BÖLÜM 21~A~

1.4K 1K 90
                                    

🌷~~Kadınlar anlaşılmak için değil yaşanmak içindir!~~🌷

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

"AFİRA MİRZA AYKAN HAPİSANEDEN KAÇMIŞ"

"NE"

"duydun işte nasıl olmuş bilmiyorum bir şekil de hapis den kaçmış şuan mirzanın ana hedefi sensin"

"ne demek benim ya ee tabi onca şey yaptıktan sonra ortaya çıkaran benim, olmayan evliliğini bitiren benim. Kadına şiddet en büyük aldığı zevkti onu da elinden ben aldım. Ben olsam ben de kedimi hedef alırım"

"niye bu kadar rahatsın ya sana bir şey yapsa. Hiç mi korkmuyorsa sana bir şey olmasından "

"selim abi ben korkumu 5 yıl önce toprağa gömdüm. Şimdi ise Allahtan başka korkum yoktur bilmem anlata bildim mi? Ne yapacağı ne edeceği umurumda değil"

"sen kafayı yemişsin"

"maalesef onu da yaptırdılar neyse benim kapatmam lazım ofise geldim."

"kendine dikkat et"

Telefonu kapattıktan sonra arabayı park edip ofise girdim. Vay be mirza kaçtıysa demek ki yaptıklarıma sadece 2 ay dayana bilmiş oda bir başarı sonuçta ne kadar ağır geldiyse demek. Odamın olduğu kata çıktığımda zelal hemen yanımda belirdi.

"kaçan göçen var mı zelal arayan soran"

"herkes odanız da efendim"

Duraksayıp zelale döndüm.

"derken"

"içeriye geçince görürsünüz efendim"

Odamın kapısını açtığım da uww herkes burada. Zeynep ve ailesi, o adam, ablam , emre hatta yavuz bile burada.

"evet aşiret boyu toplandığımıza göre konu nedir?"

Eşyalarımı asıp yerime oturdum. Birkaç dosyayı düzenledikten sonra Zeynebin korku dolu sesi odada yankılandı.

"mirza kaçmış"

"haberim var"

"ana hedef senmişsin"

"onu da biliyorum"

"korkmuyor musun kızım sana bir şey olacak diye" diyen babama baktım.

"hayır korkmuyorum"

15 dakika boyunca sessiz durmuştu herkes çıt çıkmıyordu. Sessizliği bozan kapının tıklanmasıydı.

"gel"

"efendim selim bey geldi"

"al içeri bekletme"

Selim abinin içeriye girmesiyle emre yerinden kalkınca selim abi oturdu. Tüm gözler selim abideydi. Acaba ne diyecek, ne olacak. Benim bu sakin tepkime herkes çok kızmıştı. Ne yani ben çok korkuyorum deyip yalan söyleyemezdim. Ben çayımı içerken selim abi konuştu.

"bir hafta kadar ortalıkta gözükme mirza seni yakalamak için fırsat kolladığına eminim. Şuan tüm şehir onu arıyor"

"tüm şehir onu arıyor yani beni değil"

"afira bu zamana kadar annemin yapmadığını ben sana yaparım insanın sinirleriyle oynayıp durma"

"ablam haklı ikiz"

"siz beni korumaya çalışacağınıza ilk önce kardeşler arası saygı ve sevgiyi öğrenin"

"konumuz bu değil afira"

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin