BÖLÜM 55 ~A~

903 642 49
                                    

🌷~~Erkeklerin tersine kadınlar, sevdikten sonra arzu etmeye başlarlar. ~~🌷

⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

Zelalin aramasıyla son gaz olay yerine gidiyordum. Ne hakla kadına el kardırır onu geçmiş evini basıp öldürmek ne. Hiç düşünmedi olacakları ne oldu kadını mezara koyunca rahat mı etti. Kadın öldü artık ama adam içeriye girse bile hemen çıkacaktır neden çünkü olmayan adalette mastır yaptık. Adam bir katil ama katile yatacak yatak kalacak yer yiyecek yemek veriyorlar. Onları yaparlarken ölen kadınlar neden yalnız başına yatıyor onun vermediği canı almak da ne.

Arabayı sakin bir yere park edip olay yerine polislerin olduğu yere ilerledim. Beni gören polis şeritten geçerek yanıma geldi.

"Siz kimsiniz?" diyen polis memuruna gözlüğümü biraz indirip konuştum.

"Avukat AFİRA ATEŞ"

"buyurun"

Şeritin altından geçerek olay yerine götüren polise baktım yüzünde hüzün vardı. Karşıdan beni gören polis itiraz edecekken yanımda ki polis eliyle dur işareti yaptı. Kadının evine girdiğim de cinayet şubesinden araştırma yapanları gördüm annem ve babam. Zelal elin de tuttuğu dosyayla merdivenlerden iniyordu. Ve arkasından inen elleri kan içinde kadını öldüren bir katil. Köşe de ağlayan kız çocuğu. Zelal yanıma üzgün bir şekilde gelirken önümden geçmek üzere katili durdurdum.

"Öldürünce eline ne geçti?"

"Bir anlık öfkeyle oldu pişmanım"

"Yapma ya. LAN GERİZEKALI ÇOCUĞUNU ANNESİZ BIRAKTIN. KIZIN SENİ ÖLESİYE KADAR ANNESİNİN KATİLİ BİLECEK. NE GEÇTİ LAN ELİNE KADINLARI ÖLDÜRÜNCE MUTLU MUSUN ŞİMDİ? ALLAH SENİN BELANI VERSİN. SİZLER İDAM EDİLMEDİKÇE BİTMEZSİNİZ. GÖTÜRÜN ŞUNU"

Aşırı sinirlenmiştim bir kadını öldürmek bu kadar kolay mıydı? Bir canı almak bu kadar kolay mıydı? Bir evladı annesiz bırakmak bu kadar kolay mıydı? Polisler  kızın yanına giderken cinayetin bulunduğu odaya çıktım. Ellerine bulaşan kanlar duvarda parmak izleri yaratmıştı. Kırılan eşyalar, camlar ve daha fazlası. Odanın ortasında  kanlar içinde yatan bir kadın. Taze kan kokusu tüm her yeri sarmıştı.

"Öleli kaç saat oldu?"

"4 saat gibi görünüyor "

"Bana bir eldiven verin"

Çantamı uygun yere koyarak verilen eldivenleri giydim. Dağılan saçları biraz kenara iterek kesilen boynuna baktım. İnce ince kesikler tırmalayan tırnak izleri mevcuttu. Vücudun da ki kurşun ve bıçak izleri büyük ihtimal bıçakladıktan sonra ölmeyince kurşunla vurmuştu. Ya da daha fazlası vardı bu cinayette mesela kızı silah sesini duymadı mı? Ya da silahta susturucu vardı. Peki ya çıkan sesler kız hiç mi fark etmedi? Eldivenlerime kan bulaşınca çıkartıp attım. Yanıma gelen polise bakarak.

"Otopsi sonucundan haberdar olmak istiyorum"

"Peki. Siz polis misiniz?"

"Hayır avukatım. "

"Bir avukata göre bu fazla değil mi?"

"Eğer müvekkilim öldüyse değil. Özellikle ölen bir kadınsa hiç değil."

"Haklısınız"

"Her zaman"

"Afira hanım aşağıdan sizi bekliyorlar"

Beni çağıran polisle beraber aşağıya indim. Annemle babam eline geçen bilgileri tartışıyorlardı. Onlara bakmadan ağlayan kızın yanına gittim.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin