BÖLÜM 24 ~R~

1.2K 929 72
                                    

🌷~~kısık bir perdenin o gerçeği
gösterdiğinden umutlu
bir perdenin kısık yeri kadar
incelen kadınlar

dünya, nedir onlardaki yansın
demir mi, ateş mi, belki cehennem
pervaneler işte, renkli camlara
çarpa çarpa hayal kanatlarını
tükenen kadınlar~~🌷


○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

(müziği açarak okuyunuz lütfen)

Ben annemin katiliyle mi konuştum. Annemin katili beni bulmuştu. Ama bu nasıl olur. Allahım allahım bana yardım et. İçime doğan şeyle annem ölmedi hissine kapıldım bir an. Allahım ne olur annem ölmemiş olsun. Korkudan ellerim titriyordu. İliklerime kadar korku hissediyordum. Ama bu nasıl annemin katili beni nasıl bulur.

Açılan fotoğrafa bakmadan mesajı okumuştum. Fotoğrafa dikkatli baktığım da bu bu kaan dı ANNEMİN KATİLİ KAAN MI? Şaka olsun ne olursun bu şaka olsun. Bunu yapmamış ol kaan lütfen yapmamış ol.

Dermansızlığıma rağmen yataktan kalktım zar zor. Öğrendiğim gerçek çok ağırdı annemin katili kaan çıktı. Deli gibi odada kahkaha atıyordum. Olacak iş değil ya annemin katili kaan çıktı. Duydunuz mu kaan çıktı. Bana belalı olan saplantılı olan psikoloji bozuk kaan annemin katili çıktı.

Böyle bir şeyi yapacak kadar cesareti yok onun hayır hayır o böyle bir şeyi yapamaz. Kıyamaz o annemin katili olamaz. Kahkahalarım hıçkırıklara dönüşürken elimi ısırdım. Ben buna nasıl dayanacaktım nasıl? Annemin katilini buldum ben maaf oldum. Ne yapacaktım şimdi? Ne diyecektim annemi nasıl öldürdün mü diyecektim. Ne yapacağım allahım ben.

Çantam çantamı bulmam lazım. Kamera görüntülerinin yedekleri çantamdaydı. Dolabın içinden çantamı aldığım da CD çıkartıp bilgisayarıma taktım. Video açılırken dizlerimi kendime çekmiş olacaklardan korkan küçük kız çocuğu gibiydim. Görüntüler açıldığında her şey normal görünüyordu. Annem annem oturmuş örgüsünü örüyordu. Babam yanında gazete okuyordu. Duyulan seslerle kapıya baktılar bir ara annemin eli kalbine gitti. Sanki son defa kal- kalbinin sesini duymak ister gibi gülüşü silindi annemin.

Kapı büyük bir gürültüye kırıldı, bir grup elin de silahlı adam girdi içeriye. Babam annemi korumaya çalışsa da annemi annemi canice öldürdüler. Bunlar annemi öldüren kişi kaan ta kendisiydi. Kimdi bunlar kimin maşası olmuştu kaan. Benim annem öldü öldürdüler annemi. Titreyen bacaklarımla dolaptan annemin kanlı şalını aldım. Annemin koksusu kan kokuyordu. Babam doğru söylüyormuş suçu onun üzerine yıkmışlar. Babama ne yaptılarsa kaşla göz arasında yapmışlar. Kazım amcanın anlattı olay annemin canice öldürüldüğü olaydı. Ama bu nasıl olur? Benim annemin öldürüldüğü olay kazım amcaya kadar nasıl ulaşır.

Görüntüleri devamlı geriye sardım. Annemin gülüşünü görmek için tekrar izledim tekrar, tekrar annemin gülüşü aklımdan silinmesin istedim annem canım annem. Nasıl kıydılar sana. Bir şekilde son vermem azım bu olaya elime damlayan ıslaklığa baktığımda burnum kanıyordu. Ah başım tarifsiz bir ağrı lütfen annemin gülüşü silinmesin lütfen.

Burnumdan gelen kanı durdurmak için çarşafı yüzüme bastırdım ellerim, her yer kan olmuştu. Burnumda ki kanın durduğuna emin olduktan sonra yüzümü yıkadım. Kıyafet dolabımın gizli bölmesinden silahımı alıp evden çıktım. Yüzümü kurulamadığım için soğuk yüzüme gerçekler gibi çarpıyordu.

Telefonumdan saate baktığımda sabah ezanı okunmak üzereydi. Yaklaşık üç saat sonunda artık dermanım kalmamış mezarlığın duvarına çökmüştüm. Başım felaket ağrıyordu. Hayır burada olmaz allahım bana yardım et artık silahı tutacak gücüm kalmamıştı.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin