🌷~~Bana vahşi ve tehlikeli bir kadın olduğumu söylediler. Ben gerçekleri söylüyorum. Gerçekler de vahşi ve tehlikeli.~~🌷
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Kaan'ın annesiydi içeride ki kadın. Yavuzun yüzü sinirden gerilmişti, benim de ondan farkım yoktu. Yavuz teyzesine dönerek."Bu kadının ne işi var burada"
"Yeni komşumuz oğlum. Kadın'ın içini bir görsen yeni kaybetmiş oğlunu. Çok şey yaşamış. Allah yardım etsin"
"Teyze 5 dakika içinde bu kadın bu evden gidecek"
Yavuz'un teyzesi hem şaşkınlıkla bakıyordu hemde ben ne derim de gönderirim diyordu. Yavuzun yönlendirmesiyle mutfağa geçtik.
Bana verdidiği suyu elim titreyerek içiyordum. Ah şu kadın bir kaybolsa çok mutlu olacağım.
"Sakin kaldın"
"Kelimelerimi hak etmiyor o kadın"
Aradan biraz zaman geçtikten sonra kadının gittiğini yavuzun teyzesi haber vermişti, biz de salona geçmiştik. Yavuzun evi çok güzeldi. Tam istediğim gibi döşenmişti eşyalar. Evin yardımcısı gelip yemek hazır olana kadar ne içmek istediğimizi sorduğun da üçümüz de hayır cevabını vermiştik. Yavuzun teyzesi odaya çıktığında başbaşa kalmıştık. Sessizliği bozan yavuzun sesiydi.
"Evimi beğendin mi?"
"Evet çok güzel ve sıcak bir havası var tam istediğim gibi"
Gözlerimiz tekrar halıya dönmüştü. Aklına bir şey gelmiş olacak ki ayağa kalktı.
"Gel sana göstermem gereken bir şey var"
"Ne göstereceksin"
"Gidince görürsün"
Elimden tutup bahçeye çıkardı. Gökyüzüne baktığım da güneşin batış zamanını belli eden turuncu renk hakimdi. Çimenlerin üzerine çıkmadan önce ayakkabılarımı çıkarttım. Çimenlere çıplak ayakla basmayı seviyorum negatif enerjimi alıyordu. Yavuz ileri de ki kulübenin yanına gidip. Kapağını açtı. Kulübenin içinden kar gibi bembeyaz bir köpek çıktı. Allahım çok güzel bir köpekti bu.
"Yiaa yavuz bu çok tatlı ama."
Köpeği severken bir yanda köpekle konuşuyordum.
"Ya sen çok tatlısın. Tüylerin de çok güzel. Yerim ben seni ya"
O da beni sevmiş olacak ki patilerini elime veriyordu. Küçük dili hep dışarıda geziyordu.
"Bu tatlı şeyin adı ne?"
"Yavuz" yavuza baktığım da pis pis gülüyordu.
"Köpeğin adı ne yavuz köpeğin"
"Bilmem hiç düşünmedim. Daha alalı 1 ay olmadı. Sen ne olsun istersin?"
"Bulut olsun mu?
"Bulut güzelmiş. Olsun madem."
Ben köpekle oynamaya devam ederken yavuzun teyzesi bizi yemeğe çağırdı. Bahçe kapısına geldiğim de yavuzun koluna tutunarak ayakkabılarımı giydikten sonra yemek masasına geçtik.
Yemekler servis edilirken beklenen malum soru geldi."Yavuz o kadını nerden tanıyorsunuz?"
"Gereksiz biri teyze boş ver"
"Madem gereksizse siz ikiniz neden gerildiniz siniriniz yüzünüzden okunuyordu "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
ChickLitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...