BÖLÜM 41 ~A~

1K 783 66
                                    

🌷~~Kadın öyle bir konudur ki, onu ne kadar incelersen incele her zaman yepyenidir.~~🌷

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Mübaşir bizleri çağırdığı için yavuzla gereksiz konuşmayı yapamamıştım.  Hakim gerekli konuşmayı yapıp savcılar da davayı tekrar hatırlattıktan sonra tek tek şahitler dinlenmeye başladı. Sıra son şahitlere gelmişti.

"Sayın hakim Ertuğrul bey kızını ve eşini çok seviyor. Genç adam yapmıştır bir hata. Ya da Yelda hanım kızdırmıştır. Malum kadınların dili bitmek bilmeyen kelimelerle dolu"  adama bak ya allahım az da sallamıyor ki.

"Yelda hanım bazen eşinden şiddet görüyordu. Şiddet gördüğü halde susmayı tercih etti. Bir çok defa aldatıldı. Hatta eşini evden bile attı bazen çok konuştuğun da saçından tutup sürüyordu. Uyuşturucu kaçakçılığı da yapıyor telefonla konuşurken duydum yoksa bu kadar para nereden gelebilir ki"

"Tamam kızım geç yerine" deyince hakim kadın oturup davayı izlemeye başladı.

"Sayın hakim müvekkilim Ertuğrul bey hakkın da söylenenler yalandır. Kim bilir karşı  taraf ne kadar para verdi ki böyle savundu." Dedi karşıda ki avukat.

"O zaman soruyorum size bu kadar para nereden geliyor yada direk kanıtlayın" dedim her bir kağıda not alırken aklına gelen şeyle konuşmaya başladı.

"Tabi ki yaptığı işten geliyor.  Müvekkilimin onca şirketi dükkan zincirleri varken bu soru da ne böyle"

"Sayın hakim geçen dava için belgelerin ve delilerin yetersiz olduğunu söylediniz. Yeterli delilleri topladık sayın hakim. Müvekkilim Ertuğrul beyden şiddet gördü. "

"İTİRAZ EDİYORUM SAYIN HAKİM"

"İTİRAZ RED EDİLDİ "

"Sayın hakim avukata rüşvet teklif ettiler"

"İTİRAZ EDİYORUM "

"İTİRAZ RED EDİLDİ. Ne rüşveti?"

"Önünü de ki cihada bundan yarım saat önce konuşmada bana rüşvet teklif ettiler "

Hakim cihazdan konuşmaları dinlerken davanın sonunu belli eden kararlar verilmeye başlamıştı. Karşı taraf sakindi ama içlerinde ne kadar fırtına kopuyor  bilinemezdi tabi.

"Sayın hakim Ertuğrul beyin mal varlığının 4/3 Yelda hanımın üzerine olması talep ediliyor."

"Talep kabul edildi"

"sayın hakim Yelda taşçı  ve vekili afira ateş Dava dilekçemizi ve cevap dilekçemizi tekrar ederiz. Tarafların boşanmalarına ve boşanmaya bağlı taleplerimizin kabulüne karar verilmesini talep ederiz. Ayrıca tedbir nafakası verilmesini talep ediyoruz. Ayrıca delil ve tanıklarımızı bildirmek üzere süre talep ederiz ve tek celsede boşanmaya uzaklaştırmayı arz ederiz"

Biz kararımızı söyledikten sonra karşı taraf da boş durmayıp bir umut aradılar.

"Ertuğrul taşçı ve vekili mahmut güngör biz de cevap dilekçemizi ve ikinci cevap dilekçemizi tekrar ederiz. Davanın reddine karar verilmesini talep ederiz. Biz de delil ve tanıklarımızı bildirmek üzere süre talep ederiz dediler."

"Yaz kızım "

Herkes ayağa kalkmış verilecek kararı bekliyorlardı.

"Sanıkların dinlenmesi sonucu Ertuğrul taşcının uyuşturucu kaçakçılığından ve kadına şiddetten mübbete çarptırılması. Hiç bir nöbetçi mahkeme de yargılanmamasına karar verilmesi. Kızına ve eşine karşı 500 metreden yakına geçilememesi malların 4/3 Yelda taşçı ya verilmesine karar verilmiştir. Ayrıca bir avukatın bir avukata rüsvetten dolayı Mahmut güngörün avukatlıktan men edilmesi. Dava bitmiştir."

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin