Bölüm 12 ~F~

1.9K 1.3K 78
                                    

🌷~~Hiçbir süs ve makyaj bir kadını, analık sevgisi kadar güzelleştiremez. ~~🌷

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Tüm gece uyumamıştım. Benim babam o kemal ateş miydi? Eğer benim babam oysa annemi babam öldürmedi ya değilse annemin katili hala babam. Off allahım bana yardım et. Şöminenin sıcaklığı vurduğu için terlemeye başlamıştım.

O yanan turuncu ateş olduğu yerde kimseye zarar vermeden yanıyordu. Biri ona dokunmak isterse yakıyordu canını. Biz insanlar neden durduk yere neden can yakıyoruz, can alıyoruz. Ulaşılamaz şeyler bize bu kadar mı zor geliyor? Ondan mı biz can yakıyoruz canımızı yakıyorlar. Odama gitmek için ayağa kalktığım da annemin fotoğrafında ateşin turuncu rengi vardı. Sanki annem yanıyordu. Fotoğrafı ateşin renginden çekip yanmayacağı bir yere koydum. odama gitsem iyi olacak.

Arkamı döndüğüm de ayşe teyzeyi görünce korkmuştum.

"korkma kızım benim baktım saatlerce burada tek başına oturuyorsun. Dedim belki kızımın derdi vardır ha kızım iyi misin?"

"iyim teyzem iyim"

"anneleri bir sözü var bilir misin?"

"anneler her şeyi anlar."

"anneler her şeyi anlar."

İkimiz de aynı anda demiştik bu dediğimize ikimizde de dertsiz bir tebessüm yerleşti yüzümüze.

"de bana güzel kızım ne derdin var bakalım. Belki derman olamam ama anlatırsan dinlerim."

"ayşe teyze dizine yata bilir miyim."

"gel bakalım"

Yerde ki yastıklara oturup elini dizine vurdu. Annemin fotoğrafını aldım ayşe teyzenin dizine yattım.

"neymiş benim kızımın derdi ha"

"annemi özlüyorum, kokusunu, gülüşünü, her şeyini çok özledim. Küçükken bize kızardı annem sonra dayanamaz gelirdi yanımıza' anneler korktuğu için kızar yavrum bir şey yaptığınız için değil' derdi. Haklıydı annem babamla güzel bir evlilikleri vardı. Bir şey olsa gülerek teselli verirlerdi birbirlerine bir kızsa iki severdi babam.

Dolabı mı açtığım da annemin ölmeden önce boynuna taktığı şalı görüyorum. Kan kokusunu bildiğim halde bir defa kokluyorum yine kokluyorum bir kez daha. Ama annemin kokusunu duyamıyorum olmuyor. 5 yıldır hasretim ona. Çok özledim."

"peki ya baban kızım onu özlüyor musun?"

"bilmem belki özlüyorumdur. Ona karşı duygularımdan emin değilim. Bildiğim tek şey ondan nefret ettiğim. Öfkeyle bir şey yapacağım diye ödüm patlıyor. Bir şey yaparsam da annemi üzerim diye."

"güzel kızım sil boncuk gibi gözyaşlarını. Annen de üzülür yoksa bak annen nasıl da güzel gülüyor. İster misin yüzü solsun ağlasın."

"hayır o üzülmesin ben onun yerine de üzülürüm."

"o zaman üzülmek yok anlaştık mı?"

"anlaştık"

"ben kahvaltı hazırlayım sen de üstünü giy şimdi kahvaltıya iner herkes"

"ben de yardım etseydim sana"

"git sen üstünü giyin hadi ben hallederim"

"tamam o zaman"

Ayşe teyze mutfağa giderken ben de yukarıya çıktım. Odama geldiğim de yatağım hiç bozulmamıştı. Bu da işime geldi tabi. Telefonumun çalmasıyla etrafa bakınmaya başladım. Neredeydi ki acaba? Gözüm aynaya kaydığın da telefonumun makyaj masasın da olduğu gördüm.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin