmayı unutmamıştı. Herkes salondan çıkarken toparlanıp biz de çıkmıştık.
"gözün aydın Zeynep mirzadan boşandın bugün emre kaydı getirmeseydi ikinci bir duruşmaya kadar delil toplamak zorunda kalabilirdik sahi ya ikizim nasıl buldun o kayıtları."
"kamera kayıtlarını tekrar inceledim bazı karartılmış görüntüler vardı. Birkaç arkadaştan yardım alınca görüntüler aydınlandı. Bende hemen buraya geldim zar zor yetiştim."
"bende zeynebin seans gördüğü raporları ve hakime verdim o yüzden koşarak geldim buraya."
"ya hepinize çok teşekkür ederim. Beni evinize aldınız. Sofranıza buyur ettiniz. Allah razı olsun ne muradınız varsa versin."
"amin kuzum cümlemizden"
Konuşarak adliye sarayından çıkmıştık. Dava 3 saat sürmüştü. Ama bize çok uzun geldi nedense. Ama önemli olan davayı tek seferde almıştık annemin boynuma taktığı kolye uğurlu gelmişti bana. Arabaya bindiğimiz de aklıma gelen soruyu sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
ChickLitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...