BÖLÜM 6 ~A~

2.5K 1.5K 167
                                    

🌷~~Kadın her şeyi affeder fakat asla unutmaz.~~ 🌷


°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Olayın üzerinden tam bir hafta geçmişti. Bu süreçte zeynebin açtığı boşanma davası mirzaya ulaşmış tehditler savurmaya başlamıştı. Zeynebin şikayeti üzerine polisler mirza'nın evini basmış kamera kayıtlarını incelemişler. Ele geçen görüntüler pek bir şey belli etmese de mirzanın uyuşturucudan içeri atılması ve zeynebin verdiği darp raporu işe yarayacaktı.

Savrulan tehtitler üzerine zeynep korkmaz olmuştu artık. Gelen tehtitler üzerine cesaretlenmişti. Ablamla yaptığı seanslar sayesin de kabuslar göremez olmuştu. Bir haftadan sonra bugünkü dava günü gelmişti. Evet bugün zeynebin boşanma davası vardı. Bugün zeynep için özgürlüğün başlangıcı olmuştu. Zeynep mirzanın karşısına güçlü çıkmak istemişti.

Kolunda duran morluklar dan dolayı utandığını söylemişti. Bende sen kolundakilerden değil o yaptıklarından utanmalı dedim oda beni onaylamıştı. Zeynep aynada kendisine kararlılıkla bakıyordu. O kendine bakarken ben de son olarak dava dosyasını kontrol ettim ve bürodan çıktık. Zeynep emre'ye biraz daha alışmıştı. En azından yayında konuşabiliyor yemek yiye biliyordu. Emreyle ablam direk mahkemeye geleceklerdi.

Adalet sarayına vardığımız da mahkemeye 15 dakika vardı. Arabadan dosyaları ve cübbemi aldım. Zeynebe baktığım da korkusu yüzüne vurmuştu. Tekrar karşılacak olmaları onun için çok zordu. Mahkeme salonu'nun önüne geldiğimiz de sessizlik vardı anlaşılan kimse gelmemiş daha.

"Şimdi ne olacak. Bu davada her şey bitecek demi."

"Bitmeye bilir."

"Ama nasıl."

"Bu davayı kazanmak kolay değil zeynep mirzaya bakılırsa çekişmeli geçme olasılığı var. Bizim elimizde deliller var. Mirza aksi taktirde yalancı şahit tutabilir. İnkar edebilir belki seni suçlaya bilir. Dava ertelenebilir aylarca sürebilir."

"Anladım umarım hemen biter. Onlar geliyor."

Arkamı döndüğüm de mirza ve avukatları geliyordu. Evet evet avukatları. Ablamla emre de gelmişti o sıra . Herkes yerini aldığında mübaşir çağırdı.

"Davacı zeynep aykan davalı mirza aykan duruşmaya."

"Hadi zeynep."

Salonda herkes yerini aldı. Ablam ve emre şahit olarak gelmişti. Bizim karşımızda mirza ve avukatı vardı. Mirza rahatmış gibi duruyor ama korkuyordu aynı zamanda ya olursa daydı aklı.

"..21 sayılı türk medeni kanunu (TMK) evlilik birliğinin sarsılması başlıklı 166. Maddesi tarafından boşanma davası başlamıştır. Davacı zeynep aykan ile vekili AFİRA ATEŞ davalı mirza aykan ve vekili MAHMUT GÜNGÖR geldi. Başka gelen yok açık yargılamayla boşanma duruşması başladı. "

Hakim davayı başlattıktan sonra tanıklar dinlenmiş dışarıya gönderilmişti. işte başlıyoruz.

"Mirza aykan ve zeynep aykan . Kanundan doğan bir zorunluluk olarak tarafların evliliklerini devam ettirebilecekleri, gerekirse bu konuda profesyonel yardım alabilecekleri konuları açıklanarak taraflar arasında sulh ihtimalinin olup olmadığı hususu soruyorum. Taraflardan bir tanesi sulh olmak istemediğini beyan ederse sulh gerçekleşmediğinden duruşmaya devam edilecektir."

"yoktur sayın hakim"

"yoktur sayın hakim"

Mirza barışın olmadığını kabul etti.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin