BÖLÜM 44 ~R~

1K 749 49
                                    


🌷~~Nefret ettiğim bir şey varsa o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatrınızı sorup "İyiyim" demenizi beklemeleridir.~~🌷

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

15 yaşında bir anne. Bu kıza ne yaptılar aman allahım. Bir çocuk bir bebeğe annelik yapıyor bu nasıl iş.

"Bu kız nerede?"

"Yok"

"Nasıl yok?"

"Kayıp. Ailesi karşı tarafından kaçırdığını söylüyor."

"Zelal kahvaltın bitti mi?"

"Evet"

"Benimle gel. Bizim çalışa bileceğimiz bir oda lütfen"

"Koridorun sonunda ki Kapı "

Dediği odaya girdikten sonra masanın üzerinde ki dosyaları toplayıp başka masaya koydum. Eğer masanın üzerinde kalabalık varsa çalışamazdım. Zelali yanıma alarak masaya oturdum. Zelal de bir bilgisayar bende bir dosya ve kayıp bir kız.

"Kız en son evden çıkarken görülmüş. En son görülen yer Los Angeles da bulunan olvera caddesin de görülmüş."

"Yani"

"Yani los Angeles da bulunan olvera caddesinin kamera kayıtlarına ulaşmamız lazım. Bekle bir dakika geliyorum"

Zelali dosya başın da bırakıp annemin yanına gittim. Gidemiyorum çünkü annem ortada yok. Evin büyük kapısını açtığımda korumaların başına üşüşmesi bir oldu.

"Bir şey mi oldu afira hanım?"

"Yok olmadı. Annem nerede evde göremedim?"

"Annenizin işi çıktığı için gitmek zorunda kaldı. Buyrun ne istemiştiniz?"

"Los Angeles bulanan olvera caddesinin kamera kayıtlarına ulaşmamız lazım. Bana onları getire bilir misiniz? "

Adam telefonla konuştuktan sonra bana döndü.

"Kamera kayıtları yolda efendim."

"Güzel. Kayıtları bana getiriseniz sevinirim. Bir de IP bağlantılarıyla arası iyi olan birisi lazım bana. Kayıtlarla beraber o kişi de gelsin"

"Tamam efendim"

Kapıyı kapatıp çalıştığımız odaya girdiğimiz de zelal hala dosyayla ilgileniyordu.

"Var mı bir şeyler"

"Yok efendim "

Yerime oturup dosyayı incelediğim de gözden kaçan bir isim dikkatimi çekti.
Bu isim büyük ihtimal kıza saldıran kişi.

"Alex hector bu kişiyi bir araştırsana"

"Hemen"

Zelal araştırmayı yaparken ben de pür dikkat onu izliyordum.  Aranan sonuçlar çıktığın da gözlerimle okumaya başladım.

Alex hector amerikanın bilindik zenginlerinden birisi. Evli ve bir çocuk babası olan Alex hector yaptığı projelerle büyük başarıya imza atmıştır.

Fotoğraflara baktığımız da ailesiyle çok da mutlu gözüküyorlardı. 15 yaşında ki kızdan ne istedin sen? O kız ne yaptı sana? Onun sadece annesi varken kime ne yapmış da bunları yaşamış? Allahım insanlar o kadar canileşmiş ki daha bu kızın çocuk olduğunu göremeyecek kadar mı körler.  Çocuk yaşında anne bu kız.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin