BÖLÜM 58 ~İ~

883 634 44
                                    

🌷~~Bir toplum, cinslerden yalnız birinin yüzyılımızın gerektirdiklerini elde etmesiyle yetinirse, o toplum yarı yarıya zayıflamış olur. Bizim toplumumuzun uğradığı başarısızlıkların sebebi, kadınlarımıza karşı ihmal ve kusurdur~~🌷

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Meraklı gözlerle gelecek cevaba bakıyorduk. Zeynebin stresten rengi atmıştı bu sabah da bir tuhaftı.

"Peki ben işlemleri başlatıyorum o zaman "

"İşlemleri hızlandıra bilir miyiz?"

"Hayır üsül neyse o"

"Peki ya yurda bağış yaparsam" kadını can damarından vurmuştum.

"İşlemler bitti Sayın o zaman melisanın koruyucu ailesi olarak size vereceğim belgeleri imzalayın gerisi ben halledeceğim. Şey Peki bağışı ne yapacaksınız?"

" 1 saat için de para yatar hesabınıza " dediğim şeyle kadın memnun olmuştu. Melisayla berber melisanın kaldığı odaya gittiğimiz de eşyalarını topladık.  Melisanın arkadaşları melisa gideceği için biraz üzgündü. Her çocuk bir anne babayı hak eder. Umarım onlar da hak ettiği anne babayı bulurlar.

"O bu değilde kadın nasıl paraz göz çıktı abi ya yemin ederim gözlerim yaşardı" Diyen yavuzu herkes gülerek onaylamıştı.

"Artık bu küçük melek bizim kızımız mı oldu?"

"Evet hatun nur topu gibi bir kızımız var artık. "

"İkinizi de tebrik ederim " Diyen yavuz bana dediği şey için yer yapmaya çalışıyordu.

"Teşekkür ederiz"

"Emre ben diyorum ki çiçeğimle çikolatamla afirayı istemeye gelelim bu akşam  "

"Zeynep hadi al kızımızı da bin arabaya " Zeynep gülerken ben de gülüyordum. Parmak uçlarıma yükselip yavuzun yanağından öpecekken  arabaya fırlatılmam bir oldu.

"Bin kız arabaya ben varken nah öpersin "

"Bak orası doğru" camdan yavuza bakarken emre korna çalarak yavuzun yanında uzaklaşmıştık.

"Sen niye beni arabaya fırlatıyorsun ya. "

"Bırak burnu sürünsün az "

"Olmaz" ikisi de şaşkınlıkla bana bakarken tekrar konuştum.

"Kıyamadım"

Emre de yumuşamış gülüyorduk hep beraber. Araba da çalan müzikle beraber melisa alkışlayarak oynuyordu. Emre de Zeynep te çok mutluydu. Zeynebin aklına bir şey olacakki arabayı durdurdu.

"Emre kağıt helva mı alsak?"

"O nereden çıktı zeynep durduk yere?"

"Ya bir yerden çıkmadı bak şurada ki çocuk satıyor. Alsana bize "

"Sen çocuk musun ?"

"Canım isteyemez mi? Hadi al bize."

"Of tamam afira sen istiyor musun?"

Kafamı hayır anlamında salladığım da zeyneple melisaya almıştı sadece. Parayı hesaba yatırmayı unutmadan halletsem iyi olacaktı. Zelali aradığım da ikinci çalışta açmıştı.

"Efendim canım"

"Candan bulutun hesabına 20 bin para transfer et "

"Tamamdır"

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin