🌷~~Bir kadının kaderi, sevdiği adamın ihanetiyle, sevmediği adamın sadakati arasında çizilir.~~🌷
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
1 hafta sonra
Koskoca bir hafta oldu kardeşimi camdan izleyeli. O gün doktor odadan çıktığında kardeşimin komaya girdiğini söylemişti. Hiçbir yaşam belirtisi göstermediğini artık fişin çekilmesi gerektiğini göstermişti. Karşı çıkmıştık uyanacaktı benim kardeşim çok uyumayı sevmezdi. Bugün emre de gelecekti yanımıza. İstanbula geri dönmüştü.
Kardeşimim komaya gireli ikinci gününde mirza aykan zeynebi kaçırmıştı fırsattan yararlanıp. Emre de bu haberi duyunca bırakmak istemese de zorla istenbula göndermiştim. Zeynep mirzayı ters köşe yapıp polislere yakalatmıştı. Zeynebin iyi olduğundan emin olduğu için bugün yanımıza mardine geliyordu. Yanıma gelen yavuza baktığımda gözlerinin altı çökmüş uyanmasını bekliyordu. Gözyaşlarımız tükenmişti artık.
Doktorlar odaya girip kontrol edip geri çıkıyorlardı. Bize dedikleri tek şey hastamız hala yaşam belirtisi göstermiyor. Uyanacaktı benim kardeşim. Bu süreçte hepimiz kardeşimin yanına gidip konuşup geri çıkıyorduk. Biliyorum duyuyordu bizi eminim buna. Camdan kardeşimi izleyen yavuza döndüm.
"neden yanına girmemekte elini tutmamakta ısrarcısın"
"kızar ya"
"yok bu bahaneyi sevmedim ben"
Dudağının kenarıyla güldüğünde ben de gülmüştüm. Telefonumun çalmasıyla kim aradığına baktım. Serkan arıyordu.
"efendim canım"
"nasılsın bir tanem var mı bir gelişme?"
"yok her şey aynı. Vardınız mı eve?"
"geldik bir seni arayayım dedim"
"iyi yapmışsın Zeynep nasıl herkes iyi mi?"
"iyiler hepsi sizden gelecek haberi bekliyorlar. Benim kapatmam lazım sonra konuşuruz"
Telefonu kapattıktan sonra ekran da ki fotoğrafımıza baktım. Ne güzel çıkmışız biz orada. Koridora giren emrenin yanına gidip sarıldım.
"nasılsın ablam ikizim nasıl?"
"her şey aynı Zeynep nasıl?"
"iyi o da nasıl olsun herkes sizden haber bekliyor"
Camın önüne geldiğin de gözleri dolu bir şekilde kardeşini izlemeye başladı. Ne kadar kavga etseler de çok seviyorlar birbirlerini. Camın önünden ayrılıp doktorun yanına gittim. Kapı tıklatılmasıyla gel sesini duyunca içeriye girdim.
"önemli bir şey mi oldu?"
"yok olmadı da size birkaç sorum olacaktı"
"tabi buyurun "
"şimdi benim kardeşim komada bizi konuştuklarımızı çok iyi duyuyor buna eminim. Kardeşimin adrenalin duygusunu yükseltmek için neler yapmamız lazım?"
"sevgi, sevgi bu işte en büyük etken."
"herkes girdi yanına yavuz hariç. Neden uyanmadı kardeşim."
"bazen aradığı sevgiyi bulamaz kalp."
"mesela"
"mesela çok değer verdiği birisi tehlikedeyse. En sevdiği şeyleri bir araya getirirseniz bu onu zorlayacaktır. Siz düşünün neler iyi gelir ona göre beni çağırın hastayı gözlem altında uyandıralım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
ChickLitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...