🌷~~Kadınlarımızın yüzü acılarımızın kitabıdır
acılarımız, ayıplarımız ve döktüğümüz kan
karasabanlar gibi çizer kadınların yüzünü.Ve sevinçlerimiz vurur gözlerine kadınların
göllerde ışıyan seher vakıtları gibi.Hayallerimiz yüzlerindedir sevdiğimiz kadınların,
görelim görmeyelim karşımızda dururlar
gerçeğimize en yakın ve en uzak.~~🌷
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○Zelalin içeriye girmesiyle bilgisayarı kapattım.
"efendim size bir zarf geldi" elindeki zarfı bana uzarak.
"kimden gelmiş"
"isim yazmıyor efendim bizzat size iletilmesi gerektiği söylendi"
"teşekkürler"
"rica ederim"
Zelal odadan çıktıktan sonra zarfı yırttım. İçinden bir daha zarf çıktı bir daha ve bir zarf daha ne yapmaya çalıyordu bu kişi. En son zarfı açtığım da içinden küçük bir kağıt parçası çıktı. Katlanan kağıt parçasını açtığımda okumaya başladım.
Eğer benim olsaydın.
Kimsenin canı yanmazdı.
Hala direnmekte kararlı mısın?
Kimi göndereyim annenin yanına...
Bu kimdi ya. Bir bu eksikti başımızda ki bela yetmezmiş gibi bir de bu çıktı. Kağıdın arkasını çevirdiğim gülen emoji ne anlatmaya çalışıyordu. Bu ne demek oluyordu. Of allahım pencereyi açtım sanki içim de ki sıkıntıyı alıp götürmesini ister gibi. Yine oluyordu yada ne olacaktı. Benim canımı yakmak isteyen kimdi. Ben kimin olmadım. Ellerim titriyordu sinirden ne yapacaktım ben. Kimdi bu kim. Arkamda ki hareketlenmeye baktığım maşuk' un dans ettiğini gördüm.
"Allah aşkına böyle zamanda ne dansı maşuk bari sen yapma"
"sus avukat sus"
Maşuk'un yanına gidip ellerimi belime koyup konuşmaya başladım.
"bana baksana sen "
"katil katil"
"ne katili kim katil"
"katil katil aşk katil"
Allahım bu papağan ne diyordu böyle.
"ne dedin sen bir daha de bakim"
"katil anne katil"
"patron katil katil kan"
"patron mu? Patron kim?"
"sonun geldi avukat geldi patron katil katil"
"senin patronun sahibin kim?"
Cevap vermeyip bir sağa bir sola gidip geliyordu. kapının açılmasıyla arkamı döndüm.
"ikiz sormaya korkuyorum ama kafayı sıyırmadın değil mi şu mübarek ramazanda yapma be "
"yok be daha değil şey dicem sana"
"hı"
"emre odun musun sen?"
"he he ne dicen sen bana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFİRA Basıldı
ChickLitTRENDYOL, KİTAPYURDU D&R VE DAHA BİRÇOK SEÇKİN SATIŞ SİTESİNDE BULABİLİRSİNİZ Wattpad de AFİRA isimli ilk kitaptır! Kadın hakları ile ilgili kitaptır! Beni okuduğunuz taktirde bir çok kadını daha kurtardım demek. Evet o bir KADIN. Ama sıradan bi...