🌷~~Bütün kadınlar, sönmektense, yana yana tükenmeyi tercih ederler. ~~🌷
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°"KEMAL ATEŞ"
"NE!"
Ama bu nasıl olur umarım düşündüğüm şey değildir. Biz üçümüz birbirimize korku dolu gözlerle bakar iken ayşe teyze de bizleri izliyordu.
"hayırdır kızım bu ne korku"
"şey ayşe teyze kardeşi ne zaman gelir?"
"arar konuşurum ben şimdi."
"tamam"
Benim bu kardeşi bulmam lazımdı. Allahım ne olur babam olmasın olmasın. Zeynebin babasının kaldığı odaya gelmiştik. Zeynep usulca babasının yanına yaklaşıp oturdu. Babasının elini çekinerek tutuyordu. Babası kızının yüzüne bakamıyor , bakmaya yüzü yok çünkü allahım sen sinirlerime, duygularıma mukayyet ol yarabbi.
"babam"
"kızım affet beni ne olur"
"affettim babam affettim sen iyi ol yeter ki"
Biraz daha sohbet ettikten sonra içeriye hemşire girdi.
"geçmiş olsun hepinizden kan örnekleri almaya geldim. İlik nakli için."
"biz gelirdik siz niye zahmet ettiniz"
"yaprak hanım böyle olmasını istedi."
"tamam o zaman emre ilk sen ver ben de kolumu açayım."
"niye ben ilk veriyorum."
"korkuyor musun emre sen"
"ne alakası var Zeynep bayanlar önden diye dedim ben."
"hım tamam o zaman ilk benden örnek alabilirsiniz"
"peki yumruğunuzu sıkın"
Zeynepten ,benden ,ablamdan ve ayşe teyzeden kar örnekleri aldılar. Sıra emreye geldiğin tüm gözler ondaydı. Zeynep kahkasını tutamayınca biz de güldük.
"gülmeyin Zeynep sus getirtme beni oraya"
"gelsen iyi olur emre hem hemşirede burada zaten."
"abla baksana şu kıza"
"ablam kız haklı "
" amma uzattın emre he tamam gel korkma ben tutarım senin elinden"
Salak kardeşim benim iğneden 24 yıldır hala korkuyor. Emre kolunu açarken hemşire iğneyi ve tüpleri hazırladı. Zeynep emrenin yanına gelip elini tuttu gözleriyle korkma ben yanındayım der gibiydi. Emre öyle yada böyle kan örneği verince aşırı rahatladı. Ayşe teyze içeriye girmiş bize bakıyodu.
"hayırdır emre oğlum bu ne hal kim kovaladı seni"
"hemşire kovaladı anne"
"hemşiremi ne yaptı ki"
"şey emre iğneden korkuyor da anca tutup örnek verdi."
"Zeynep kaçma gel buraya"
Zeynep dışarıya koşarak çıktığında emre de onu takip etti.
"nasılsın bey iyisindir inşallah "
"iyiyim hanım iyiyim. Sen neden dışarıdaydın de hele"
"bey anlatacağım ama kızma kardeşini aradım. Belki o da bir umut olur kurtulursun he."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
ChickLitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...