🌷~~Kadınlar ile ilgili yapılabilecek üç şey vardır. Onu sevebilir, onun için acı çekebilir ya da onu edebiyata çevirebilirsin.~~🌷
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆Gördüğüm manzarayla ikinci defa karşılaşıyordum. Hayır ya olamaz yavuz beni aldatmazdı demi. İnanmak istemiyorum çok ağrıma gidiyor gerçeklerin gözümün önünde olması. Yavuz beni görünce şaşkınca etrafa bakmasıyla üzerini giyip yanıma gelmesi bir oldu.
"Afira "
"Sus"
"Yemin ederim benim bir suçum yok. Ben de daha yeni görüyorum"
"Eğer suçlu Olmasaydın açıklama yapmazdın yavuz."
Ağlayarak arkamı dönüp merdivenlerden inmeye başladım. Ağladığım için attığım adımı zor seçiyordum. Evden çıktığım da belime sarılan kollar yavuzun kollarıydı.
"Yalvarırım bırakma beni. Sen gidersen ölürüm ben. Sevmekten vazgeçme beni sana yalvarırım"
"Bırak"
"Asla bırakamam "
"Yalvarırım bırak beni. Daha fazla canımı yakmana izin vermem ne olur bırak gideyim. "
"Bırakmam bırakmam "
Zor da olsa kollarından kurtulup arabaya bindim. Çok ağırdı bu ben evlilik hayali kurarken bu çok ağırdı. Benim küçük kalbim kaldıramazdı bunu tekrardan. Nasıl yaram kabuk tutacak şimdi. Hiç dinmez ki kanı açıldı bir kere yaranın kabuğu. Hangi güç iyileştirir artık bunu.
Hıçkırıklarımın arasında direksiyona vuruyordum. Ellerime baktığım da kan toplamıştı avuçlarım. Yavuza son kez baktım sanki bir daha göremeyecekmiş gibi benim adamım ağlıyordu. Canımı yaktığı için ağlıyordu hiç yakışmazdı ki ona ağlamak güzel durmazdı gözlerinde hüzüntü.
Ağlamam daha çok şiddetleniyordu. Yavuzun beni götürdüğü uçuruma gittim. Burası ilk kahve içtiğimiz yerdi. Burası ilk gözlerimizin ilk kalplerimizin buluştuğu yerdi. Burası benim verdiğim hayatımdı. İtti beni bu uçurumdan aşağıya. Hiç mi canı yanmadı yapatken? Hiç mi aklına gelmedi.
Uçuruma biraz daha giderken güçlü kolların beni çekmesiyle geriye gittim. Gözleri ağlamaktan kızarmıştı yavuzun. Ne şimdi daha mı mutluyuz böyle.
"Yalvarırım benden vazgeçme. Ben sensiz yapamam ne olursun gitme "
"Sen beni öldürdün"
"Sus yalvarırım konuşma böyle"
"Haklısın sen benim en kötü kelimelerimi bile hak etmiyorsun. Sana susmak en iyi cevap olacaktır."
"Yalvarırım böyle konuşma"
"Ağır oluyormuş demi. İnsan sevdiği adamla aynı yatakta başka birini görünce aynı şu kalbi nasıl kaldıracakmış hiç düşünmüyor"
"Güzelim"
"Ağlama benim karşımda ağlama "
"Tamam bak ağlamıyorum sen nasıl istersen"
"Ama ben bunu istemedim yavuz ben bunu istemedim. Ne ağır geldi sana özlemim mi? Sevgim mi?" hangisini taşıyamadı koca kalbin. Hangisini atamadın beyninden.
Hiç mi sevmedin beni? Onca şeyi yaparken hiç yanmadı şuran. Sordun mu kendine canı acır mı diye? Sana kavuşmaya gün sayarken hangi günleri silerek bitirdin? Hangi günleri canımı yakmak için harcadın? Hangi zamanı heba ettin yavuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
ChickLitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...