BÖLÜM 5 ~A~

2.8K 1.6K 257
                                    

🌷~~En anlamlı bakış, bir çift ıslak gözde saklıdır. Çok şey anlatır; çünkü dil bağlanır, yürek konuşur.~~🌷


°

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Uyandığımda saat 07.00 yine tam vaktinde kalkmıştım. Mutfaktan gelen sesler galiba ablam uyandı. yüzümü yıkadıktan sonra yatağımı düzelttim üstümü değiştirip mutfağa indim yardım için. ablam yerine mutfakta zeynep vardı canım ya erkenden kahvaltı hazırlamış.

"günaydın zeynep"

"günaydın afira"

"sen neden kalktın erkenden biz hazırlardık. her şeyin iyi olması için iyileşmen lazım biliyorsun demi."

"biliyorum ama beni evinize aldınız. sahip çıktınız. kahvaltı hazırlamışım çok mu."

"ne yapacaktık başka tabi ki de neyse hadi kahvaltımızı yapalım işimiz daha çok "

"günaydın"

ablam gülerek girdi içeriye o da iyi olması için uğraşıyordu. annem öldüğünde de böyle gülümsedi aynı annem gibi.

"günaydın abla emre kalktı mı?"

"o çıktı büroda işi varmış" zeynep rahat olsun diye çıkmıştı.

kahvaltıyı yaptıktan sonra işe gitmek için yola çıktık. zeynep büyük hayretle dışarıyı izliyor 3 yıldır dışarıya çıkmıyordu. evet zeynebi de yanımıza aldık korktuğunu söyledi haklı tabi. ateş bürosunun önüne arabayı park ettik. ablam zeyneple kendi odasına gitti ruhunu ve travma geçirdiği için ileştirmek için. ben de kendi odama gittim. bir an önce davanın açılması gerekiyordu. internet sitesine girip zeynebin kocasının adını yazdım. mirza akay; ünlü iş adamı, bir çok yerde holdingi var. mağazaları yurt dışına kadar taşınmış. bir kaç defa yatıp çıkmış uyuşturucu kaçakçılığından. belki bu işe yarardı. prosedürleri konuşmak için zeynepi odama çağırmak için ablamın odasına gittim. kapıyı çalıp içeriye girdiğim de ablam başka hastasıyla seans yapıyordu. zeynep kenarda oturup onları izliyordu. zeynep'e elimle gel işareti yaptım. anlamayarak yüzüme bakıyordu. odama geldiğimizde o karşıma oturdu ben de yerime oturdu.

" zeynep artık başlamamız lazım ben soracağım sen dürüstle cevaplayacaksın tamam mı?"

"tamam "

"mirza aykan biraz bilgi verir misin?"

"mirza aykan 27 yaşında . benden önce ilk karısını kanserde kaybetmiş. kolye ve gerdanlık üzerine özel tasarımları var bir gece gizlice izlemiştim onu. tasarımlar açık artırmada satılıyor. paranın kaynağı paranın olduğu zaman gücün kaynağı da buradan geliyor. bir çok pis işleri var. adam kaçırma uyuşturucu ve daha bir çok şey gece eve dağ evine baskın yapmışlar uyuşturucular koltuk aralarından araba lastiklerinin içinden için de çıkmış. bir kaç gün göz altında kaldı. sonra serbest bıraktılar. bildiğim kadarı bu kadar."

"güzel mahkemeye sunacağımız ilk kanıt sana uyguladığı darp izleri. sicilinde işlediği suçlar olduğunu da söyledin. peki suça dair görüntüler var mı?"

"olmaz olur mu? ben evden kaçarım diye eve gizli kameralar var. güya haberim olmayacak. o evde yokken görüntülere ulşabilirsiniz."

"işte bu harika davanın açılması için sen başlayacaksın sonrasını biz halledeceğiz"

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin