BÖLÜM 62 ~F~

904 630 31
                                    

🌷~~Kadın kendi başına ne gül goncasıdır, ne de diken. Koklamasını bilirsen gül, tutmasını bilmezsen diken olur.~~🌷

《》《》《》《》《》《》《》《》《》

Bir haftadır bana mesaj atan kişiyi düşünüyordum. Kocaman bir haftadır aklıma gelen tek isim yavuzdu. Yavuz bana babasından hiç bahsetmemişti neredeyse. Eğer o kişi babasıysa yavuzu tutamazdım. Bazı şeyler zordur hayatta hani kızlar babasının ilk aşığı olurdu ya ben kendimi bildim bileli iki yıl öncesine kadar ilk aşkım değil katil olarak bilirdim. Ama ne biliyim her ne kadar babam olsa da annem olsa da yaptıklarını sindiremiyordum.

"Haya"

"Efendim kuzum "

"Biliyo musun? Ben şok mutluyum aytık sıytım ayrımıyo "

"Sen hep mutlu olacaksın kuzum "

"Şen şimdi neyeye gidijeksin"

"Gelinlik almaya gidicez"

"Ben de alim mi"

"Baban aldı ya sana onu giyersin"

Melisayla beraber aşağı indiğimiz de yavuz beni Kapı da bekliyordu.. Duruşunu dikleştirip giydiği siyah tişörtünü düzeltti.

"Hazır mısın? Çıkalım mı?"

""Hazı-"

"Hazırız hazırız çıkalım" diyen ev ahalisine baktım. Annem, ablam, Zeynep ve yavuzun teyzesi bize tatlı tatlı bakıyorlardı.

"Siz de mi geliyorsunuz?"

"Evet erkekler damatlık bakarken biz kızlar da gelinlik bakacağız"

"Biz gitseydik baş başa"

"Damat vermem kızı"

"Tamam tamam"

Güle oynaya arabaya binerken annem ve yavuzun teyzesi yavuzun arabadaydık. Ablam ve Zeynep ablamın arabasıyla geliyorlardı. Alış verişe giderken ışıklarda durmuştuk. Camın tıklanmasıyla yavuz camı açtı. Tatlı bir abla elin de ki çiçeği uzatıp.

"Almaz mısın kızıma bir çiçek "

"Almaz olur muyum hiç ver ablam"

"Allah mesut etsin"

"Sağ olun "

Kucağıma bıraktığı bir demet çiçekle yolumuza devam ettik. Arabayı park edip inecekken uçan balonlarla bir adam açtı kapımı balonları elime verip gittiğin de iplerin uçlarında ki resimlere baktım. Bunlar yavuzla çekildiğimiz fotoğraflardı. Herkes ben de dahil olmak üzere şaşkınlıkla yavuza bakıyorduk.

"Ee bir jest de benden olsun dedim"

Balonları bağlayıp beğendiğim mağazaya doğru giderken babamla emreyi görmüştük. Yavuz onların yanına giderken biz de kızlar olarak ayrılmıştık. Üçümüzün telefonuna aynı anda gelen mesaja baktığımız da üçümüz de aynı anda göz devirmiştik.

Bir birinden eşsiz giyen kişilerin kuğu gibi olduğu gelinliklere bakıyorduk. Hepsi birbirinden eşsiz ve güzeldi. Geçen yavuz beni avm de unuttuğu gün gördüğüm gelinliği istemiştim. Mağazada ki yardımcılarla beraber üzerime giydiğim gelinlikle beraber kabinden çıktım. Herkes bana hayran bir şekilde bakarken ben de kendime bir kez daha hayran olmuştum. Herkesin gözlerine tek tek bakarken gelinliklerin arkasında bana bakan bir çift kahvelerde kalmıştı gözlerim. Bu kadar güzel bakma be adam ölüyorum. Yavuzun tişörtünden tutarak çeken emreye baktıklarında herkes içten kahkahaları sermişti ortaya yavuzun teyzesi kızarken benim adamım utanmıştı.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin