🌷~~Kadınlar, sevmedikleri adama hiç acımazlar!~~🌷
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Farklı farklı haber kanallarını izlerken 4/3 kadın cinayetleriydi. Türkiye de kadın cinayeti diğer ülkelere göre fazlaydı. Annemle korumanın konuşmasından sonra haberleri açıp bilgiler toplayamaya çalışıyorum kimdi bu kadın ? Annemin bana verdiği dosyalarda vardır belki."Zelal bana çalışma odasından bütün kayıp dosyaları getire bilir misin ? Çabuk ol"
"Hemen "
Zelal dediğimi yapıp bütün dosyaları önüme sermişti. Haberle de verilen bilgilerle kendi bulduğum bilgileri bir sayfa da toplayıp dosyayı aramaya başladım. Kadın türk değildi, bir kadını kurtarmak için türk olmasına gerek yok her kadın kurtarılmayı hak eder. Belki de bugün getirdiğimiz kız biliyordur bazı şeyleei, zelal de çete olduğunu söylemişti. Topladığım dosyalarla kızın kaldığı odaya çıkmıştım. Kapıyı tıklayıp odaya girdikten sonra beni görünce ayağa kalkmaya çalışan kızı gördüm.
"Kalkma yat sen. Şimdi ben sana sorular soracağım sen de cevap vereceksin anlaştık mı"
"Hı hı"
"İlk önce adın ne? Kardeşin kim ? Sana bunları yapacak kadar sen ne yaptın? Hoş yani öldürülen kadınların suçlu olduğu bir dünya da neyse."
"Adım sude. Sizin aradığınız 15 yaşında ki annenin ablasıyım. Ben kardeşimi bulmak için kaçırıldığı çetenin içine girdim. Alex hector bu çetenin başı. Tahmin edemeyeceğiniz kadar kötü işleri var.
Bu kötü işlerin arkasında esir olan kadınlar adamın neredeyse her evinde yaklaşık bir sürü kadın var kurtarılmayı bekleyen. Onlardan biri de kardeşim."
"15 yaşında bir anne dedik. Peki bu kız nasıl anne oldu siz hiç mi fark etmediniz bir çocuğun başına gelenleri?"
"Evet benim küçük kardeşim istenmeyen kişiden zorla yapılan o kötü şeylerden hâmile kaldı. Bana ilk başta anlattığın da inanmadım annem de inanmadı sonuçta yıllardır evinde ekmek yediğimiz adama inanmıştık. Eğer kardeşime inansaydım bunların hiç biri olmazdı."
"Peki ya bebek o nerede?"
"Bilmiyorum bebek doğduktan sonra aldılar bebeği hiç bir şey yapamadık. Kardeşim bebeği aldıklarını duyunca kaçtı evden bir daha da geri dönmedi. Onu ben bulayım derken çetenin içine düştüm bilgiler toplamaya çalıştım."
"Topladığın bilgiler ne kadar?"
"İki elin on parmağını geçmeyecek kadar az. Lütfen kardeşimi bulun."
"Bulacağım. "
Alex hector'ın evlerinin adresini de aldıktan sonra odadan çıktım. Canım fena sıkılmıştı, kadınları çıkar için esir tutmak kullanmak ne ya oyuncak mı kadınlar? Ellerimi yüzüme sürüp saçlarımda gezdirdim.
"Ne oldu? Yeni bir şeyler bulabildin mi? "
"Kız 15 yaşında ki annenin ablası kardeşini çetenin elinde olduğunu düşünüyor. Senin bana verdiğin dosyalar çetenin içinde ki kadınların dosyası."
Dosyaları alıp kıza gösterdiğim de tahminim doğru çıkmıştı.
"Aferim bir kez daha benim kızım olduğunu gösterdin. "
"O çeteyi çökerttikten sonra türkiyeye geri döneceğim. Senin bana verdiğin dosyalar çetede ki kişileri kapsıyor eğer çeteyi bulursam kadınları da bulmuş olurum. Maalesef ben senin gibi uzun bir ölü olmayacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
ChickLitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...