BÖLÜM 14 ~R~

1.8K 1.2K 84
                                    

🌷~~Bir kadın söyleyeceği çok şey olduğu halde susuyorsa, erkek artık tüm şansını kaybetmiştir. ~~🌷

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Arkamı döndüğüm de babam yoktu. Nereye gitti ki acaba hani konuşmak istiyordu. Off allahım ben ne yaptım da bunlarla sınıyorsun. Salonda çıkışa doğru yürürken topuk tıkırtılarım salonu dolduruyordu. Gelen sesle arkamı döndüm.

"şey pardon bir bakar mısınız hanımefendi"

"buyurun beyefendi ne söylecektiniz"

"seminer gerçekten çok güzeldi. Sizde çok güzelsiniz."

"anlamadım seminer mi? güzel ben mi?"

"ikiniz de "

"ikimizde peki teşekkür ederim size"

"rica ederim şey bende avukatım ama sizin gibi bir avukat ilk defa rastlıyorum."

"ne istiyorsunuz kıvırmadan çekinmeden söyleyin"

"benimle bir kahve içer misiniz?"

"niye direk söylemediniz"

"cesaret edemedim"

"niye beyefendi ben insan yemiyorum ki"

"peki direk söyleseydim şimdiki kararınızla aynı olur muydu?"

"evet "

"yani"

"HAYIR size iyi günler"

Ben arkamı döndüm yürürken arkamdan bağırdı.

"tekrar görüşmek dileğiyle güzel bayan"

Pek sanmıyorum ama neyse. Dışarıya çıkıp arabama bindim. Neden gülüyordum ben ah afira yapma ya saçmalamaya başladın yine seminer çarptı galiba. Telefondan ablamın numarasını çevirip hoparlöre aldım.

"efendim afira"

"abla sen iyi misin?"

"iyiyim ben ne olacak ki "

"emin misin? Nerdesiniz oraya geliyorum."

"eminim afira bir şey yok hastanedeyiz kazım amca için ilik arıyorlar durumu biraz kötüleşti de kardeşi geldi buraya ondan sonra kötü oldu işte."

"sen ablamı dinleme ikiz acil hastaneye gel karıştı burası"

"tamam geliyorum. "

Gaza biraz daha basacakken trafik ışıkları kırmızı yandı hay aksi ya. Işıklarda beklerken camı açtım hava almak için karşıma çıkan şeyle çığlık attım.

"aaaaa"

"sus kız bağırma"

"ne yapıyorsunuz beyefendi "

"sadece kahve içmek istiyorum bu kadar "

"dedim ya hayır uzatmayın lütfen acil hastaneye yetişemem lazım"

"iyi misiniz ben de gelebilirim durum ne belki yardım ederim"

"Allah Allah çattık ya size ne benim hayatımdan beyefendi karışmayın lütfen yeşil yandı iyi günler"

Adamı arkada bırakıp yola devam ettim bir de bu eksikti ya.

. Umarım beni takip etmez bir de başıma aşk çıktı hey allahım. İçimi durduk yere tarifsiz bir korku aldı. Allahım sen hayırlı kıl içim de ki korkumu.

AFİRA Basıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin